-
Her er sommerens heteste solbriller
-
Ikke kast kaffegruten
-
Vinn et lekkert diamantanheng
-
Øynene dine kan avsløre sykdom
Wedges og tights, fint eller ikke?
Skrevet 26 juli 2012 - 15:29
Synes begge dela er fint selv om jeg var veldig skeptisk til wedges i begynnelsen.
Anonym poster: 05119629a10775e88722571cfa951933
Skrevet 26 juli 2012 - 15:52
Tights kan funke, men da med lang topp. Ellers synes jeg man kan ta på seg en bukse.
Gjest__Lita__*
Skrevet 26 juli 2012 - 16:32
Det kommer jo an på antrekket om wedges kan være fint til tights. Det kommer jo også litt an på type wedges du velger å bruke til tightsen og antrekket.
Skrevet 26 juli 2012 - 20:28
Bret: Did you use protection?
Jemaine: Yes, but only on my penis.
Skrevet 26 juli 2012 - 20:34
Tights er fint dersom man bruker det til en overdel som dekker rumpa og helst litt av lårene også. Tights som bukse er ikke ok
Skrevet 26 juli 2012 - 20:39
Bret: Did you use protection?
Jemaine: Yes, but only on my penis.
Skrevet 26 juli 2012 - 21:19
Når det gjeld tights, så er dette noko eg er ganske lei av. Det er finare med strømpebukse under diverse skjørt. Kun bruk av tights har aldri vore fint...
Haha, enig!!
Skrevet 26 juli 2012 - 23:07
Wedges derimot, er vakkert. Bortsett fra de du får kjøpt på norske butikker. Sko med tre cm høy kilehæl kan ikke kalles wedges etter min mening, de er bare... vanlige sko med tjukk såle omtrent. Personlig synes jeg wedges skal være høye og med relativt høyt platå. Kjempeskuffende at det er ytterst få butikker i Norge som selger fine wedges. (Nå bor ikke jeg i noen storby heller, da. Kanskje florerer det av vakre wedges i Oslo og Bergen osv for alt jeg vet.)
Ufine:
https://encrypted-tb...CV1i7rkPtSgtNT5
Fine:
http://www.shoefashi...w2_blk_l1_1.jpg
Skrevet 26 juli 2012 - 23:16
Tights = kanskje ikke "fint," men får alle menn du går forbi til å sleve (med mindre du er feit) så lenge du ikke dekker til med lang overdel.
Joggetights er forresten ikke et akseptabelt antrekk med mindre du jogger. Ikke gå med dem på jobb, vi blir distrahert og får ikke gjort noe.
Hilsen mann.
Anonym poster: de62992808db0867ba0dda04d0aee36a
Gjest_Fairydust_*
Skrevet 26 juli 2012 - 23:21
Wedges derimot, hater jeg. Jeg hater at det ser klumpete ut på foten. Jeg foretrekker omtrent alle andre sko enn wedges.
Føler at jeg går litt mot strømmen med disse synspunktene, men men. Er jo ikke noe jeg har valgt selv å synes. Bare er sånn det er
Skrevet 27 juli 2012 - 01:22
Tights?
Gjest__Lita__*
Skrevet 27 juli 2012 - 02:55
I
tights! Det er utrolig komfortabelt og enkelt. Det er trist at andre hater tights og syns at det er direkte stygt, osv, men jeg kommer ikke til å slutte med det. Jeg er hekta. Har sikkert 30 forskjellige. I forskjellige farger, print og stoff.
Wedges derimot, hater jeg. Jeg hater at det ser klumpete ut på foten. Jeg foretrekker omtrent alle andre sko enn wedges.
Føler at jeg går litt mot strømmen med disse synspunktene, men men. Er jo ikke noe jeg har valgt selv å synes. Bare er sånn det er
Du må jo like det du faktisk liker.
Jeg liker også tights, men jeg liker ikke å gå med tights uten å dekke til rumpa. Hver sin smak.
Hvis du føler for å gå med tights uten å ha en lang genser over f.eks, så er det ditt valg.
Skrevet 27 juli 2012 - 03:25
Tights er veldig behagelig, så jeg slenger det ofte på meg hjemme når jeg bare skal chille, men går ikke ut i det. Foretrekker strømpebukser.
Har ikke sett noen gå i tights og wedges samtidig, og jeg klarer ikke se for meg at det er fint, men det kan godt hende det er det.
Skrevet 27 juli 2012 - 10:39
Skrevet 27 juli 2012 - 13:18
Hva er det med at folk, gjerne veldig unge jenter, går i treningsbukse når de ikke trener?
Så noen ansatte på Wayne's Coffee Tjuvholmen gå i dette i går
så lenge tigthsen er dekket til lårene er jeg glad i dem.
Cameltoe er ikke pent.
Dette innlegget har blitt redigert av Wonders: 27 juli 2012 - 13:23
(¯`*..¸(¯`* Wonders *´¯)¸..*´¯) 
♥ A bird doesn't sing because it has an answer,
it sings because it has a song ♥
Skrevet 27 juli 2012 - 16:19
Skrevet 27 juli 2012 - 16:27
Tight er greit, men ikke mer enn det.
Tall enough to reach for the stars
Gjest_Uanonymbruker_*
Skrevet 27 juli 2012 - 16:34
I
tights! Det er utrolig komfortabelt og enkelt. Det er trist at andre hater tights og syns at det er direkte stygt, osv, men jeg kommer ikke til å slutte med det. Jeg er hekta. Har sikkert 30 forskjellige. I forskjellige farger, print og stoff.
Enig med deg.
Men tights som bukse uten en topp som dekker rumpa er fryktelig.
Gjest_X-1_*
Skrevet 27 juli 2012 - 16:47
Edit: Eg liker tights fordi de er så gode å ha de dagene magen er trøblete og det er ubehagelig med stramme bukser.
Dette innlegget har blitt redigert av X-1: 29 juli 2012 - 20:58
Gjest_Fairydust_*
Skrevet 27 juli 2012 - 22:33
Du må jo like det du faktisk liker.
Jeg liker også tights, men jeg liker ikke å gå med tights uten å dekke til rumpa. Hver sin smak.
Hvis du føler for å gå med tights uten å ha en lang genser over f.eks, så er det ditt valg.
Jeg dekker alltid til rumpa når jeg går med tights..
Dette innlegget har blitt redigert av Fairydust: 27 juli 2012 - 23:25
0 bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere