Mannen jobber i en annen by, og han kommer ikke hjem igjen før UKA FØR BRYLLUPET! Han påstår det er god tid nok, men jeg får litt angst, kjenner jeg. Det er en mnd igjen nå.
Riktignok er det mye som er klart, men jeg føler at jeg likevel ikke har kontroll og at det blir sinnsykt stress når han endelig kommer hjem. (Jeg har heldigvis mange gode hjelpere her hjemme)
I tillegg til dette, så savner jeg ham mye, og gruer meg til høsten for da skal vi bo i hvert vårt fylke og jeg skal begynne i en ny, skummel jobb og føler jeg trenger ham da... Så hodet mitt er alle andre steder og jeg er litt trist! Prøver å tenke positivt og se lyst på dette. Men er litt tungt, likevel
Anyway, kan dere gi meg noen tips om det er noe som mangler?
Her er alt som er klart:
Kirke
Lokale
Middag/nattmat/kaker/snacks
Alt av klær til meg + hår&sminke
Forlovere
Nesten all pynt til lokalet
Nesten alt i baren er klart+bartender
Papirene
Band (men ikke annen musikk)
Fotograf
Kjøkkenpersonell
Blomster
Solist i kirka
Takk-for-maten-talerinne
Hotellrom for oss
Opphold for alle gjestene
Hva vi vet må ordnes:
Kirkeprogrammer (men må møte prest/kirka først)
Menyer/velkomsthefter (dette holder jeg på med)
Bordkort
Bordkart
Spilleliste på spotify
RINGER (hva skal stå inni?)
Toastmaster(e)
Jeg har lyst til å lage en liten film eller noe, tør ikke holde tale. Hvilket program kan jeg bruke for å gjøre dette?
Handleliste for blandevann, mat og diverse
VIN til maten
Plan for dagen
Gave-opp-pakkere+notatbok
Gjestebok
Hvor skal vi ta bildene og hva om det blir dårlig vær?
Skal jeg gå og få noen kroppsbehandlinger? Hadde vært digg...
Lage en fin barmeny og et velkomstskilt
Brudepike/brudesvenn
Hente prosjektor og finne ut hvordan denne skal brukes
Få leid alt lydustyr
Underholdning til barna + en som kan passe litt på dem
Dette har bare mannen ansvar for:(så her har jeg ikke kontroll)
Baren + spriten/drikken
Bil + pynt til den
Sjåfør for gjestene når de vil hjem fra festen
Sine egne klær
Hvordan er det med underholdning? Det er vel ikke brudeparet som skal finne på sprell/leker/underholdning?
Er så redd for at det blir en fest der vi ikke helt vet hva vi skal gjøre... At det blir kjedelig... Alle vennene våre + familien prater om hvor mye de gleder seg, og det blir såååå gøy osv.
Uff, jeg er helt wrecked. Hadde gledet meg så masse, men er redd det hele skal bli halvhjerta og halvgjort.
Vi får neppe tid til å lage en stilig brudevals, siden han kommer hjem så sent
Familien min er heller ikke sånn som kunne funnet på å skrive sang/lage en film fra barndommen vår osv...
Men vi har band, da! Og forhåpentligvis finner vennene våre på koselige/artige ting. Det blir dans og party. Men ønsker så inderlig at det skal bli "oss", personlig og sinnsykt morsomt, og ikke en hvilken som helst fest
(Broren min sitt bryllup var litt kjedelig, og jeg vil at vårt bryllup skal være fullstendig annerledes)
Sorry at jeg er så sytete! (Og jeg som skulle være alt annet enn bridezilla..