Gå til innhold

Min personlige trener ringte meg i fylla og prøver seg på meg?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et utrolig ubehag jeg har i kroppen nå. Min personlige trener på noen og førti år ringte meg opp på mobilen i fylla. Han sa masse greier om at han var så sjarmert av meg og likte meg så godt, at han ville gi meg 10 nye gratis pt-timer og... Uff. Sa masse om at han synes jeg var så søt og liten, pen og sjarmerende jente og at han var hemmelig forelsket i meg. Sa til meg at han hadde stalket alt om meg på facebook(er ikke venn med han der) og snakket om hvor dirty liten jente jeg var som hadde utringning i det ene bildet mitt. Sånn holdt han på i sikkert 45 min, jeg visste virkelig ikke hvordan jeg skulle reagere(han er jo pt-en min!!!) så bare lo og tulla med, uten å gjengjelde noe av det han sa såklart. Til slutt sa jeg bare at jeg måtte legge på, og han har prøvd å ringe igjen, men jeg tok den ikke.

Det er ikke slik en PT skal oppføre seg??? Det var serriøst ekkelt! Hva skal jeg gjøre? Har jo betalt 4000 kr og har ikke brukt halvparten av timene engang, for en waste å trekke seg nå? Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, fysj noe så ekkelt? Min PT liker meg?



Anonymous poster hash: b9700...c5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Hvorfor i all verden la du ikke på etter 5 minutter?

Neste spørsmål: hvem er arbeidsgiveren hans - kan du kontakte de og be de overføre deg til en annen PT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er misbruk av jobbrelasjoner og nei det er heller ikke normalt og ikke noe du skal finne deg i. jeg ville tatt kontakt med treningssenteret hvor han er ansatt og fortalt hva som har skjedd. Spar på meldinger og slikt så du har dokumentasjon hvis det skulle være nødvendig. Du bør deretter kreve å få en annen trener eller pengene tilbake. Er det er seriøst treningssenter får han nok en kraftig reprimade eller sparken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden la du ikke på etter 5 minutter?

Neste spørsmål: hvem er arbeidsgiveren hans - kan du kontakte de og be de overføre deg til en annen PT?

Ja, hvorfor lot du han snakke i 45 min?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal du ta opp med arbeidsgiver. Han bør få sparken, etter min mening.

Anonymous poster hash: bca6e...f2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen ting, Det er ikke din feil at han kontakter deg men sett tydelige grenser dvs. ikke prat og tull med han, slike folk trenger tydelig beskjed om at dette syns du ikke noe om. Gi ham tydelig beskjed om at du ikke er interessert i kontakt med han på fritiden og at du syntes dette er høyst upassende. Deretter legg på røret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden la du ikke på etter 5 minutter?

Neste spørsmål: hvem er arbeidsgiveren hans - kan du kontakte de og be de overføre deg til en annen PT?

Ja, hvorfor lot du han snakke i 45 min?

Jeg kan forsikre dere om at det er IKKE fordi jeg synes det var moro eller noe slikt.

Jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle gjøre. I begynnelsen skjønte jeg ikke at han var full før han sa det etter en stund, jeg trodde han bare tuller med meg, men det ble bare verre og verre den måten han tullet på. Og jeg... Nei, jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle gjøre.

Jeg vet ikke helt ennå. Dette var en mann fra *treningssenteret*, de har vel en egen nettside som jeg kan kontakte lederen på?

TS

Navn på treningssenteret fjernet. Daenerys, mod.

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Endret av Daenerys
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er misbruk av jobbrelasjoner og nei det er heller ikke normalt og ikke noe du skal finne deg i. jeg ville tatt kontakt med treningssenteret hvor han er ansatt og fortalt hva som har skjedd. Spar på meldinger og slikt så du har dokumentasjon hvis det skulle være nødvendig. Du bør deretter kreve å få en annen trener eller pengene tilbake. Er det er seriøst treningssenter får han nok en kraftig reprimade eller sparken!

Syns det er litt synd på han om jeg gjør det? :/ Har jo trent med han noen timer og han var jo skikkelig ålreit... Men jeg skjønner at han gikk over grensen her. Har ingen meldinger. Opplevde kun denne mobilsamtalen nå nettopp.....

TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen ting, Det er ikke din feil at han kontakter deg men sett tydelige grenser dvs. ikke prat og tull med han, slike folk trenger tydelig beskjed om at dette syns du ikke noe om. Gi ham tydelig beskjed om at du ikke er interessert i kontakt med han på fritiden og at du syntes dette er høyst upassende. Deretter legg på røret!

Jeg skulle virkelig gjort det, altså vært bestemt og sagt at dette synes jeg ikke noe om og deretter lagt på. Men jeg klarte det bare ikke, jeg er bare ikke sånn. Jeg er en veldig snill og trivelig jente, hater å sette folk i ubehagelig situasjoner.. Men dette er en lærdom. Jeg må virkelig lære å sette grenser neste gang.... takk for svar

TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt kontakt med treningssenteret. Forklart situasjonen og bedt om å få bytte trener om mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Synes du synd på han?

