Gå til innhold

Snill gynekolog oslo vest eller Asker og Bærum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har utsatt og utsatt dette pga kraftig angst, men nå har jeg så store plager at jeg må til gynekologisk undersøkelse. Jeg ønsker ikke å gå til fastlegen for dette og betaler gjerne mer. Trenger en som er forståelsesfull og hyggelig.

Anonym poster: 8a605e3da8417e98b8cee2b15dcf05a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har to jeg IKKE anbefaler. det er på bærum sykehus og i sandvika (husker ikke stedet men ) hadde holdt meg unna !

jeg personlig foretrekker Volvat. men det koster litt.

Anonym poster: d8636b6e2d409bd4c1a9304fb1390e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Runa etellerannet i Sandvika. Rett ved stasjonen. Det er en stund siden jeg har vært der nå, men jeg går ut ifra at hun fortsatt holder på der.

Jeg gikk til henne min første gang hos gynekolog og hadde på forhånd fortalt at jeg var litt nervøs. Det var utrolig lite skremmende, ikke ille i det hele tatt.

Hun er en eldre dame og veldig hyggelig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runa Aabø?

Til henne trenger man henvisning og jeg er redd fastlegen ikke gir meg det.

Anonym poster: 8a605e3da8417e98b8cee2b15dcf05a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runa etellerannet i Sandvika. Rett ved stasjonen. Det er en stund siden jeg har vært der nå, men jeg går ut ifra at hun fortsatt holder på der.

Jeg gikk til henne min første gang hos gynekolog og hadde på forhånd fortalt at jeg var litt nervøs. Det var utrolig lite skremmende, ikke ille i det hele tatt.

Hun er en eldre dame og veldig hyggelig :jepp:

jeg var rett ved stasjonen der men hos en mann. meget meget dårlig opplevelse!

Anonym poster: d8636b6e2d409bd4c1a9304fb1390e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peer Høvik. Si at du synes at det er vanskelig når du bestiller time og spør om en dame som jobber der kan være med deg inn.

Anonym poster: b649d29e3d7100c6c2969131623cd098

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Mona fredag 31. august 2012 07:15

Jeg har vært på ultralyd uke 7/8 for å sjekke at alt stod bra til, og at det var hjerteslag, uke 12 for å sjekke nakkefold, og uke 15 for å se kjønn.

Mannen min elsker å få se nurket, og får en mer nær og virkelig oppfatning av hele prosessen, ved å kunne se bilder og film av vår lille sm_smile.gif

Alle tre ganger har vi hatt gode opplevelser, hvor gynekologen tar seg god tid, forklarer bildet, og velger ut gode bilder og filmklipp til oss.

Nahid yter veldig god service og er en utrolig rolig og behaglig person, som tar seg tid til deg.

Anbefales på det sterkest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, som jeg anbefaler Smestadgynekologene i Homansbyen(bunnen av Bogstadveien).

De er ordentlig ålreite, kjempeflinke og raske med å sende henvisninger videre og gi deg oppfølging.

Lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Ellen S. onsdag 10. oktober 2012 10:28

Dr. Nahid er den beste gynekolog jeg har vært hos. Rask, dyktig, veldig åpen og forklarende. Tillitsfullt møte mellom lege og pasient. Kan anbefales på det varmeste. Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, som jeg anbefaler Smestadgynekologene i Homansbyen(bunnen av Bogstadveien).

De er ordentlig ålreite, kjempeflinke og raske med å sende henvisninger videre og gi deg oppfølging.

Lykke til <3

Ove Mortensen hos Smestad gynekologene.

Det var akkurat ham jeg kom inn for å anbefale. Han er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos flere gynekologer for det er vanskelig for å oss kvinner å finne en som virkelig tar seg tid og ikke bare ser på oss som pengemaskiner.

Oslo City ble første valg for de lå sentralt men der så de bare på klokka og det var knapt legen hadde tid til å svare på mine spm. selvom det var min første GU. Peter Molnar ble anbefalt men jeg tenkte å prøve ut en kvinnelig først og gikk til Majorstuahuset.

Blakstad på Majorstuahuset er bare en opplevelse jeg vil glemme. Så ille var det!!!

Nahid Heydarpanah har akkurat begynt hos Majorstuaklinikken. Fantastisk gynekolog og hyggelig dame som tok seg tid og ikke så på klokka. Jeg fikk infeksjon og måtte ha en ny resept som jeg fikk gratis fra henne. De fleste ville sagt at jeg måtte komme inn til ny time eller tatt 200 for resepten. Peter Molnar har jeg bare hørt negative ting om. Bestemte meg rask for å ha Nahid som fast gynekolog men dessverre måtte Nahid slutte fra Majorstua.

Jeg valgte å fortsette hos henne på Oslo Medisinske Senter. Hun er fantastisk. Min venninne fikk oppdaget kreft hos henne etter å ha vært hos x-antall leger som alle sa at ingenting feilet henne. Sekretæren på oslo medisinske senter er den snilleste jeg har snakket med. Bruker god tid til å forklare og følger opp at legen ringer tilbake og resepter blir sendt ut til riktig tid. Utrolig snill jente og det gjør lettere for meg som pasient å ringe og ikke være redd for at jeg kanskje maser.

Når det er sagt kan jeg legge til at Nahid har en norsk-dansk uttale og skriver på ingen måte slik det er over. Jente 81 kan sikkert komme og si at jeg også er en oppdiktet person men jeg vet hvor virkelig jeg er og hvor tøft jeg har hatt det før jeg fikk den hjelpen jeg trengte. Så bør det være det opptil folk å velge hvem de vil prøve ut. Dette er min erfaring og når folk spør om noen vet om noe dyktige leger så er det naturlig å skrive navnet på de man selv har erfart.

Endret av Hilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Stangstuen

Majorstua hadde en veldig flink pakistansk jente før som tok 3D/4D på meg. Hun var utdannet som helsesekretær. Synd at de ikke kan ta vare på sine ansatte for både Peter Molnar, Naid og henne pakistanske slutta. Jeg er veldig fornøyd med Naid som gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg er hos henne selv, utrolig fornøyd og jeg kan ringe henne når som helst viss det er noe, hun stiller virkelig OPP for pasientene sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gik til Dr. Nahid Heydarpanah etter anbefalinger fra kollegier .Jeg ha hatt problemer med blødninger en periode. Som de fleste andre var jeg noe bekymret. Ikke bare for blødningene, men også for selve undersøkelsen. Etter noen dager tok jeg meg sammen og ringte til senteret. Jeg snakket med en meget hyggelig legesekretær og fikk time på dagen. Jeg kom til en hyggelig gynekolog,en kvinne som møtte meg på en fantastisk måte og som gjorde meg trygg med en gang jeg tok henne i hånden. Jeg fikk en grundig undersøkelse uten ubehag. Jeg anbefaler senteret på det sterkeste.

MVH

M.J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ser veldig mange anbefaler Dr. Nahid Heydarpanah, og er fristet til å prøve det selv om det kanskje koster litt mer på steder uten henvisning :) Jeg har forsåvidt fått henvisning fra fastlege, men syns det både er vanskelig å finne fram i "jungelen" på nettet og tenker at det er lengre ventetid på de stedene. OG jeg vil veldig gjerne til en folk er fornøyd med.

Vurderer ev. Aleris også, noen som har erfaringer med Aleris på Frogner? Eller vet om prisene er ca som på Oslo Medisinske senter der Nahid jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...