Gå til innhold

Avstemming: slett fotballfruetrådEr leiiiii!

• Stengt emne Dette emnet er låst
21 svar på dette emnet

Avstemning: Slette fotballfruetråden? (136 medlem(mer) har stemt)

Slette fotballfruetråden?

1. Stemt JA!!! (45 stemmer [33.09%])

Prosent av avstemningen: 33.09%

2. Stemt nei.. (91 stemmer [66.91%])

Prosent av avstemningen: 66.91%

Stem

#1 Gjest_AlanaM_*

Gjest_AlanaM_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 27 juni 2012 - 02:35

Eneste måten å få KG til å innse at tråden bør slettes? STEM!
  • 0

#2 Rosenrød

Rosenrød

B-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 582 innlegg
  • Ble med 1. jan. 05

Skrevet 27 juni 2012 - 08:51

Ser ut som om flesteparten IKKE vil slette den... :gjeiper:
  • 4

#3 Tekola

Tekola

Helgeadmin

• *Moderator*
  • 19 890 innlegg
  • Ble med 14. juli 11
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 27 juni 2012 - 11:27

Kan du ikke bare droppe å tråden, da, om du synes at den er så fæl?
  • 11

#4 Tabris

Tabris

Bosatt

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 22 430 innlegg
  • Ble med 7. sep. 06

Skrevet 27 juni 2012 - 11:50

Dett hjelper ikke. Blir den slettet, så oppretter noen bare en ny. Vi er vel på fotballfruetråd nummer tre eller fire allerede.
  • 3
Kaffekroken ~ Under the Autumn Trees ~ Min DeviantArt

Nyanser uttrykket ditt og du trefffer målgruppen din.

#5 waco

waco

Bosatt

• Medlem
  • 22 632 innlegg
  • Ble med 1. jan. 70
  • Kjønn: Mann

Skrevet 27 juni 2012 - 11:52

Dere må være sjuke i huet, når jeg er lei en tråd så lar jeg være og gå inn på den?
  • 10

#6 lykkeliten 2010

lykkeliten 2010

Nybegynner

• Medlem
  • PipPip
  • 67 innlegg
  • Ble med 15. feb. 11
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 27 juni 2012 - 12:00

Dere må være sjuke i huet, når jeg er lei en tråd så lar jeg være og gå inn på den?

Så mobbing er greit bare man lukker øynene for det? Var ikke det jeg lærte når jeg var liten... Blir veldig bekymret for fremtiden når voksne mennesker har slike meni ger!!

Tråden er moralsk forkastelig, og for oss med samvittighet og god oppdragelse så hjelper det ikke å la vær å lese når vi vet at mobbetråden er der.
  • 5

#7 waco

waco

Bosatt

• Medlem
  • 22 632 innlegg
  • Ble med 1. jan. 70

Skrevet 27 juni 2012 - 12:05

Så mobbing er greit bare man lukker øynene for det? Var ikke det jeg lærte når jeg var liten... Blir veldig bekymret for fremtiden når voksne mennesker har slike meni ger!!

Tråden er moralsk forkastelig, og for oss med samvittighet og god oppdragelse så hjelper det ikke å la vær å lese når vi vet at mobbetråden er der.

Herregud, folk har forskjellige gleder her i verden, hvordan kan du med sikkerhet vite at noen ikke nyter det og bli tråkka på?

Jeg vet om en sjef i en mellom-stor bedrift som har mange ansatte. Han elsker og være på nettet for og underkaste seg og bli hundset og hetset. Det er vel noe i hverdagen hans som gjør at han synes det er attraktivt og pirrende og tøyse litt med selvtilliten og hovmodigheten sin?

Ikke det at denne karen nødvendigvis er noen bevis for at akkurat i fotballtråden finnes de samme menneskene bak, men det er helt sikkert en glede for de menneske i tråden. Dersom forargelsen blant andre er større vil også gleden for de involverte øke proposjonalt. Hva mennesker liker er det ikke opptil andre og bestemme?
  • 0

#8 lykkeliten 2010

lykkeliten 2010

Nybegynner

• Medlem
  • PipPip
  • 67 innlegg
  • Ble med 15. feb. 11

Skrevet 27 juni 2012 - 12:34

Herregud, folk har forskjellige gleder her i verden, hvordan kan du med sikkerhet vite at noen ikke nyter det og bli tråkka på?

Jeg vet om en sjef i en mellom-stor bedrift som har mange ansatte. Han elsker og være på nettet for og underkaste seg og bli hundset og hetset. Det er vel noe i hverdagen hans som gjør at han synes det er attraktivt og pirrende og tøyse litt med selvtilliten og hovmodigheten sin?

Ikke det at denne karen nødvendigvis er noen bevis for at akkurat i fotballtråden finnes de samme menneskene bak, men det er helt sikkert en glede for de menneske i tråden. Dersom forargelsen blant andre er større vil også gleden for de involverte øke proposjonalt. Hva mennesker liker er det ikke opptil andre og bestemme?

