Gå til innhold

Foto

Jeg har glemt passordet mitt

• Please log in to reply
3 svar på dette emnet

#1 Frk Turkis

Frk Turkis

Nybegynner

• Medlem
  • PipPip
  • 76 innlegg
  • Ble med 3. april 12
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 11 juli 2012 - 12:10

Jeg er fast innlogget på den pc-en jeg er på nå, så jeg har egentlig knapt brukt passordet mitt siden jeg fikk denne brukeren. Nå har jeg glemt passordet, og kan derfor ikke logge ut her eller logge inn på andre maskiner.

Hvordan kan jeg endre passord uten å bekrefte ved å skrive inn nåværende passord?
  • 0

#2 Wednesday

Wednesday

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 745 innlegg
  • Ble med 31. mars 12

Skrevet 11 juli 2012 - 14:06

Dette lurer jeg også på! For min del hjelper det ikke å få passord tilsendt til eposten jeg er registrert med her, da den adressen er slettet og eksisterer ikke lenger.. Har lyst å bruke KG på mobilen, men får ikke logget inn fordi jeg rett og slett ikke husker brukernavn/passord (Har aldri logget før)
  • 0
A day without sunshine is like, you know.. night.

#3 Arabella

Arabella

Verneverdig

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 32 210 innlegg
  • Ble med 4. jan. 05

Skrevet 11 juli 2012 - 16:44

Dette lurer jeg også på! For min del hjelper det ikke å få passord tilsendt til eposten jeg er registrert med her, da den adressen er slettet og eksisterer ikke lenger.. Har lyst å bruke KG på mobilen, men får ikke logget inn fordi jeg rett og slett ikke husker brukernavn/passord (Har aldri logget før)

For å få lest e-post og instruksjoner, må du jo gå inn på den aktuelle siden og skrive din nye adresse.
  • 0
Yesterday is a cancelled check, tomorrow is a promissory note.
The only hard cash you have is NOW, so use it wisely.

Sri sri Ravi Shankar

#4 Mette

Mette

Forumansvarlig

• Admin
  • 35 911 innlegg
  • Ble med 28. aug. 02

Skrevet 11 juli 2012 - 17:02

Jeg er fast innlogget på den pc-en jeg er på nå, så jeg har egentlig knapt brukt passordet mitt siden jeg fikk denne brukeren. Nå har jeg glemt passordet, og kan derfor ikke logge ut her eller logge inn på andre maskiner.

Hvordan kan jeg endre passord uten å bekrefte ved å skrive inn nåværende passord?

Du huker av på glemt passord og får da tilsendt et nytt på email. :)
.

Inne på kontrollpanelet ditt kan du selv endre mailadresse til en som fungerer.
  • 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere