Gå til innhold

Tankespinnerier som mor til to søte jenter


Fru Edderkopp

Anbefalte innlegg

Då var ny bok i gang. No er vetle jenta 1 mnd +1 dag. Ho sover godt i vogna ved siden av meg. Den andre søte jenta ser på tv mens mannen legger ferdigplen. Føler tida har vore hektisk siden fødsel, den vetle babyjenta kom 2 mai og hadde masse gulsot. Dette gav oss ei slapp jente som åt dårleg. Me starta fort med mme også etter fødsel merka me at ho er født med eit underutvikla øyra. Der har dei ikkje funne noko hørselskanal enno. Vi synes etterkvart som øyra veks at me kan sjå eit lite hol. Noko audiografen også meinte når vi var på ekstra hørselstest av den gode sida. Ho har påvist hørsel på det venstre som ser helt vanleg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Det håper eg og! Håper alt er bedre med de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol, sovande baby, mannen legg storesøster. Eg ser litt på klær... Har ikkje funne noko endå. Vil ha gensere og skjørt. Baby har vore litt urolig i det siste. Vanskeleg å mate både med amming og mme. Lurer på om magen reagerer på nanen. No skreik ho....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny dagbok!

Håper at høyre øret utvikler seg normalt! :klemmer:

Har lite erfaring med MME, og det lille vi har brukt, er NAN. Han er mer skeptisk med flaska. Jeg blander alltid i maltekstrakt i grøten eller MME, har ikke prøvd uten pga mulig magevondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm kanskje eg må prøva å blanda i malt. I natt var det nesten ikkje søvn etter 0430.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kunne vi ikke gi Nan da det ga magevondt, men når vi skiftet til Hipp gikk det mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, no har me prøvd Hippo men har bytta til Nan igjen føler ikkje ho vart så mykje betre. I dag har vi vore i ein liten fornøyelsespark med jentene. Den store jenta vår koste seg skikkelig! Ho bada masse og koste oss. No fekk meg og mannen nyte kveldssola på platingen vår. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vi på helsestasjonen. Fekk tips om å starte med malt her og. Så no er malten i hus. Har blanda litt me. Kjem ikkje til å blanda det inn kvar dag men når eg merker at ho sliter. I morgon skal storesøster på venninebesøk heilt på eiga hand. Det har ho aldri gjort før. Vetlo mi har vorte stor. 3,5 år har gått i ein fei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På helsestasjonen vog ho no 5200 g og var 55 cm. Baby er god og rund!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Då er me klare for austlandet og skal køyra i kveld. Håper barna søv godt. Babyjenta vår har kvikna til og er meir vaken og nysgjerrig. Eg ammar framleis og gir mme etterpå. Ho slit litt med magevondt endå. Ho havner raskt i vår seng i løpet av natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koser oss på ferie med sol. Jento vår har nok kolikk. Ho er ofte urolig. Men vi har god hjelp som bærer og triller. Men det er slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere videre på ferie :) Og god bedring til vesla, skjønner det blir slitsomt! Heldigvis går det over etterhvert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi koser oss nuttapia. No ligger ho å spreller i RBK -skjorte og babler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi koser oss nuttapia. No ligger ho å spreller i RBK -skjorte og babler.

Hihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Boka har blitt nedprioritert. Her går det bra. Vi har vore både på helsestasjon og sjekk på sjukehus etter siste oppdattering. Med øyre er det intet nytt, anna enn at dei ikkje veit om ho høyrer på høgre side og vert fulgt opp med ny sjekk av øyre nese hals om eit år. Men me skal inn til kosultasjon hos plastisk kirugisk avdeling før det. Håpet frå vår side er at dei vil finne ein øyregang til slutt.

Vi har vore på helsestasjonen i går der var ho 6650 g og 62 cm. Godt i hold og lang.

Eg ammar framleis fyrst og gir nan etterpå. Ho har vore ein del uroleg, men eg føler at det er litt betre pga at ho søv rundt på natta. :) Det er så godt!

Endret av Fru Edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er den store sovedagen for den vetle prinsessa vår. Ho sover og sover. Ho har starta å vakne litt på natta att. Sikkert fordi ho er litt tett i nasa. Ho er elles aktiv og krevjer mykje oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det nok slutten på amminga. Når ho heller vil slå av ein prat (bable bable)enn å drikke melk seier vel det sitt. Ho babler meir og meir. Pappaen er mester på å få ho til å få verdas herligste babylatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...