Gå til innhold

Går det an å være aseksuell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort og godt: Jeg lurer på om det går an å være aseksuell. Jeg er en jente i 20-åra. Jeg onanerer aldri - og jeg føler ikke noe behov for det (har dog gjort det noen ganger, litt av nysgjerrighet og litt fordi jeg følte jeg "måtte").

Anonym poster: 23298c2cea02033737638da6a2970c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Aseksualitet er betraktelig mer utbredt i samfunnet enn man tror. Er vel snakk om noen prosent.

Blir du overhodet ikke opphisset av noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Tenner du seksuelt og tenner på andre mennesker? Hvis ja, er du ikke aseksuell. Hvis du derimot overhodet ikke føler for å ha sex med verken andre eller deg selv og heller aldri har gjort det, kan du være aseksuell. Aseksualitet er visstnok en egen legning som innebærer at man kan forelske seg og ønske en partner, til og med ønske seg barn, men likevel ikke ønske sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter speaking: Nei, jeg blir helt ærlig aldri kåt. Jeg har vært ordentlig forelska en gang, og hadde det oppriktig talt jævlig da det gikk på trynet, men det var for meg rent emosjonelt og ble aldri fysisk opphisset av vedkommende.

Anonym poster: 23298c2cea02033737638da6a2970c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Trådstarter speaking: Nei, jeg blir helt ærlig aldri kåt. Jeg har vært ordentlig forelska en gang, og hadde det oppriktig talt jævlig da det gikk på trynet, men det var for meg rent emosjonelt og ble aldri fysisk opphisset av vedkommende.

Anonym poster: 23298c2cea02033737638da6a2970c45

Da er det mulig at du er aseksuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og: jeg føler, helt oppriktig, at jeg ikke mangler noe i livet. Jeg har det veldig bra.

Anonym poster: 23298c2cea02033737638da6a2970c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort og godt: Jeg lurer på om det går an å være aseksuell. Jeg er en jente i 20-åra. Jeg onanerer aldri - og jeg føler ikke noe behov for det (har dog gjort det noen ganger, litt av nysgjerrighet og litt fordi jeg følte jeg "måtte").

Anonym poster: 23298c2cea02033737638da6a2970c45

selvsagt går det ann å være aseksuell.

Anonym poster: c881a44fb2dc9b1a80aa69295520fb4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare ikke seksuelt vekket enda. Synes folk slår seg altfor lett til ro med at de er aseksuelle når de ikke engang har utforsket hva som skal til for å få lyst eller ikke.

Anonym poster: b8e57328a8151975bdd795dffc253b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare ikke seksuelt vekket enda. Synes folk slår seg altfor lett til ro med at de er aseksuelle når de ikke engang har utforsket hva som skal til for å få lyst eller ikke.

Anonym poster: b8e57328a8151975bdd795dffc253b88

"jeg er lesbisk"

"du er egentlig ikke lesbisk, du har bare ikke fått rett kuk enda"

ærlig talt, ho er 20,ho vet det litt bedre enn deg.

Anonym poster: 9c313fcb3b59dee300db9379b3ac00a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har ikke engang onanert noe særlig. Hun har sannsynligvis sjeldent eller aldri fått orgasme, hun er neppe opplært til å ejakulere eller til å få orgasme i transe/hypnose. Sorry, men før du faktisk har jobbet med årsakene til lav sexlyst så kommer du ingen vei. Det er som å forvente at matlysten skal bli bedre av å holde seg unna mat.

Anonym poster: b8e57328a8151975bdd795dffc253b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Har du aldri lust å pule?

Anonym poster: 2e4530edd6465f37d0c997e2fc4a389d

jojooo- selvfølgelig har hun det hver dag, men hun bare tørr ikke innrømme det...... :roll:

Ts: hadde du og xen et sexliv i forholdet deres, eller klarte du å "lure" deg unna?

det finnes diverse forum om dette temaet på nett TS, så om du synes det er vanskelig, så

treffer du kanskje noen likesinnede der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du sier at du ikke synes det gjør noe at det er sånn, så er det jo ikke noe problem! Kanskje fortsetter du å ikke ha lyst på sex, kanskje får du lyst på det etterhvert. Så lenge du selv trives så spiller det vel egentlig ingen rolle? :)

Anonym poster: 30ec7ee41759c5536d10c69758cd5eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes alle mulige variasjoner av seksualitet. Det er også grader av seksuell lyst hvor noen er fornøyd med tilfredstillelse kun et par ganger i året. Mange har lett for å sette folk i bås: Enten så er man heterofil, homofil, bifil etc. Og hvis man f.eks. er heterofil så vil man gjerne pule 112 ganger i året for det er gjennomsnittet o.s.v.

Det som er viktig er at man og partneren er rimelig samstemte. Hvis begge synes det er greit å aldri pule, pule to ganger i året, pule hver dag så er det helt greit altr sammen. Problemet er når det er stor forskjell i seksuelle behov.

Anonym poster: 29f51be1d37d906b9d88bef935e00920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til AB 2330: Jeg ser selvfølgelig at det er en mulighet at jeg ikke er såkalt "seksuelt vekket" enda. Jeg og han jeg hadde en greie med tidligere hadde aldri sex, jeg klarte ikke forholde meg til det og min egen totale mangel på sexlyst, trakk meg unna og det endte i dass. Men hvordan skal jeg kunne jobbe med årsakene til lav/manglende sexlyst når jeg helt ærlig ikke vet hva disse er?

Anonym poster: 23298c2cea02033737638da6a2970c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...