Gå til innhold

Jomfru: Hvordan tørrjukker man?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

I det siste har jeg vært en del sammen med en gutt. Vi har ikke hatt sex eller noe sånt, har ikke gjort mer enn å kline. En ting jeg lurer litt på: hvordan tørrjukker man egentlig? Jeg vet jo hva det er og sånn, men har aldri prøvd det selv. Er det gutten eller jenta som ligger øverst, hvilket tempo, hvordan skal føttene ligge osv?

- j16

Anonym poster: bffac45b5dc6c92b4ed30d32408cf902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh.

Man gjør det samme som når man har sex, bare med klæren på.

Anonym poster: 7a9283afd0625d03e3f4f88ebdbc3b7b

Endret av Niennas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanlige er at gutten ligger øverst, men du kan jo sette deg overskrevs på ham. Ellers fins det ikke noen regler for hvordan man skal gjøre det.

Anonym poster: 340cdb5a9ac63010ea6b3f1dcbf884e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istf å 'tørrjukk', hva med å kle av seg og ha normal sex?

Bare et forslag! :fnise: :fnise: :fnise:

Anonym poster: 7a9283afd0625d03e3f4f88ebdbc3b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Ts: Det finnes ingen fasit eller magisk teknikk, gjør det som føles naturlig :)

Endret av Niennas
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan for øvrig fint få orgasme på den måten ;)

Anonym poster: 620076668d41a306a2638af071439838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

personlig har jeg aldri sett poenget med å tørrjukke, men det er vel bare å gni seg mot hverandre i den stillingen som føles best?

Anonym poster: ca75ce07e2791fbaa3d08f707f9f81dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig har jeg aldri sett poenget med å tørrjukke, men det er vel bare å gni seg mot hverandre i den stillingen som føles best?

Anonym poster: ca75ce07e2791fbaa3d08f707f9f81dc

Nei, det er ikke noe poeng i det. Lek for tolvåringer :fnise:

Anonym poster: 7a9283afd0625d03e3f4f88ebdbc3b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan for øvrig fint få orgasme på den måten ;)

Anonym poster: 620076668d41a306a2638af071439838

Man kan få orgamsek av å klatre i tau også, men det er ikke det du vil gjøre resten av livet, liksom.

Anonym poster: 7a9283afd0625d03e3f4f88ebdbc3b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig har jeg aldri sett poenget med å tørrjukke, men det er vel bare å gni seg mot hverandre i den stillingen som føles best?

Ingen barn. Noe som er en fordel når man selv er barn!

Anonym poster: 620076668d41a306a2638af071439838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få orgamsek av å klatre i tau også, men det er ikke det du vil gjøre resten av livet, liksom.

Anonym poster: 7a9283afd0625d03e3f4f88ebdbc3b7b

Det er ikke snakk om at ts vil tørrjukke resten av livet, hun er bare ikke klar for samleie ennå. Det burde heller støttes oppom at hun er fornuftig og klarer å sette egne grenser, enn at hun gjør noe hun ikke er klar for.

Holdninger som dine er med på å gjøre at unge jenter har sex tidligere enn de egentlig vil.

Anonym poster: 8d218e86faceb0fb93bcc61cc527e0cd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke diskutere med noen som ikke har mentalkapasitet nok til å hverken argumentere, uttrykke seg eller forme ordentlige setninger.

Jeg gir opp.

Anonym poster: 8d218e86faceb0fb93bcc61cc527e0cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe du liker, TS, så er det vel bare å kjøre på og eksperimentere til du finner ut hva som funker for dere. :) Som med alt annet av seksualitet, tror jeg ikke du finner noen fasit annet enn å jobbe med å finne ut hva som er rett for deg og din partner.

Endret av Niennas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holdninger som dine er med på å gjøre at unge jenter har sex tidligere enn de egentlig vil.

Anonym poster: 8d218e86faceb0fb93bcc61cc527e0cd

Debuterer jenter tidligere enn de vil? Tror virkelig folk overdriver dette problemet. Ja, gjennomsnittsalderen går ned, men det er fordi vi holder på å bli kvitt kreftsvulsten (aka religion) her i landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er galt med litt tørrpuling? Jeg synes det kan være skikkelig tennende, riktignok mer som forspill, men likevel. Det er noe med at vi er påkledd, lekne hender som sniker seg under klærne, dype tungekyss og muligheten for masse teasing.

Anonym poster: 2be04800313ea327eeaa37993e3f5370

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner ganske godt blir voldsomt opphisset av at jeg jukker på henne både her og der. Så når hun vil jukker jeg på henne. Ender som regel opp med penetrering og greier og greier. Men så er vi voksne og gift og alt det der.

Mine første seksuelle erfaringer med jenter var forsåvidt tørrjukking med orgasme i buksa. Husker spesielt en gang det skjedde i gangen da hun var på vei hjem. Veldig opphissende. Vi var kåte som kaniner ei god uke før vi fikk muligheten til å fullføre på skikkelig vis.

@TS

Jeg tror ikke du skal tenke så mye på akkurat hvordan det skal gjøres. Gnikk kjønn slik dere finner ut at det er godt og opphissende. Alle liker forskjellige ting, dere må finne ut dere imellom hva som funker bra. Gnikker du kjønnet ditt mot kjønnet hans er du garantert suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for avsporing.

Kvinneguiden har ingen aldersgrense. Underforumet Seksualitet har en nedre aldersgrense på 16 år, grunnet den seksuelle lavalder, men som TS skriver i HI så er hun 16.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooooes. Ble det et siste svar på den ene avsporingen?

Anonym poster: 3226fbcacf3e381e5634dba8e890c387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tørrjukke når man kan knulle vettet ut av den andre i steden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha kvinner kan ikke knulle vettet ut av noen, kvinner blir knullet! :fnise:

Anonym poster: 620076668d41a306a2638af071439838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...