Gå til innhold

Feil å betale for hennes silikoninnlegg?


Gjest mann

Anbefalte innlegg

Så da har diskusjonen kommet til meg og samboer. Bare for å si det først som sist, det er absolutt ikke jeg som har foreslått det, men hun selv. Hun har altså lyst på større pupper og ønsker å gå fra en naturlig B cup til D eller kanskje E. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor hun vil ha det da hun ellers er ganske perfekt utseendemessig i mine øyne. Flat mage, men med kvinnelige former som flott rumpe og lår og jeg syntes faktisk ikke B cup ser lite ut på henne. Men hun ønsker altså dette selv.

Så da er spørsmålet, vil det være feil av meg å tilby å betale?

Hun er oppegående økonomisk, har fast/stabil jobb stabil ok inntekt. Hun ønsker å gjøre det snart og har da vurdert å ta opp et lån for å komme raskere i gang. Det vil ikke være problematisk for henne å betale tilbake, men jeg syntes det er unødvendig at hun bruker ekstra penger på å betjene et lån. Selv har jeg ganske god økonomi og har ikke problemer med å betale dette, og kan låne evt. gi henne pengene hun trenger til det. Men vil heller ikke føle meg som han som pushet henne til å legge inn silikon når det som sagt er bare hun som står bak ønsket selv.

Så da lurer jeg på hva jeg bør gjøre. Låne/gi henne pengene eller la hun ta opp lån og betale selv for å ikke fremstå som at jeg ønsker at hun vil ta silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oreokaka

Du kan jo prøve å si det forsiktig neste. At for din del trenger hun ikke å fikse på noe, men om hun virkelig har bestemt seg, så kan hun heller spare penger på å låne av deg istedenfor å betale mer om hun måtte tatt opp et lån. Eller noe sånt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da har diskusjonen kommet til meg og samboer. Bare for å si det først som sist, det er absolutt ikke jeg som har foreslått det, men hun selv. Hun har altså lyst på større pupper og ønsker å gå fra en naturlig B cup til D eller kanskje E. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor hun vil ha det da hun ellers er ganske perfekt utseendemessig i mine øyne. Flat mage, men med kvinnelige former som flott rumpe og lår og jeg syntes faktisk ikke B cup ser lite ut på henne. Men hun ønsker altså dette selv.

Så da er spørsmålet, vil det være feil av meg å tilby å betale?

Hun er oppegående økonomisk, har fast/stabil jobb stabil ok inntekt. Hun ønsker å gjøre det snart og har da vurdert å ta opp et lån for å komme raskere i gang. Det vil ikke være problematisk for henne å betale tilbake, men jeg syntes det er unødvendig at hun bruker ekstra penger på å betjene et lån. Selv har jeg ganske god økonomi og har ikke problemer med å betale dette, og kan låne evt. gi henne pengene hun trenger til det. Men vil heller ikke føle meg som han som pushet henne til å legge inn silikon når det som sagt er bare hun som står bak ønsket selv.

Så da lurer jeg på hva jeg bør gjøre. Låne/gi henne pengene eller la hun ta opp lån og betale selv for å ikke fremstå som at jeg ønsker at hun vil ta silikon?

La henne betale selv. Om hun (som du hentyder) er usikker som person er det at du betaler en ting som bare kan bli brukt mot deg i fremtidige krangler. Pluss: det er en investering du aldri vil få noe igjen for.

Når du går over i neste forhold vil du tenke med glede på at pengene er spart i banken og kan brukes på ting som ferie, betale førerkort til ungene eller andre artige/nyttige ting.

Anonym poster: e4272b136a4c336fe381a666ea148743

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir helt feil ja. Skulle jeg tatt silikon, måtte de kommet fra egne penger, ellers hadde jeg følt at han "eide" en del av meg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne betale selv, hadde det vært du som ønska det hadde det vært rimelig, men når det bare er henne, så bør hun betale selv. Å så slipper du å komme i klemma neste gang hun finner noe som bør fikses på "du betalte jo forrige gang, hvorfor ikke denne?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne betale selv. Om hun (som du hentyder) er usikker som person er det at du betaler en ting som bare kan bli brukt mot deg i fremtidige krangler. Pluss: det er en investering du aldri vil få noe igjen for.

Når du går over i neste forhold vil du tenke med glede på at pengene er spart i banken og kan brukes på ting som ferie, betale førerkort til ungene eller andre artige/nyttige ting.

