Gå til innhold

Foto

Firefly og Harpers Island

• Please log in to reply
11 svar på dette emnet

#1 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 893 170 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 18 juli 2012 - 00:00

Nå har jeg akkurat begynt å se Firefly, men så fant jeg ut at jeg skulle sjekke imdb for hvor mange sesonger det er og der ser jeg at det bare er en sesong?
Så da lurer jeg på, har serien en ordentlig avslutning eller er det en sånn som bare slutter brått også sitter vi der og irriterer oss over å ikke få se hvordan det gikk...

Lurer forresten på det samme ang. Harpers Island, det er også en serie jeg har veldig lyst å se.

Anonym poster: 7e7ae5776ea4c623c543fce572e0b2ea
  • 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#2 Anoia

Anoia

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 903 innlegg
  • Ble med 10. juli 12
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 18 juli 2012 - 00:05

Det kom en film etter serien som var ganske så avsluttende, og dessuten veldig bra! ;)
http://www.imdb.com/title/tt0379786/
  • 0
Hjernen er alene.

#3 Silfen

Silfen

Sølvmedlem

• Medlem
  • 25 064 innlegg
  • Ble med 1. jan. 70

Skrevet 18 juli 2012 - 00:09

Serien er som nevnt tåredryppende kort. Mest idiotiske avslutning og drap av en serie ever og de burde lynsjes. Men LOVE it! Den må sees. Selv om den er altfor kort.
  • 1
Relax, I'm The Doctor!

#4 Anoia

Anoia

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 903 innlegg
  • Ble med 10. juli 12

Skrevet 18 juli 2012 - 00:39

Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor de virkelig gode seriene aldri får fortsette, mens alskens ræl overlever sesong etter sesong. :sinnatagg:
  • 0
Hjernen er alene.

#5 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 893 170 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 18 juli 2012 - 01:30

Tusen takk for svar! Da ser det ut som jeg har noe å se frem til, ihvertfall for en liten stund.

Anonym poster: 7e7ae5776ea4c623c543fce572e0b2ea
  • 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#6 Gjest_Mog_*

Gjest_Mog_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 18 juli 2012 - 03:36

Helt enig!

En fantastisk serie. Synd den ble kansellert. :-(
  • 0

#7 Ryvre

Ryvre

Fast inventar

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 699 innlegg
  • Ble med 23. feb. 12

Skrevet 18 juli 2012 - 09:05

Så om man skal se serien så burde mn se filmen helt til slutt da
Kanskje jeg skal se serien snart. Vært veldig skeptisk til den fordi den slutter så brått
  • 0
Notice: If you notice this notice you will notice that this notice is not worth noticing

#8 Gjest_Maria_Marihøne_*

Gjest_Maria_Marihøne_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 18 juli 2012 - 11:12

Har ikke sett Firefly men Harpers island har også bare en sesong, men den er avsluttende. Så selv om den er kort, så føler man ikke at man har blitt snytt for noe :)
  • 0

#9 Gjest_Corto Maltese_*

Gjest_Corto Maltese_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 18 juli 2012 - 20:51

Firefly har ikke en gang en full sesong den ble kanselert før den første sesongen var ferdig
  • 0

#10 Mann 42

Mann 42

Verneverdig

• Medlem
  • 32 629 innlegg
  • Ble med 21. aug. 07

Skrevet 20 juli 2012 - 01:58

Det er ingen grunn til å bekymre seg over annen frustrasjon enn at det ikke kommer flere episoder av Firefly. Alle episodene står ganske greit på egne bein, syns jeg.
Men det var VELDIG mange historielinjer som kunne gitt nerve til mange sesonger. Hva skjedde EGENTLIG med River Tam, og hva ER egentlig dealen med Preacher Book?
Jeg syns egentlig ikke at filmen avslutter noe som helst, og sånn sett kunne vi godt fått en oppfølger eller ti.

"MAN, it`s hot in here. Must be Summer!"

Dette innlegget har blitt redigert av Mann 42: 20 juli 2012 - 02:00

• 0

What Would Tyrion Do?

"I will take you places you have never been. I will show you things that you have never seen.
And I will watch the life run out of you...." Alice Krige i "Ghost Story"

"Ignorance is bliss", sies det. Men ignorering er ikke så verst, det heller :)

#11 Giant Robot

Giant Robot

Husvarm

• Medlem
  • PipPipPip
  • 104 innlegg
  • Ble med 24. mai 12
  • Kjønn: Mann

Skrevet 24 juli 2012 - 12:50

Så om man skal se serien så burde mn se filmen helt til slutt da
Kanskje jeg skal se serien snart. Vært veldig skeptisk til den fordi den slutter så brått

Jeg synes du burde se den, slutten er ikke så brå at det ødela opplevelsen for min del, og det hadde vært synd om du gikk glipp av en så kul serie.
  • 0
If you find your truth, you must follow it. You could find it in a paper bag, or in a statue, or in a slaughterhouse; you might find it dangling somewhere. People might say, "What the heck are you doing?" But it's OK if they don't understand. And if you follow it, stay true to it, and respect it, you could be in store for the greatest journey you could ever imagine.

#12 Mann 42

Mann 42

Verneverdig

• Medlem
  • 32 629 innlegg
  • Ble med 21. aug. 07

Skrevet 24 juli 2012 - 20:38

Jeg synes du burde se den, slutten er ikke så brå at det ødela opplevelsen for min del, og det hadde vært synd om du gikk glipp av en så kul serie.

Ingen burde gå glipp av en så kul serie. Alle burde kjøpe den ene sesongen som finnes, og så burde de begynne å lage sesong to.
Egentlig er det litt utrolig at en serieskaper som Joss Whedon kunne bli overkjørt av produsentene sine på den måten.
  • 0

What Would Tyrion Do?

"I will take you places you have never been. I will show you things that you have never seen.
And I will watch the life run out of you...." Alice Krige i "Ghost Story"

"Ignorance is bliss", sies det. Men ignorering er ikke så verst, det heller :)

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere