AnonymBruker skrev 18 juli 2012 - 14:30:
Hvorfor har du ikke denne muligheten? Du har sikkert sagt det før, men jeg forstår ikke hvorfor du ikke klarer det, mens andre klarer det. Du har vondt i ryggen og trener. Men dette var jo rett utenfor hos deg? Så tar det tid å lage mat? Så tar det tid å kjøpe middag? Kan du ikke kjøre/sykle eller noe, så går handleturen fortere. Jeg regner jo med at du kun handler kun "litt" når du setter fra deg hunden. Du går jo ikke med to eller flere poser samtidig som du bruker lang vei hjem. Da er det hvertfall ikke rart du sliter med ryggproblemer!
Butikken kan da vel ikke være så sykt langt unna, der du er nødt til å prioritere å ha med bikkja? Og det er bedre at hunden er hjemme en halvtime for lenge, enn å stå et kvarter utenfor butikken, der du titter hue ut en gang i mellom?
Anonym poster: 870d2eaf9bb114f2213d9263013549cb
Aner ikkehvorforjeg svarer, meen;
Opp kl 6, tur med hund++ , skole til 16, hjem og tur med hund, tilbake ca 17-17.30, middag, ferdig 18- 18.30, forberedelser til morgendagens forelesninger, til ca til 19.30- 20.00, tur med hund igjen til ca.20.30, som regel trening, til ca 21.30, dusje,spise, SLAPPE AV/ husarbeid ol... 22.30 SOVE , for da er jeg utslitt!
Og så er det jobb innimellom alt det, da må jeg tidligere fra skolen så hunden ikke er for mye alene, og får desto mere å gjøre når jeg kommer hjem etter jobb...
I tilleg går jeg et studie hvor det ofte er 8 timer praksis+ oppgaver/studiekrav, midt- og sluttevalueringer, loggskriving og diverse..,
<br /><br />
Anonym poster: 30952d81b3f3954c61cdcd287a7214a0