Han har gjort noe som er helt upassende - blandet privatliv og yrkesliv. Det blir vanskelig for deg å forholde deg til han som profesjonell etter dette. Hvis du absolutt ikke orker konfrontasjonen eller at han skal få problemer får du bare si til *treningssenteret* at du ønsker en annen trener av personlige årsaker. Men da risikerer du at han fortsetter med den neste av sine klienter på samme måten. Sier du fra, gir du *treningssenteret* en mulighet til å gi han en reprimande.

Navn på treningssenteret fjernet. Daenerys, mod.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er du? Ikke tren med han noe mer! Snakk med de i resepsjonen på treningsenteret om å få en annen personlig trener. Jeg ville byttet treningssenter også etter bindingstiden er ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du synd på han?

Han har gjort noe som er helt upassende - blandet privatliv og yrkesliv. Det blir vanskelig for deg å forholde deg til han som profesjonell etter dette. Hvis du absolutt ikke orker konfrontasjonen eller at han skal få problemer får du bare si til *treningssenteret* at du ønsker en annen trener av personlige årsaker. Men da risikerer du at han fortsetter med den neste av sine klienter på samme måten. Sier du fra, gir du *treningssenteret* en mulighet til å gi han en reprimande.

Jeg forstår, og jeg skal ringe *treningssenteret* nå. Men det hjelper lite om de setter meg over til en annen PT, siden han selv jobber jo der.... Og sant, jeg gjør dette ikke bare for min egen skyld men også for andre unge jenter som skulle kjøpe han som PT i fremtiden....

TS

Navn på treningssenteret fjernet. Daenerys, mod.

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo HØYST upassende.

Jeg kunne latt det passere om vi hadde hatt endel kontakt over sms tidligere, og jeg fikk en hyggelig melding i grisefylla som han unnskyldte dagen etter og tilbød meg å bytte PT - men det du beskriver er veldig ekkelt, faktisk.

Jeg hadde kontaktet senterets ledelse, referert til hva han sa i samtalen(så de skjønner at det ikke bare var "hallo, er du på byen ikveld") og krevd å få pengene tilbake.

Selv hadde jeg byttet treningssenter om jeg kunne, hallo - stalket FBprofilen din og kommenterer bildene dine med seksuelle kommentarer!

Hadde jeg selv sittet i ledelsen hadde det blitt sparken på dagen, rett og slett. Dette har de nok fått klar beskjed om, at de ikke skal ha privat kontakt med kunder. Og hvertfall ikke upassende kontakt.



Anonymous poster hash: d56e9...d21
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ring treningssenteret og si du ønsker å bytte PT. Jeg er ganske sikker på at det sitter en fyr i dag med enorm fylleangst og som absolutt ikke kommer til å lage noe trøbbel for at du skal kunne bytte. Om du ikke ønsker å lage problemer for han så sier du bare at kjemien ikke stemmer, om de lurer på hvorfor. Om de prøver å nekte deg så forteller du selvsagt akkurat hva som har skjedd.



Anonymous poster hash: 6cf29...cd7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortell dette til noen andre enn ledelsen, forresten - det blir bare rot.

Når du ringer ber du om nummeret+mail til daglig leder på senteret. Så mailer du senterets leder, og kopierer inn lederen for hele kjeden så det blir håndtert riktig.

Dette er nemlig en personalsak, og de vil sette pris på at henvendelsen kommer til rett sted.



Anonymous poster hash: d56e9...d21
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får følelsen av at du finner det ubehagelig å lage en stor sak der han får sparken osv..

Jeg ville derfor gjort følgende. Send en en mail/sms med følgende beskjed:

"Samtalen fra deg natt til xx fant jeg svært ubehagelig og langt over streken. Jeg har mange timer igjen jeg har betalt for og ønsker IKKE å benytte disse hos deg. Du får nå ÈN sjanse til å ordne opp og få meg overført til en ny PT. Hvis jeg ikke har blitt kontaktet av den nye PT`en innen 1 uke vil jeg ta kontakt med din arbeidsgiver og fortelle om hele episoden og kreve ny PT gjennom de. Jeg setter samtidig krav til å aldri høre fra deg igjen.

ÈN sjanse, bruk den godt."



Anonymous poster hash: 1139e...21d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring treningssenteret og si du ønsker å bytte PT. Jeg er ganske sikker på at det sitter en fyr i dag med enorm fylleangst og som absolutt ikke kommer til å lage noe trøbbel for at du skal kunne bytte. Om du ikke ønsker å lage problemer for han så sier du bare at kjemien ikke stemmer, om de lurer på hvorfor. Om de prøver å nekte deg så forteller du selvsagt akkurat hva som har skjedd.

Anonymous poster hash: 6cf29...cd7

Joda, men nå har hat gått langt over streken - dette er ikke bare en liten fyllesms. Det er på grensen til seksuell trakassering når han snakker om FBstalking og betegner bildene slik han gjør. Faktisk ER det seksuelle trakassering, det er ikke normal småflørting når man treffer hverandre på byen på fylla. SLikt kan jo skje, og det hadde jeg sett gjennom fingrene på lett.

Men IKKE det han her fyren har sagt.

Man er ikke SÅ kanondrita når man klarer holde en samtale i 45 min.

Anonymous poster hash: d56e9...d21

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...