Gå til innhold

Hvilke solbriller har dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger inspo til nye solbriller. Hvilke har dere? Gjerne linke til bilde:)

Anonym poster: f99450701e146dc4962f177ddaa474f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en av mange er pilot-stilen fra accesorize.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image3xxl.jpg

Ray-Ban Folding Wayfarers. Utrolig praktiske, tåler alt (jeg har gitt dem juling) og veldig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg er så forferdelig kjedelig, så jeg henger meg på i denne tråden.

Jeg har skilpaddefargede og svarte Ray Ban Wayfarer, lyse og svarte Aviators fra Ray Ban og den oversized modellen fra Ray Ban som ligner på Wayfarer. Og nå driver jeg og ser på de Cateye solbrillene fra Ray Ban. Har noen litt finere også, men de bruker jeg aldri.

Trenger absolutt ny inspirasjon selv, så jeg følger med i denne tråden. ;)

http://www.ray-ban.com/international/products/sun/RB2140

http://www.ray-ban.com/international/products/sun/RB2140?var=901

http://www.ray-ban.com/usa/rb4147

Ønsker meg sånn eller lignende modell:

http://www.ray-ban.com/usa/sunglasses/rb4126/601-32

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogmann

Sånne klasse 2 briller som de har på bensinstasjonen. Ikke de dyreste liksom, men nest dyrest da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har:

Ray-Ban Wayfarers (brune)

Ray-Ban Clubmaster

Ray-Ban Aviators

Skal kjøpe meg to par Oakley-solbriller snart tror jeg. Med farga glass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to par fra Rayban, pilotbriller med gull rundt og sort glass, den største størrelsen, så har jeg wayfarers i brun nesten svart med litt leopardmønster i nesten, men det viser så vidt. De har jeg i medium størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Jeg har marineblå Ray-Bans Wayfarer med beige sidestolper, ja, de som henger på ørene.

Og så har jeg en haug med H&M-briller, samt et svart par fra Nille med styrke, - 1 eller - 1,5.

Endret av Valiumsjunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Kjæresten min kjøpte noen kule pilotbriller fra Serengeti som jeg også har lånt litt. ;)

Fant et par kule solbriller fra Diane Von Furstenberg, men har ikke funnet noen som fører det merket enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun ett par, og det er Versace 4170. Disse ble faktisk funnet (!) på ferie, så jeg har aldri kjøpt meg mine egne. Har veldig lyst på de samme i svart, helst med mørkere glass så man ikke kan se så lett gjennom. Liker veldig godt den litt mer "brede" stilen, passer best til ansiktsformen min. Tenkte å få kjøpt meg et nytt par solbriller nå i sommerferien i utlandet, vil helst slippe den ekle tollen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle andre har jeg et par svarte Wayfarer fra Ray-Ban. Har også noen skilpaddefargede fra Polaroid som er litt samme typen som de fra Ray-Ban.

For tiden er jeg selv på utkikk etter noen gode sportsbriller som holder seg på plass når jeg løper, og ligger så tett inntil kinnet at det ikke blir en stor glipp mellom lue/pannebånd og kinnet, sånn at jeg ikke får masse vind i ørene. Det virker nærmest umulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange av solbrillene fra Céline er fine, men de passer dessverre ikke til meg, jeg har et litt lite ansikt.

Anonym poster: a258937cf69980f182fa22cc6afd50bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen gigantisk pilotbriller og Wayfarers i litt forskjellige farger. Virker som det er gjengangere her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puffy

Har to par fra Chanel som jeg er veldig glad i, men gjengangeren er nok Ray Ban sin wayfarer i den største størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...