Gå til innhold

Tar du av BH`en når du er hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker aldri bh hjemme.

Ikke jeg heller. Det er nok med bh ute, hjemme skal jeg ha det så komfortabelt som mulig. :)

Anonymous poster hash: ba89e...f3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Cupstørrelsen er mindre interessant når omkretsen ikke er oppgitt. En K i 65 cm omkrets høres for meg formidabelt ut. Selv bruker jeg vanligvis 85 C. For alt jeg vet kan det tilsvare K i 65. Dette er bare et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sjelden bh hjemme, kun ved besøk. I verstefall får jeg gå på badet og skifte hvis det kommer uanmeldt besøk.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ALLTID uten BH når jeg er hjemme. Behagelig og komfortabelt :)



Anonymous poster hash: 3099e...a8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er idioti å ikke ta av seg BHen når man er hjemme. Å konstant gå med BH skader ryggen!



Anonymous poster hash: e2965...b2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cupstørrelsen er mindre interessant når omkretsen ikke er oppgitt. En K i 65 cm omkrets høres for meg formidabelt ut. Selv bruker jeg vanligvis 85 C. For alt jeg vet kan det tilsvare K i 65. Dette er bare et eksempel.

Flott med tilbakemeldinger fra deg. Spennende å lese at du trives uten undertøy hjemme.

Tenkte ikke så mye på omkrets, men her er målene:

Triumph bh, EU 95F, FR/ES 110F, GB 42E, IT 6F, AU/NZ 20E og CA 42F.

Håper det avklarer størrelse-debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Cupstørrelsen er mindre interessant når omkretsen ikke er oppgitt. En K i 65 cm omkrets høres for meg formidabelt ut. Selv bruker jeg vanligvis 85 C. For alt jeg vet kan det tilsvare K i 65. Dette er bare et eksempel.

Det tilsvarer vel 65G om jeg regner riktig. :)

Jeg for eksempel har jo 65C og skulle egentlig hatt 60D, men det finnes nesten ikke, så ja. Cup trenger ikke ha noe å si, for mine pupper er akkurat like store som en person med 70B :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Flott med tilbakemeldinger fra deg. Spennende å lese at du trives uten undertøy hjemme.

Tenkte ikke så mye på omkrets, men her er målene:

Triumph bh, EU 95F, FR/ES 110F, GB 42E, IT 6F, AU/NZ 20E og CA 42F.

Håper det avklarer størrelse-debatten.

Takk :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det tilsvarer vel 65G om jeg regner riktig. :)

Jeg for eksempel har jo 65C og skulle egentlig hatt 60D, men det finnes nesten ikke, så ja. Cup trenger ikke ha noe å si, for mine pupper er akkurat like store som en person med 70B :)

Det stemmer sikkert. Hvis jeg husker riktig, øker cupstørrelsen med en bokstav for hver 5 cm nedover og tisvarende omvendt den andre veien. Men det skrives jo med dobbeltbokstaver også, og da går det i ball for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det stemmer sikkert. Hvis jeg husker riktig, øker cupstørrelsen med en bokstav for hver 5 cm nedover og tisvarende omvendt den andre veien. Men det skrives jo med dobbeltbokstaver også, og da går det i ball for meg :fnise:

Haha, for meg også! Men etter det jeg har fått med meg så betyr f.eks CC at det er mindre enn C, men ikke helt B. Jeg skjønner ikke hvorfor det må være så utrolig komplisert system :P

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Haha, for meg også! Men etter det jeg har fått med meg så betyr f.eks CC at det er mindre enn C, men ikke helt B. Jeg skjønner ikke hvorfor det må være så utrolig komplisert system :P

Det kan du si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må få kunne gå med puppene løse i sitt eget hjem! Særlig om det er mer behagelig for henne(dog jeg ville nok sett nærmere på om hun bruker riktig type bh om hun har vondt, men det kan også bare være pga. størrelse). Og vet mange menn mer enn gjerne ser på damene sine uten bh under skjorta:)

Selv har jeg ingen plager med min bh eller pupper, så tar den som regel bare av når jeg skal sitte krølla opp i sofan og se film med min bedre halvdel, og spise snop:P



Anonymous poster hash: c87da...1e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri forstått hvordan noen med store synes det er behagelig å gå uten. Min er på i minst 23 av døgnets timer. Er rett og slett handicappet uten, da må man jo gå rundt og holde dem fast for at det ikke skal slenge rundt og gjøre vondt.



Anonymous poster hash: 3f653...178
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går gjerne uten når jeg er hjemme... Får skikkelig gåsehud når jeg kan ta den av etter en lang dag... Men jeg stortrives også i joggebuksa når jeg er hjemme da...



Anonymous poster hash: 5ab53...2a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for meg også! Men etter det jeg har fått med meg så betyr f.eks CC at det er mindre enn C, men ikke helt B. Jeg skjønner ikke hvorfor det må være så utrolig komplisert system :P

Ikke lett å følge med på størrelses-jungelen for en "stakkars mann". Kan i alle fall opplyse og avklare at

puppene hennes er store og tunge. Hun får ofte tilbakemeldinger om størrelsen fra både menn og damer.

Ser at hun har det lettere i dagliglivet uten bh på. Ved turer på stranda er hun oftest toppløs og det funker bra. Jeg synes at hun slapper av og er naturlig til tross for "lange blikk" fra andre strandgjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg kler av meg bhen øyeblikket jeg kommer inn døra hjemme. noen ganger gidder jeg ikke engang ta den på når jeg drar ut.



Anonymous poster hash: 28006...ee9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta av BH'en :) Hjemme er det helt klart best uten. Om puppene er veldig store og en frykter besøk så er sånne yoga topper fine. De er som en stertchsinglet i stoffet og holder litt på plass, men strammer ingen steder( enda mer behagelig enn en treningsbh).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta av meg BHen med en gang jeg kommer hjem. Synes ikke det er behagelig å gå med BH, og når jeg bare er hjemme med kjæresten min og romkameratene mine synes jeg ikke det er noe problem å gå uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...