Gå til innhold

Glitter og gråstein


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede en treningslogg her inne, men jeg ønsker også en dagbok for alt annet.

Velkommen til min lille verden av glitter og gråstein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en kvinne på 22 år, født på det glade 90-tall. Juni var måneden jeg bestemte meg for å komme til, noe jeg i senere tid alltid har vært glad for. Da jeg var barn, visste jeg at det var ca. 6 mnd mellom hver gang jeg fikk gaver :fnise:

Jeg er minstemann av tre søsken, noe som gjør meg til liten og uskyldig. :biggrin:

Mine eldre søsken er min søster på 29 år, og min bror på 26 år.

De igjen har barn, min søster har ei på 7 år, og min bror har to jenter på 6 og snart 1 år.

Høsten 2012 giftet min søster seg, og jeg fikk en "bonusnevø" på 8 år.

Min mor og far er skilt, og min mor er nå gift på ny. De bor på hver sin kant av landet, men jeg ser de ofte nok for det om, da min mor ofte er på østlandstur.

Også må jeg ikke glemme min herlige samboer. Etter snart tre år sammen, har vi stått igjennom tykt og tynt. Han er den personen jeg kan fortelle alt til!

Så.. Over til navnet på denne loggen. Glitter og gråstein.

Jeg elsker å pynte meg til hverdags, men kan ofte være litt grå og gusten. Etter å ha vært arbeidsledig i snart 6 mnd, kan man ofte se meg i treningstights eller joggebukse. Derav navnet Glitter og gråstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så handy noen ganger at jeg blir usikker på om jeg egentlig er litt gutt..

Fikk benkoppvaskmaskin i helga fra min mor, men gjengeren som var fulgte med stemte ikke med krana vår.

Etter å ha ringt byen rundt, vært innom Clas Ohlson, Jernia og de butikkene der, begynte jeg å gi litt opp. Så ringte jeg Ahlsell - det var håp allikevel! Så jeg trosset 7.3 km til fots i snøvær bare for å få tak i en liten metalldings.

Da jeg kom dit, viser det seg at krana vi har er så gammel, at gjengen jeg trengte, ikke var vanlig lenger. Men selgeren i VVS-butikken var så grei at han ringte rundt, og han fant en!

Hva gjør man vel ikke for å få den lille luksusen med å slippe å ta oppvasken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med nye folk! :)

Hyggelig å hilse på deg også, gleder meg til å bli bedre kjent! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen skal du være! :blomst:

Så hyggelig! :)

Hvor i landet bor du hen da? Og ordnet vaskemaskina seg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! :)

Hvor i landet bor du hen da? Og ordnet vaskemaskina seg? ;)

Bor i Gjøvik ;)

Det med oppvaskmaskinen ordnet seg. Herlig.

Satt på vask nr to nå. Venter bare på at den skal bli ferdig før vask nr tre skal inn.

Har ikke orket å vaske opp på en stund nå, og da hoper det seg fort opp - selv om vi bare er to stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, oppvaskmaskina er Guds gave til mennesket, altså. Har bodd i kollektiv i tre år uten oppvaskmaskin, du skal tro det var deilig da jeg og samboeren flytta sammen og kjøpte oss en! Vi kjører alt mulig rart som tåler maskina, til og med enkelte gryter :) Det er så deilig!

... til gjengjeld har vi blitt mye latere på oppvaskfronten, og det som faktisk må vaskes opp for hånd står gjerne på kjøkkenbenken en dag eller to. *host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her kan det fort stå mye lenger.

Er så kjedelig å måtte vaske kummen, for så å stå i gjerne 20-30 minutter for å vaske opp.

Ender opp med at vi må stå mye lenger oftest.

Oppvask nr 2 er nå ferdig, og jeg har lastet ned Breaking Dawn pt 2. Nå er det fryd i heimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag startet jeg i ny jobb med varighet til senvåren.

Godt å komme igang med noe!

Kom så klart borti en bruker som skravlet i omtrent 1.5 time. Rimelig sliten i hodet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag startet jeg i ny jobb med varighet til senvåren.

Godt å komme igang med noe!

Kom så klart borti en bruker som skravlet i omtrent 1.5 time. Rimelig sliten i hodet nå.

Gratulerer så masse!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*titte innom*

Her ser det ut til at det blir kos, så da får man legge igjen et lite spor!

God helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*titte innom*

Her ser det ut til at det blir kos, så da får man legge igjen et lite spor!

God helg! :goodbye:

Heihei!

Så koselig med nye lesere!

God helg til deg også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner jeg er så trøtt og sliten. Hatt null tid til å slappe av i dag!

Sto opp i sjutiden i morges. Dro på jobb. Ferdig i firetiden.

Halv fem skulle jeg møte en venninne på trening, dro hjem i sekstiden.

Kvart på sju skulle jeg møte en annen venninne på matbutikken, også litt senere kom hun første venninnen også på besøk. Hatt jentekveld i kveld. De er nettopp dratt hjem nå. Kjenner jeg er supertrøtt og sliten nå, men får virkelig ikke sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også glemte jeg å nevne at vi fikk kake på jobb i dag. Også fikk jeg en bukett med rosa roser som en liten velkomst. Det var veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...