Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som har tatt eller tar steroider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor/hvorfor ikke? :popcorn:

Anonym poster: 50e8b6e37e0db382a659dcd03806e8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La meg se...en mann med huleboer-tendenser...nei takk.

Anonym poster: b33c1115285933d7c1ca8c71aeb3a4dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinka

Alldeles ikke. Det er barnslig, teit og unødvendig. En mann som tar steroider er ingen mann, men en feiging som prøver å være noe han ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Kanskje en som hadde gjort det tidligere mens han var ung og dum, men ikke en som gjør det nå. Liker ikke menn som er forfengelige eller som har selvtillitsproblemer, og jeg mistenker at bolere som oftest har begge dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boling trenger jo ikke ha med selvtillit eller forfenglighet, og som med alt er det både forbruk og missbruk. Har aldri hørt om noen som har fått huleboer tendenser av bolig, det må være noe nytt.

De som vet hva de holder på med og gjør det basert på riktig grunnlag er det jo ikke noe galt med, er jo ikke noe annet enn et hjelpemiddel til å oppnå treningsmålene sine. Noen gjør det for å se større/annerledes ut, mens andre gjør det for å hurtigere oppnå ønsket styrke.

Bivirkninger er i all hovedsak avhengig av hvordan man gjør det, man kan fint bruke steroider med omtrent ingen bivirkninger. Alt handler vel om hvilken kunnskap og bakgrunn de enkelt innehar og formålet med steroid bruk.

Er nok mange kvinner der ute som har truffet og en del som har vært sammen med "bolere" uten å ane at vedkommende faktisk har brukt steroider. Men desverre er det veldig mange som missbruker steroider, og driver med dette av feil grunner og på feil måte.

Sier ikke at steroide bruk er greit, men vil bare informere om at det er litt mer nyansert enn det som er nevnt her til nå. Var jo veldig stereotyping og kommentarer som reflekterer veldig lite informerte svar.

Blir i utgangspunktet mer et prinsipp spørsmål, om man er sterkt imot steroide bruk eller ikke. Ikke om man liker mannfolk som er som apekatter eller totalt dust... No offence.

Har aldri brukt det selv, og vil nok aldri gjøre det heller. Men vet at verden on steroide bruk er litt mer nyansert enn hva dere sikkert har sett på TV eller hørt folk si. Bare fordi en mann er veldig stor og muskuløs betyr ikke at han er en "bole ape" selv om mange går rundt å tror det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carolinka

For the ladies:

Men selv om han boler "med måte", så er det jo en grunn for at han likevel gjør det?

Jeg synes muskelbygging (sånn typisk treningsstudioaktig med vaskebrett og det hele) både med eller uten boling blir for drøyt. Arbeidsmuskler eller moderat vekttrening for å holde seg vedlike blir noe annet. Men det å "bygge seg større", har vel noe med psyken å gjøre? ....Tror visse kvinner synes akkurat det blir en brist i manndommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For the ladies:

Men selv om han boler "med måte", så er det jo en grunn for at han likevel gjør det?

Jeg synes muskelbygging (sånn typisk treningsstudioaktig med vaskebrett og det hele) både med eller uten boling blir for drøyt. Arbeidsmuskler eller moderat vekttrening for å holde seg vedlike blir noe annet. Men det å "bygge seg større", har vel noe med psyken å gjøre? ....Tror visse kvinner synes akkurat det blir en brist i manndommen.

Er jo selvfølgelig en grunn til de gjør det, og det skrev jeg jo. Av estetisk hensikt, å se bedre ut, bli større eller lignende. Eller for å oppnå en målsetning som kan være økt styrke, endring av proporsjoner eller øke deler av musklatur som er for liten i forhold til annen.

Det du skriver etterpå er jo en smaksak, noen liker menn med en liten pondus, andre tynne menn, tykke menn etc. Noen liker trente menn og kvinner, andre ikke. Slikt som for min del da, så foretrekker jeg veltrente kvinner, men også vanlig kvinner så lenge de etter mitt syn ser bra ut. Og jeg synes det er estetisk penere med en definert mann enn en halvslapp gjennomsnitts mann. For all del, er veldig tøft synes jeg med menn som man ser veldig tydlig er en arbeidskar, da dette kan se litt mer naturlig ut. Men en velbalansert og veltrent kropp er nok nærmere ideal synet mitt på både menn og kvinner, mens en del av vennene mine synes rake motsatt. Når jeg selv var på mitt mest veltrente og selv følte jeg så veldig bra ut, så var det en del venniner som helst synes jeg "så styggere ut" enn jeg gjorde før når jeg var mer utrent. Så igjen, det er jo smak å behag. Derfor noen trener og bygger kropp, mens andre ikke gjør det ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinka

Ja, utseende er en smakssak.

Men personlig, som kvinne, liker jeg ikke menn som vil se større ut enn dem er og som bruker like lang tid som meg i speilet. :P Det er hvor stor dem er i hodet som teller.

