Gå til innhold

Betatt av Rune Øygard


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I kjølvannet av sånne badguy-saker bruker det jo bestandig å være noen spinnville høner som hevder de er blitt betatt og forelsket i den slemme mannen.

Noen som har opplevd fantasier om Vågå-ordføreren? Tror dere han vil få noen damebrev i fengsel?

Anonym poster: 81e5181230e0e4523ee0e249d4954dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dere han vil få noen damebrev i fengsel?

Anonym poster: 81e5181230e0e4523ee0e249d4954dce

Det tviler jeg ikke ett sekund på.Det er alltid noen skruller som sender kjærlighetsbrev til slike utskudd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel alltids være en eller annen i det vidstrakte land som kjenner seg betatt av Rune Øygard, men jeg tror han har lavere sjanser hos kvinner enn andre "villains". Det er flere grunner til dette. For det første er han en barneovergriper, ikke en seriemorder eller ideologisk motivert terrorist. Øygards handlinger fremstår ikke som glamorøse, modige eller beundringsverdig geniale på noen måte. For det andre er ikke handlingene så ubegripelig onde at man liksom ikke klarer å ta dem innover seg og dermed separerer dem fra personen Øygard, slik som skjer i mer bestialske saker.

Her har vi snarere å gjøre med en middelaldrende mann uten lystkontroll som har latt begjæret lede ham ut på ville veier og fått ham til å utnytte sin posisjon overfor en ung jente, hvilket til slutt har satt ham i saksen. Dette kunne nok ha vært spennende for de kvinner som måtte ha en fantasi eller fetisj av typen fremstående-mann-dominerer-ung-pike, men her tror jeg simpelthen hans utseende jobber imot ham. Øygard med sin aldersvom, posete øyne og gusjebrune cordfløyelsjakke vekker nok ikke samme avstandstiltrekning som eksempelvis Ted Bundy og Anders Behring Breivik, som begge nyter godt av et mer fordelaktig ytre.

Endret av Cosette
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo ikke engang "badguy"-auraen over seg. Han framstår bare feig ussel og kjerringaktig. Kan ikke skjønne at det kan virke tiltrekkende på de som vanligvis tiltrekkes av kriminelle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje noen som har sympati med ham etter det knallharde offentlige fallet og blir betatt som en omsorgsreaksjon?

Tror neppe han blir like "populær" i fengselet som de verste av de verste ala Breivik typene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke hva noen skulle se i ham, for å være helt ærlig. Det største problemet med hele personligheten hans, er nok at han er så stygg; når man ser ut som en padde ender man nok lett opp som et godt "rævhol" med alderen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserte om ham en gang under onani. Et engangstilfelle.

Men han er absolutt ikke min type. Haner ikke kjekk i det hele tatt. Ser ut som en kjerring i ansiktet og ikke brede skuldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hva med Roger Ingebrigtsen da? Tipper han har fått en del tilbud om "trøst" i denne tunge tiden.

Synes ikke han er noe kjekk heller ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Øygard er direkte frastøtende.

Utseende hans er det lite voksent å kommentere, men det han har gjort og hele tiden nektet bastant på alt (unntatt litt griseprat) synes jeg er det verste med hele saken. Fortsatt hevder han å være uskyldig. Det virker mildt sagt lite sannsynlig når jenta virker veldig troverdig i alt hun har forklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det finnes folk som syns denne mannen er sexy:

breivik.jpeg

så skulle det ikke forundre meg om når er heit på Vågå-duden.

Du skal se breivik mister fanskaren sin til Øygard.....

Anonym poster: 7b0c2d2066c8a9b507ec06a3b6fbd637

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...