Gå til innhold

Er denne kroppen liksom stygg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke hun har en fin kropp, men det er tøft av hun å dele bildet på nett. Det hadde ikke jeg turt med sånn kropp.<br /><br /> Anonym poster: 28cfea8843cf89145b8d0573f4a8fbd3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er definitivt overvektig. Om dette er en fin kropp eller ikke, er jo opp til øyet som ser. Jeg synes den ser usunn ut og er dermed lite fin i mine øyne.

Anonym poster: 3e9ca3da356b435f84bc0487a7f34eb7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kropp! Alle bør være stolt av egen kropp uansett fasong!

Anonym poster: 316d2ba66ce622ba3ec8a9d0730d2a74

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg så bildet i går etter å hørt på svensk radio, trodde jeg hun måtte være nærmere 35-40 år.

Nei, det er ikke positivt å hylle en så syklig overvektig kropp hos en 20-åring. Denne kroppen bør ikke bli "normgivende" som normalen.

Anonym poster: 34fec7713b4395e74fff97f6ce517437

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt skremmende hvis en sånn kropp ses på som veldig overvektig og ufint. Syns hun hadde fin kropp og det er jo ingen løse valker eller noe!

Anonym poster: 1e173e0d0d845bc2f551142b937d6404

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro hun er overvektig ut i fra de standardene vi har satt på det (BMI). Men jeg synes hun er fin. Jenter som er for tynne er ikke noe stas. Former er :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG syns hun er smashing. JEG liker slike former og kunne tenkt meg de selv.

JEG liker også slankere kropper og til og med rundere. Kvinner eller menn. Mange flotte kropper der ute i alle slags fasonger.

Har jeg også en grense på hva jeg syns er pent? Selvsagt. Har jeg behov for å annonsere det for hele verden? Nei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Dagbladet sier hun: "- Men jeg kommer aldri til å bli liten. Og det ønsker jeg ikke lenger. Jeg vil ikke endre meg når jeg har det bra - jeg vil isteden aksepteres som vakker."

Beklager, Linda-Marie. Du kan ønske så mye du vil, men kroppen din er slett ikke vakker! Og jo, tar du deg sammen kan også du gå ned i vekt, -hvilket du burde!

Anonym poster: 34fec7713b4395e74fff97f6ce517437

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro hun er overvektig ut i fra de standardene vi har satt på det (BMI). Men jeg synes hun er fin. Jenter som er for tynne er ikke noe stas. Former er :)

Det er ikke noe som er subjektivt. Grensen går når det får helsekonsekvenser. Det spiller ingen rolle hva du synes. Menn som oppmuntrer til noe som er direkte helseskadelig er onde.

Anonym poster: 3eafab8728bf97624fb8ba7f4dc9e8f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe som er subjektivt. Grensen går når det får helsekonsekvenser. Det spiller ingen rolle hva du synes. Menn som oppmuntrer til noe som er direkte helseskadelig er onde.

Anonym poster: 3eafab8728bf97624fb8ba7f4dc9e8f4

Så du mener at jenta på bildet er sykelig overvektig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektig, ja, stygg, nei. Kvifor er det negativt at jenta er fornøgd med seg sjølv, sjølv om ho har nokre kilo for mykje? Nydeleg ansikt hadde ho og.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker innstillingen hennes!! Hvor fantastisk om alle hadde hennes gode selvtillit! :-)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du mener at jenta på bildet er sykelig overvektig?

Beklager, det jeg skrev var ment generelt.

Kan ikke diagnostisere noen basert på kun et bilde og hennes kommentar. Jeg vet ikke hvordan hennes helse er. Hun er bare 20, slik at hun gjerne kan føle seg okay selv om ting egentlig ikke er helt som det bør være. Jeg vil si at anta at absolutt er i faresonen og at ting bare vil bli verre. Dette er ikke kroppen til en som spiser bra og trener bra.

Anonym poster: 3eafab8728bf97624fb8ba7f4dc9e8f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, det er en vakker, myk, sensuell og VOKSEN kvinnekropp. De som ikke liker myke former vil selvsagt si at den er usunn og uattraktiv. To each their own.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Da jeg så bildet i går etter å hørt på svensk radio, trodde jeg hun måtte være nærmere 35-40 år.

Nei, det er ikke positivt å hylle en så syklig overvektig kropp hos en 20-åring. Denne kroppen bør ikke bli "normgivende" som normalen.

Anonym poster: 34fec7713b4395e74fff97f6ce517437

Hvordan er dette å oppmuntre at overvektige kropper skal være "normen"? Og angående at det ikke er en normal kropp, så spørs vel det hva man legger i "normal"? Jeg er enig i at det ikke er en normalvektig kropp, men siden overvekt har blitt vanligere, og man ser overvektige rundt seg i hverdagen i større grad enn før, så er vel ikke denne kroppen å kategoriseres som unormal? Jeg skjønner ikke hvorfor det da er så galt at også de som viker fra det som defineres som normalvekt skal få være fornøyd med seg selv og legge ut bilder. Det betyr jo ikke at man hyller overvekt (som det heter seg på KG).

Er det bare friske kropper i prinsippet som er fine, eller gjelder dette med helse og utseende bare når det gjelder under- og overvekt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rent sundhedsmessigt er hun for kraftig det tror jeg bestemt, men hun har en sund facon med talje.hun har en smuk hud ( og ansigt ) og jeg synes det er sejt at hun gør det.

Jeg er enig med hende i at det er synn at jenter er så lei af deres kroppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...