Jeg tiltrekkes "store menn", ikke spebygde, men da velger jeg heller en naturlig stor enn en som må trene seg stor.

Men smak og behag, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utseende er en smakssak.

Men personlig, som kvinne, liker jeg ikke menn som vil se større ut enn dem er og som bruker like lang tid som meg i speilet. :P Det er hvor stor dem er i hodet som teller.

Jeg tiltrekkes "store menn", ikke spebygde, men da velger jeg heller en naturlig stor enn en som må trene seg stor.

Men smak og behag, ja.

Alle må trene seg stor, tosk. De mennene du ser på som "formtrente" eller "naturlig" har nok holdt på med hard styrke på et eller annet tidspunkt i livet sitt. Ingen er født med store muskler og hvor stor du kan se ut av skjellet er veldig begrenset. Du høres ut som de som ikke har vært på så mange treningstudio og klarer å gjenkjenne en kropp preget av trening og en som er utrent.

Anonym poster: 50e8b6e37e0db382a659dcd03806e8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så sidestilles boling med narkomisbruk, og det er i mine øyne totalt uakseptabelt.

Endret av SmallTalk
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se...en mann med huleboer-tendenser...nei takk.

Anonym poster: b33c1115285933d7c1ca8c71aeb3a4dc

Huleboertendenser?!?! Kanskje de gjør det for å få seg noe da!Mange kvinner tror jeg menn som har trent syrke et par år har fått de musklene av å høgge ved å måkke snø. sånn som carolinka og sine "naturlige" store menn haha.Jeg vedder på at flere av dere har hatt plenty med ons med boldegutter og tipper mange av dere går for menn som tar bol men lyver om det.

Anonym poster: 50e8b6e37e0db382a659dcd03806e8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke jeg hadde utelukket en ellers bra mann på bakgrunn av han brukte steroider. Hvis han var en såkalt "boler" som brukte all tid og energi på trening og utseende, ville vi nok hatt såpass ulike interesser at det ikke hadde funket, men steroider hadde ikke vært dealbreaker i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok ikke jeg hadde utelukket en ellers bra mann på bakgrunn av han brukte steroider. Hvis han var en såkalt "boler" som brukte all tid og energi på trening og utseende, ville vi nok hatt såpass ulike interesser at det ikke hadde funket, men steroider hadde ikke vært dealbreaker i seg selv.

Jeg tror nok ikke jeg hadde utelukket en ellers bra mann på bakgrunn av han brukte steroider. Hvis han var en såkalt "boler" som brukte all tid og energi på trening og utseende, ville vi nok hatt såpass ulike interesser at det ikke hadde funket, men steroider hadde ikke vært dealbreaker i seg selv.

hva når dere er gift, han runder femti og har bivirkningen av at han kan få hjerteinfarkt når som helst da?

Anonym poster: 50e8b6e37e0db382a659dcd03806e8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva når dere er gift, han runder femti og har bivirkningen av at han kan få hjerteinfarkt når som helst da?

Anonym poster: 50e8b6e37e0db382a659dcd03806e8a5

Nei, det er jo en avveining jeg måtte ha gjort, på samme måte som om jeg ble sammen med en overvektig, eller en med diabetes, en som likte risikosport, en med høyt blodtrykk osv. Man har aldri garantier, uansett hvor frisk man er i utgangspunktet. Men så klart, jeg skjønner jo at steroider ikke er en fordel helsemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Been there, done that og aldri mer.

Been there, done that og aldri mer.

Hvorfor ikke purplehaze? Var det pga personligheten hans, forfengeligheten hans, selvopptattheten hans eller at han hadde for lite tid til deg? Eller ble han for missdanna i fysikken+

Anonym poster: 50e8b6e37e0db382a659dcd03806e8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hvorfor ikke purplehaze? Var det pga personligheten hans, forfengeligheten hans, selvopptattheten hans eller at han hadde for lite tid til deg? Eller ble han for missdanna i fysikken+

Anonym poster: 50e8b6e37e0db382a659dcd03806e8a5

Fordi jeg ikke ville se på den jeg er glad i ødelegge helsa si med viten og vilje. Dessuten dreide livet seg kun om trening, mat, søvn, klær og utstyr og til slutt dop. Han mistet potensen og ville ikke gi meg noen forklaring på hvorfor det var sånn (jeg visste ikke om dopingen da), og det tæret både på selvtilliten og forholdet.

Da han ville at jeg skulle lære meg å sette sprøyter på han, sa jeg takk for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Franzen

Det første jeg tenkte når jeg klikket meg inn på denne tråden er jeg sikkert kunne vært sammen med en som boler, men med nærmere ettertanke tviler jeg på at det er noe for meg. Hadde blitt for forstyrrende å vært sammen med en som tar sprøyter for slikt, og ikke mint alle bivirkningene som feks mulighet for hjerteinfarkt i ung alder. Hadde jg derimot vært ute etter noe kortvarig og userriøst hadde det sikkert kunne gått greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...