Anonym poster: e4272b136a4c336fe381a666ea148743

Hun er ikke usikker på seg selv i forhold til det hun allerede har, ikke sjenert for å vise seg frem eller noe sånt, men hun sier at mer hadde vært flott. Men godt poeng ved eventulle krangler. Selv om vi krangler svært sjelden og hun ikke er veldig dramatisk vet man vel aldri hva som kan skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La henne betale selv, hadde det vært du som ønska det hadde det vært rimelig, men når det bare er henne, så bør hun betale selv. Å så slipper du å komme i klemma neste gang hun finner noe som bør fikses på "du betalte jo forrige gang, hvorfor ikke denne?"

Hadde aldri bedt henne fikse på noe for min del, det hadde vært upassende. Og hun er ingen snylter heldigvis, syntes bare det er unødvendig med et lån når vi totalt sett har god råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du sikkert økonomi til å betale dette cash, men jeg må bare fortelle om en venn av meg.

Han betalte for eksens pupper, men hadde ikke råd til å betale kontant. Det ble slutt, og han måtte nedbetale hele summen fordi det stod i hans navn og hun nektet.

Anonym poster: 7027b66a8ddd2adefc7870843fc30020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du sikkert økonomi til å betale dette cash, men jeg må bare fortelle om en venn av meg.

Han betalte for eksens pupper, men hadde ikke råd til å betale kontant. Det ble slutt, og han måtte nedbetale hele summen fordi det stod i hans navn og hun nektet.

Anonym poster: 7027b66a8ddd2adefc7870843fc30020

Det høres kjipt ut ja, hadde nok ikke tatt opp lån på hennes vegne, men heldigvis kan vi unngå det.

Takk for svar til alle dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at det er fare for at forholdet ikke varer, vil jeg anbefale deg å la henne betale for silikonen sin selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater silikoninnlegg og hadde derfor aldri betalt for noe sånt (under normale omstendigheter).

Dessuten hadde jeg gjort alt i min makt for å få litt vett inn i nøtta hennes.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå fra B til C hadde jeg skjønt, men til D evt E?? vist hun er slank så vil en e cup se helt feil ut!! Hadde ikke ville bet vist jeg var deg.

Anonym poster: 1b8096149855de14dc691d60f4ccbe2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tsejG

Jeg hater silikoninnlegg og hadde derfor aldri betalt for noe sånt (under normale omstendigheter).

Dessuten hadde jeg gjort alt i min makt for å få litt vett inn i nøtta hennes.

Helt enig. Jeg frykter TS har skaffet seg en litt vel overfladisk bim... øh, dame her, og hadde jeg vært i hans sko skulle hun fått hørt meninga mi prompte. Pluss klar beskjed om at slike "Paradise Hotel"-holdninger overhode ikke er ting jeg er interessert i å være en del av, so bye bye girl, du får heller finne deg en av ditt kaliber om det er slik du ønsker å fremtre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har dere vært sammen? Du skjønner at hvis du låner henne kr så kan du risikere at hun dumper deg ikke lenge etterpå og ikke betaler noe tilbake?

Anonym poster: 3825ad9dec7ebfa4663280494345ddd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du låner henne kr så skriv en kontrakt som hun signerer, så MÅ hun betale deg tilbake om det blir slutt før hun er ferdig å betale. Få med summene i avdragene og lignende viktige ting i kontrakten.

Meeen anbefaler deg å droppe det, la henne spare selv eller ta opp lån hvis hun er desperat.

Anonym poster: 3825ad9dec7ebfa4663280494345ddd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde flyttet fra den kjerringa hvis jeg var TS.

Akkurat hva er det "kjerringa" til TS har gjort galt i denne situasjonen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere faktisk er samboere, så tenker jeg at det må kunne gå an å "hjelpe" den andre med økonomien sånn ja. Grensen for "mitt og ditt" flyter jo uansett litt i et langvarig forhold, og det er bare penger uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Akkurat hva er det "kjerringa" til TS har gjort galt i denne situasjonen?

Nu er det silikongeiter hun vil ha, hva er det neste gang hun trenger for å øke selvtilliten sin? Folk som holder på slik er gift for de i rundt seg. Best å holde seg unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig mener at hun ikke burde gjøre det, så er det jo det burde si til henne om og om igjen - ikke "jeg synes ikke egentlig du trenger det, men hvis du absolutt vil, her har du penger til operasjonen".

Men kanskje du i grunnen ikke synes det er en så dum idé?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...