Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det var meninga at han skulle være med, men måtte endre på kort varsel kan jeg jo forstå reaksjonen hennes. Men jeg hadde nok personlig satt pris på å få være bare med familien/venner innimellom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som kan tenke seg til hvilket parti hun stemmer på utifra det siste innlegget hennes?



Anonymous poster hash: 1620a...aa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ploitikkgreiene vR tynt. Dette er omtrent som om en 5.klassing skulle skrevet drt..

Anonymous poster hash: 0105d...32d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp hva LK skriver på Facebook, så tror jeg venstre:-)

sitat:

Da er stemmen avlagt

Jeg stemmer på en politikk som vil:

- gi full barnehagedekning, og et inntak som ikke baserer seg på når på året barnet er født.

- gjøre skolehverdagen mest mulig individuelt tilpasset, hvor alle elever, uansett kunnskapsnivå får tilpasset opplæring, og som er tilpasset dyktige lærere.

- gi familien frihet til å ta sine egne valg.

- stimulerer til arbeid og økt investering i nye arbeidsplasser via lavere skatter og avgifter.

- gjøre det enklere for små og mellomstore bedrifter i oppstartsfasen.

- gi en strengere, men mer rettferdig innvandring og en mer human behandling av spesielt asylbarna, men også asylsøkere generelt.

- gi et mer bærekraftig, økologisk landbruk, og som ser etter mer miljøvennlige kraftkilder på bekostning av olje.

Jeg stemmer borgerlig, men forbeholder meg retten til å ikke si hvilket parti.

Godt valg



Anonymous poster hash: 53447...bfe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager sier Lasse på Twitter at han støtter de partiene som støtter full barnehagedekning? Hvor har han vært de siste årene?


Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Endret av Niennas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Dette ploitikkgreiene vR tynt. Dette er omtrent som om en 5.klassing skulle skrevet drt..

Anonymous poster hash: 0105d...32d

:skratte: Endret av Funky Punk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene. Dama kan ikke si en dritt før dere kaster dere over henne som sultne gribber.

Må bare påpeke igjen at denne tråden minner meg VELDIG om ungdomsskolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å poste LKs rabling på facebook. Dette beviser nok en gang hvor lite selvstendig den kvinnen er mentalt. Hadde LK stemt Frp hadde fruen gjort akkurat det samme.

Også Venstre da, så lidelig naivt.

Anonymous poster hash: 4d333...730

Ha ha. MANGE ektepar står likt politisk. Jeg vil si det er en stor fordel hvis man skal ha et langt liv sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat FF "Jeg når ut til uendelig mange mennesker hver dag, og på grunnlag av dette ønsker jeg ikke å fortelle nøyaktig hvilket parti jeg skal stemme på ettersom jeg ikke vil påvirke noen til å ta et valg, men jeg ønsker likevel å si litt om hva som er viktig for meg, og minne hver og en på at det å bruke stemmeretten er utrolig viktig."

Snakk om dårlig flyt i setningen... Synes hun skriver så tungt og langt. Må alltid lese gjennom en ekstra gang.

Endret av Niennas
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Den stakkars dama kan jo ikke gjøre noe riktig. Hadde hun ikke skrevet noe om valget så hadde nok det vært feil også, men nå når hun gjør det så er det "tynt", hun er for lite engasjert, stemmer på feil parti, selv om hun ikke har sagt hvilket parti. Hun presiserer at det er en overfladisk blogg, men får likevel kritikk for å være overfladisk. Ja, og så er nesa hennes stygg da, selvsagt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart hun kommer med "vil ikke påvirke andre til å stemme det jeg stemmer", men når hun fikk kritikk for at andre jenter blir påvirket negativt av bloggen så kom hun med "nå undervurderer du leserne mine, de kan tenke selv" talen. Disse som skal stemme er over 18 år gamle, de kan altså ikke tenke selv.

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har altså nevnt Lars Kristian i hvert et innlegg siden hun dro på tur uten at han kunne være med. Jeg kan ikke forstå hvordan en snart 30 år gammel dame kan være såååå til de grader avhengig av mannen sin?!

Det er sunt å kjenne på savn, ja. Men dette er overkill..

Dette er bare sagt for å være ekkel! Hun er bare 26 år, i mitt hode er ikke det nesten 30. Hun er midt i 20-årene, verken mer eller mindre. Liker ikke dama, men ærlig talt.

Anonymous poster hash: eca3c...0ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få et barn gjør vel hverdagen travlere og annerledes for de fleste av oss - du har kanskje ikke merket det selv?

Antar at Caroline har et nettverk som stiller opp ved behov, og ellers er jeg sikker på at hun klarer bragden helt kjempefint. Og jeg kommer til å nyte at hun ikke kollapser helt slik som en del av bermen her ser ut til å ønske.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Forventer ingenting, er bare nysgjerrig å se hvordan hun takler bloggehverdagen:) tror hun kommer til å klare seg bra, men det blir nok mer stressende. Selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er på DetNye-jenta på FEM nå :)

Er det ikke tv2 bliss?

Anonymous poster hash: 6243e...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn på detnye.no og se det nå. Se når hun sitter på benken, da ser man hvor stor magen egentlig er. Fint!

Anonymous poster hash: eac38...24e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...