Du fortjener omtanke likevel. Og selvom mange blir FOR syke til å jobbe etter hjerneslag, er det nok av mennesker dere ute som bare ikke gidder også. De kjenner jeg flere av. Supert initiativ! God bedring og lykke til med å komme deg tilbake i jobb :-)
Tusen takk - det varmer med omtanke må jeg innrømme :-). Gleder meg veldig til å kunne jobbe litt igjen, og jeg er helt sikker på at mange av de som skulle ønske de kunne gå hjemme å få penger av staten, IKKE ville ønske halvparten av det jeg måtte gjennomgå med hjerneslag for å "få lov" til å gå hjemme.
Jeg kjenner også de som har som mål å bli trygded, men jeg kan med hånden på hjertet si at det ikke er noe å trakte etter. Jeg har kommet meg veldig bra de siste to årene og selvom ting tar lengre tid (skrive, lese etc), så ser jeg absolutt frem til å jobbe igjen. Det som nå er 50% for meg, var 100% før (i arbeidstid). Vel... ikke helt enda, men forhåpentligvis til høsten engang kan jeg prøve meg!

I forhold til AAP som denne tråden handler om, så får jeg så jeg greier meg, men selvfølgelig må jeg spare inn mer siden jeg får ca 7000 mindre i md. Jeg klager overhode ikke, for jeg er kjempeglad jeg bor i et land hvor jeg faktisk har muligheten til å beholde hus og bil selvom jeg var uheldig å få slag, men jeg vil allikevel si at selvom det høres "fett ut" så er det mange tusen mindre, og heller ikke noe å trakte etter for de som gjerne "ønsker seg å ikke jobbe" men som ikke akkurat er veldig syke.
Anonym poster: e7faa83e3a19374204ee41e163fa6b8d