Gå til innhold

Tina og Tøffen skal ha baby!


Tina_O

Anbefalte innlegg

Hurra!! Vi skal ha baby:-) en liten kjærlighetsbaby....

I følge terminkalkulatoren er jeg i dag 5 uker og 5 dager på vei og har termin 19. Mars 2013. Vi gleder oss!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5+5 og er i storform!

Har litt symptomer:

- Har ekstremt store pupper, det ser ut som silikonpupper, Hehe! De er ømme og brystvortene er litt store og såre.

- jeg fryser veldig lett og sitter med flere lag klær når andre sitter i t-skorte

- har hatt litt luft i magen, men det begynner å gi seg nå

- må ofte på do

Er på ferietur med noen venner. Det går mye i vin, og det er umulig å skjule at jeg er gravid. Ble "tvunget" til å fortelle det til de dagen etter at vi fant det ut. Skulle egentlig ønske vi kunne holde det for oss selv en stund, da men.... De syntes det var stor stas:-)

Ferien er type veldig aktiv og vi sykler i flere timer hver dag. Det har ikke vært noe problem til nå siden formen er på topp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, ja! Grattis med dagbok!! Så koselig :hjerte:

Kos dere videre på ferietur! Det høres jo helt fantastisk ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten bønne i magen :) spennende tider fremover, og tenkte jeg skulle følge litt med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere titter innom;-)

Ble litt lite søvn i natt, kun 4 timer. Vanligvis er ikke det noe problem idet hele tatt, men nå er jeg helt ferdig, har hodepine og er kjempetrøtt. Sendte de andre avgårde ut for å inspisere byen vi er i nå, så jeg kan slappe av alene på hotellet. Digg:-) Trenger litt alenetid kjenner jeg, første gang på 2 uker!

Nå skal skal jeg benytte tiden til å surfe på Internett for allverdens graviditetsgreier, hihi;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har fundert litt på hvordan vi skal fortelle nyheten til familien. Nå har jeg bestilt t-skjorter med tekstene "Bolle i ovnen" og "Bleieskiftarbeider". Hehe. Tipper de kommer til å knekke sammen både av glede og latter;-). Litt vår humor dette. Mannen har spøkt lenge om at vi har tenkt å starte melkeproduksjon på "garden" snart. Spørs om de tror oss denne gang!

Det var samme stilen jeg brukte til mannen morran jeg fant ut at jeg var gravid. Satt en pakke med bollemel i ovnen og bare pekte. Hoho. Han skjønte det med en gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er gøy med en spesiell måte å si det på. Da vi fortalte det til svigers satte vi inn et stellebord på vårt nyoppussede bad. Svigers kom for å se det nye badet, og fikk seg en stooor overraskelse :fnise:

Til mine foreldre lagde jeg et bilde med tidlig ul bilde og skriften: gratulerer med dagen morfar. Leveringstid på gaven din er ca 6 mnd, og forventet ankomst er 2. Desember :gjeiper:

Detta var bursdagsgaven til pappa. Han ble ganske overraska da ja..

Det rare var at mine foreldre utrykte MYE mer glede enn svigers. Og dette er deres 4. Barnebarn..

Hos svigers er det første.. Forstå det den som kan. Mannen min er snart 29 år, så burde ikke være noe sjokk etter min mening ;)

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har fundert litt på hvordan vi skal fortelle nyheten til familien. Nå har jeg bestilt t-skjorter med tekstene "Bolle i ovnen" og "Bleieskiftarbeider". Hehe. Tipper de kommer til å knekke sammen både av glede og latter;-). Litt vår humor dette. Mannen har spøkt lenge om at vi har tenkt å starte melkeproduksjon på "garden" snart. Spørs om de tror oss denne gang!

Det var samme stilen jeg brukte til mannen morran jeg fant ut at jeg var gravid. Satt en pakke med bollemel i ovnen og bare pekte. Hoho. Han skjønte det med en gang!

Haha, genial måte å fortelle det på, både med morsomme T-skjorter og bollemel i ovnen x)

Gratulerer så mye med spire i magen!:D Det blir, Som Kakaoen sier over her, spennende tider fremover:D Jeg følger med videre jeg også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6 i dag.

Formen er på topp. God søvn i natt og så god som ny! Har vært på shopping i dag og kjøpt en tettsittende og avslørende kjole. Gjett om den skal brukes i kveld! Må jo skynde meg før magen strutter;-)

Møtte bestevenninna mi i dag. Hun ferierer i samme by, og vi tok en shoppingrunde bare vi to. Det inkluderte selvfølgelig en liten vinstopp. Da jeg bestilte alkoholfri øl, skjønte hun det med en gang, Hehe.

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde graviditeten skjult til 12. uke. Skikkelig vanskelig. Og jeg er verdens dårligste skuespiller.....

Vi planlegger en ny treningsferie på sykkel i oktober. Da vi jeg være 17 uker på vei. Noen som tror det vil være et problem? Jeg vil jo selvfølgelig se an formen, og ta det med ro hvis nødvendig. I verste fall får jeg ligge ved bassenget;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. Fant endelig grunnen til så sinnsyk treg mage om dagen. Gravid-symptom! Pleier aldri å ha det ellers. Nå har det flere ganger tatt dagesvis mellom hver gang, og det er litt plagsomt på sykkeltur. Det går med en del mat, mildt sagt, og magen står rett ut. Og er nok ikke småtten som buler enda!

Kaffe er jo vanligvis bankers for å få fart på sakene. Men der må jeg jo begrense meg. Så har spist haugevis med frukt, drukket sukkerfri brus og spist tyggis. Satser på at det hjelper....

Andre med samme problem?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten spire i magen :jepp: Så koselig, og veldig koselig at du var innom dagboka mi :jepp: Du får lage deg en ticker, så blir det lettere for oss å følge med på hvor langt på vei du er ;) Hvordan er formen så langt?

Ha en strålende søndag :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, Ninnin! skal lage ticker når jeg kommer hjem fra ferie og kan komme meg på nett med pc-en. Nå er det telefon og iPad, så er litt begrenset. Formen er veldig bra, har ikke fått noe morgenkvalme ennå:-) De siste dagene har jeg hatt lett hodepine om formiddagen, men det er ikke noe som plager meg. Føler meg heldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, men mye bedre nå! Stikk på Meny ellerno og kjøp sviskejuice!

Takk for tips! Er i utlandet, så tager hva man haver. Har spist masse frukt, tørket frukt og tyggis. Bedre nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+1 i dag

Har kjent litt stikking i magen, og tipper det er "voksesmerter". Ikke vondt, så er ikke bekymret.

Fjerde dagen med lett hodepine nå, så regner med det er noe som jeg må forvente fremover. Men absolutt ikke ille, så skal ikke klage.

Har hørt at mange får kvalme i uke 6/7, så er veldig spent om det kommer.......:-)

Energien er fortsatt på topp. I gang igjen med sykling i dag, etter et par dager fri. Deilig!!! Og nyyydelig vær. Vi storkoser oss!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+3

Liten down i dag... Hodepinen øker for hver dag, og jeg er trøttere. Det går litt ut over energien nå, kjenner jeg. Mannen er ikke i form i dag, så det blir en rolig dag i dag. Lite sykling, mer avslapping. Det passer meg utmerket:-)

Har vært innom supermarked i dag og funnet svisker, så nå skal vi få orden på mage, hehe.

Puppene vokser fortsatt, hvor skal dette ende?! Føler meg som en puppemodell! Må ligge riktig om natta for at det ikke skal gjøre vondt, og hver hump jeg sykler over minner meg og kjempepuppene mine;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, denne hodepinen kan virkelig snike seg innpå. Hadde en runde i forrige uke og måtte ty til paracet og en tur i massasjebadet til svigers, men det har gått over. :) Spør din kjære om han kan massere deg litt, da veitu! Bra dere tar dere en rolig dag!

Oooh, boobs!

Puppepainen min gikk over etter noen uker, nå er jeg kun små-øm i brystvortene, og om natta er puppene litt rare og stive. Og ja, de har vokst LITT.. Har ikke så veldig store pupps, så jeg setter pris på hver strl jeg må gå opp ;) Regner med at det blir en grei vekst innen bebissen kommer :fnise:

Vi må bruke puppa for ALT det er verdt, Tina! Hoho!!! :sminkedokke::nigo:

Håper sviskene hjelper for deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, kjenner igjen puppe"problematikken" :fnise: Jeg gikk fra å være en stor B til å bli en liten D på bare noen få uker... Nå er vi oppe i stor D! Nesten så jeg vurderer å kjøpe ny.. Hehe. Man føler seg litt supermodell helt til magen kommer :fnise:

Stakkars deg som har hodepine :klem: Jeg har vært heldig og sluppet unna den så langt, og unner virkelig ingen å ha vondt i hodet! Det er neimen ikke godt! Du får drikke masse vann og evt. ta deg en paracet (ikke ibux!!) hvis det ikke går over! :jepp:

God bedring, og ha en strålende lillelørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne hodepinen kan virkelig snike seg innpå. Hadde en runde i forrige uke og måtte ty til paracet og en tur i massasjebadet til svigers, men det har gått over. :) Spør din kjære om han kan massere deg litt, da veitu! Bra dere tar dere en rolig dag!

Oooh, boobs!

Puppepainen min gikk over etter noen uker, nå er jeg kun små-øm i brystvortene, og om natta er puppene litt rare og stive. Og ja, de har vokst LITT.. Har ikke så veldig store pupps, så jeg setter pris på hver strl jeg må gå opp ;) Regner med at det blir en grei vekst innen bebissen kommer :fnise:

Vi må bruke puppa for ALT det er verdt, Tina! Hoho!!! :sminkedokke::nigo:

Håper sviskene hjelper for deg! :klemmer:

Akkurat nå måtte mannen til legen å få medisin, og han ligger og svetter og fryser i senga. Tror jeg skal vente med å spørre om den hodemassasjen...;-)

Jeg strutter med puppene som bare det! Når jeg kommer hjem fra ferie skal jeg andle inn nye BHer ihvertfall! Nå tyter dt ut både her og der;-)

Svisker er som medisin, de blir med i bagasjen videre:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, kjenner igjen puppe"problematikken" :fnise: Jeg gikk fra å være en stor B til å bli en liten D på bare noen få uker... Nå er vi oppe i stor D! Nesten så jeg vurderer å kjøpe ny.. Hehe. Man føler seg litt supermodell helt til magen kommer :fnise:

Stakkars deg som har hodepine :klem: Jeg har vært heldig og sluppet unna den så langt, og unner virkelig ingen å ha vondt i hodet! Det er neimen ikke godt! Du får drikke masse vann og evt. ta deg en paracet (ikke ibux!!) hvis det ikke går over! :jepp:

God bedring, og ha en strålende lillelørdag :klemmer:

Takk for omtanke, Ninnin:-) ikke så ille at det er smerter, men et lett konstant trykk som gjør at jeg blir litt sliten. Foreløpig så holder jeg ut. Er bare sjeleglad jeg ikke er kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...