Er det greit å mobbe hvis mobberene nyter det?? Eller mener du at det er fotballfrue som mobber seg selv her inne på kg?
  • 1

#9 waco

waco

Bosatt

• Medlem
  • 22 632 innlegg
  • Ble med 1. jan. 70

Skrevet 27 juni 2012 - 13:12

Er det greit å mobbe hvis mobberene nyter det?? Eller mener du at det er fotballfrue som mobber seg selv her inne på kg?

fotballfrue er vel en sånn som tenker at all pr er god pr? Vet ikke jeg, kjenner ikke til detaljene, men blir fotballfrue mobbet uten og være til stede?
  • 1

#10 Bella90

Bella90

Sosial

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 445 innlegg
  • Ble med 1. juni 12

Skrevet 27 juni 2012 - 13:26

Drit i å les tråden hvis du er så jævla lei.
  • 8

#11 Gjest_AlanaM_*

Gjest_AlanaM_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 27 juni 2012 - 15:10

Som voksen har jeg ett ansvar. Og det betyr å si NEI TIL MOBBING.
  • 3

#12 Tekola

Tekola

Helgeadmin

• *Moderator*
  • 19 890 innlegg
  • Ble med 14. juli 11

Skrevet 27 juni 2012 - 15:15

Hvis folk har fulgt med i tråden så er det ikke alt der som er mobbing. Jeg sier ikke at mobbing ikke forekommer, men mye av det er et resultat av at tråden ble åpnet for ABer igjen. Før dette holdt debatten seg mye mer saklig.

FF selv bedriver sensur i stor grad i sitt kommentarfelt. Debatten her er med på å påpeke dette og å vise at hun ikke er så søt og snill som hun prøver å fremstille seg på bloggen ellers. Når hun går etter folk på deres egne blogger og så henger dem ut med fullt navn er det klart at folk må få reagere!

Folk bør holde seg for gode til å mobbe, men å diskutere at de tidligere loppet tenåringer ved å selge billige eBay-smykker kjempedyrt og å påpeke ting som at de i hvert fall tidligere ikke har kunnet opplyse om hvilke stoffer som finnes i smykkene er i mine øyne helt greit.

Edit: Glemte å si at dette vel i hennes øyne gjør meg både feit og misunnelig, da det er slik nesten alle svar til denne typen innlegg er.

Dette innlegget har blitt redigert av Tekola: 27 juni 2012 - 15:17

• 4

#13 Gjest_AlanaM_*

Gjest_AlanaM_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 27 juni 2012 - 15:24

Kontruktiv kritikk som du nevner, helt ok. Men den mobbingen? Og jeg stiller spørsmålstegn ved KG moderatorers evne til å skille mellom dette. Ofte når tråden er ryddet, står grovt krenkende og mobbende innlegg tilbake. Det gir signaler til lesere på KG om at her er det bare å fortsette som før.

Dette innlegget har blitt redigert av AlanaM: 27 juni 2012 - 15:24

• 1

#14 Tekola

Tekola

Helgeadmin

• *Moderator*
  • 19 890 innlegg
  • Ble med 14. juli 11

Skrevet 27 juni 2012 - 15:25

Da får du rapportere det du anser som krenkende, da! :)
  • 2

#15 Gjest_AlanaM_*

Gjest_AlanaM_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 27 juni 2012 - 17:15

Det er tydelig at det er flest mobbere her på KG.
  • 0

#16 Bond

Bond

Admin

• Admin
  • 28 651 innlegg
  • Ble med 14. nov. 07

Skrevet 27 juni 2012 - 17:27

Hei!

Jeg kan melde at vi ikke kommer til å stenge tråden, men som nevnt tidligere - om dere ser innlegg som dere mener er over grensen er det fint om dere rapporterer.

mvh,
Bond, mod

• 4

#17 Gjest_AlanaM_*

Gjest_AlanaM_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 27 juni 2012 - 17:28

Hei!

Jeg kan melde at vi ikke kommer til å stenge tråden, men som nevnt tidligere - om dere ser innlegg som dere mener er over grensen er det fint om dere rapporterer.

mvh,
Bond, mod

Vet du hva? Dette er helt utrolig!!! Takk for meg!
  • 3

#18 Nimorna

Nimorna

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 237 innlegg
  • Ble med 4. juli 09

Skrevet 27 juni 2012 - 17:45

Det er tydelig at det er flest mobbere her på KG.

Når forslaget ditt blir nedstemt trekker du automatisk konklusjonen at alle de som er uenig med deg er mobbere.... det er generaliserende, frekt og et ikke så rent lite patetisk forsøk på å kneble meningsmotstandere.
Rapporter heller det du synes er over streken, det har flere påpekt at du kan gjøre.
  • 5

nwQhp2.png

4N5Pp2.png

#19 lykkeliten 2010

lykkeliten 2010

Nybegynner

• Medlem
  • PipPip
  • 67 innlegg
  • Ble med 15. feb. 11

Skrevet 27 juni 2012 - 22:51

Hei!

mvh,
Bond, mod

Hvorfor fjernet dere tråden om tone damli? Hvor man diskuterte om hun hadde former eller ikke... Hvor alle var enige om at hun hadde en flott kropp, men man var uenig om hun hadde former eller ikke. Var den for drøy?
  • 2

#20 Bond

Bond

Admin

• Admin
  • 28 651 innlegg
  • Ble med 14. nov. 07

Skrevet 28 juni 2012 - 13:05

Hvilken tråd mener du og hvor var den? Denne?

Ellers blir tråder fjernet når de er postet på feil forum og ikke kan flyttes. For eksempel, når en gjest starter en tråd i feil forumrom og det rommet tråden egentlig burde stå er gjestestengt. Da slettes tråden i stedet for flytting.

Hilsen,
Bond, mod

• 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere