Gå til innhold

Kjøpe penispumpe


Bohus

Anbefalte innlegg

Bør penispumper passe til penisstørrelsen? Jeg har ca. 11 i omkrets, hvilken bør jeg da kjøpe? Takker for svar/anbefalinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bandit

Dersom målet er å få større penis, ville jeg latt være å kjøpe en. Virkningen er bare midlertidig, og jeg har hørt kvinner si at den blir på en måte oppblåst, slik at de ikke kjenner like mye av den, selv om den kanskje blir bittegranne større. Den får på en måte ikke den vanlige hardheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heller en naturlig pikk på 11cm i omkrets enn en oppblåst en...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp kvalitet: http://www.lapdist.com/

Lær hvordan du bruker den: thundersplace.org

Det Bandit sier er delvis rett, om du bruker den feil (for mye trykk) og fyller penis med lymfevæske. Korrekt bruk vil gi permanente økninger, men det tar lang tid.

I utgangspunktet trenger du ikke en pumpe, da du kommer langt med manuelle øvelser du gjør for hånd.

Det er mulig å øke volum i penis, men det tar tid.

http://www.amazon.com/Exercising-The-Penis-Healthier-ebook/dp/B0044DEN9I/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1338805477&sr=8-4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Det viktige å få fram er at slike øvelser er veldig kontroversielle. Det er ingen seriøse undersøkelser som har kommet med et positivt resultat for slike øvelser. Det eneste man har konkludert med er at en slik strekkanordning hadde marginal virkning (Jes extender, tror jeg den het), og da mest på slapp penis.

Langt bedre er det da å godta det man har fått utdelt, og gi faen i de forventninger som blir stappet i oss. 11 cm omkrets vitner om en helt normal penis. Det du KAN gjøre er å trene PC-muskelen din. Selv om den ikke blir større, vil den kunne bli stivere, og dermed vil partner kjenne mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne fortsette å repetere disse PC-øvelsene dine til det kjedsommelige, men min intensjon var å gi TS gode råd om han faktisk er interessert å få en større penis, noe som er fullt mulig.

Å kjøpe en pumpe og bruke den uten å vite hvordan, kan ende med en tragedie, så da er det bedre at han lærer å bruke den skikkelig.

Sannheten er at han ikke trenger en penispumpe, selv om det kan være et fint supplement. Alt han trenger er hendene sine og vaselin. De to mest vanlige øvelsene er manuell strekking av penis og "mjelking/jelqing".

JES-Extender er en nyere oppfinnelse og selv om den vil øke erigert lengde, så er den ikke å anbefale fra mitt hold da den er veldig ineffektiv. Les: Man må bruke den minimum 8 timer daglig over en lang, lang periode for å få marginalt større lengde.

Selv har jeg økt min lengde fra 15 cm til 19 cm og jeg er lykkelig med det. Det har tatt lang tid, men det er vel verdt det for min del og trening på andre områder i livet (sport) tar også tid for å få resultat. Nå jobber jeg med tykkelsen, noe som er litt vanskeligere for min del (noen får lett lengde, mens noen får lettere tykkelse), men jeg tar tiden til hjelp.

PC-øvelser er selvsagt et must for å gi sterkere ereksjoner, orgasmer og for å kontrollere når man vil få utløsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Du må gjerne fortsette å repetere disse PC-øvelsene dine til det kjedsommelige, men min intensjon var å gi TS gode råd om han faktisk er interessert å få en større penis, noe som er fullt mulig.

Å kjøpe en pumpe og bruke den uten å vite hvordan, kan ende med en tragedie, så da er det bedre at han lærer å bruke den skikkelig.

Sannheten er at han ikke trenger en penispumpe, selv om det kan være et fint supplement. Alt han trenger er hendene sine og vaselin. De to mest vanlige øvelsene er manuell strekking av penis og "mjelking/jelqing".

JES-Extender er en nyere oppfinnelse og selv om den vil øke erigert lengde, så er den ikke å anbefale fra mitt hold da den er veldig ineffektiv. Les: Man må bruke den minimum 8 timer daglig over en lang, lang periode for å få marginalt større lengde.

Selv har jeg økt min lengde fra 15 cm til 19 cm og jeg er lykkelig med det. Det har tatt lang tid, men det er vel verdt det for min del og trening på andre områder i livet (sport) tar også tid for å få resultat. Nå jobber jeg med tykkelsen, noe som er litt vanskeligere for min del (noen får lett lengde, mens noen får lettere tykkelse), men jeg tar tiden til hjelp.

PC-øvelser er selvsagt et must for å gi sterkere ereksjoner, orgasmer og for å kontrollere når man vil få utløsning.

Sannheten er vel at det er større grunn til å tro på leger når de sier at det ikke er mulig å gjøre noe særlig med penisstørrelse, enn å høre noen på nett fortelle røverhistorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror legene og vitenskapen har alle svarene? At det ikke forelegger så mange studier på dette kan det være mange årsaker til, men sannheten er at det faktisk begynner å foreligge dokumentasjon på at dette er mulig.

Om du setter deg inn i litt grunnleggende anatomi, så skjønner jeg ikke hvordan du kan påstå at det er umulig å forlenge både lengde og tykkelse på penis.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18990153?ordinalpos=17&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20102448

Jeg har uansett ikke behov for bevis fra vitenskapen, når jeg selv objektivt har målt signifikant forskjell både i tykkelse og lengde.

Siden jeg linket til er helt gratis og man trenger ingenting annet enn vaselin (og ikke engang det) for å begynne. Jeg selger ingenting.

Om man skal nøye seg med det naturen har gitt får være opp til hver enkelt, men for min del er det et valg jeg har tatt, på samme måte som jeg trener med vekter og kondisjon for å holde den delen av kroppen i form.

Det har ikke vært enkelt, det skal være sagt, men det er fullt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Så du tror legene og vitenskapen har alle svarene? At det ikke forelegger så mange studier på dette kan det være mange årsaker til, men sannheten er at det faktisk begynner å foreligge dokumentasjon på at dette er mulig.

Om du setter deg inn i litt grunnleggende anatomi, så skjønner jeg ikke hvordan du kan påstå at det er umulig å forlenge både lengde og tykkelse på penis.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18990153?ordinalpos=17&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20102448

Jeg har uansett ikke behov for bevis fra vitenskapen, når jeg selv objektivt har målt signifikant forskjell både i tykkelse og lengde.

Siden jeg linket til er helt gratis og man trenger ingenting annet enn vaselin (og ikke engang det) for å begynne. Jeg selger ingenting.

Om man skal nøye seg med det naturen har gitt får være opp til hver enkelt, men for min del er det et valg jeg har tatt, på samme måte som jeg trener med vekter og kondisjon for å holde den delen av kroppen i form.

Det har ikke vært enkelt, det skal være sagt, men det er fullt mulig.

Vi får bare være enige om å være uenige. En manns penis bringer i mange tilfeller usikkerhet og mistrivsel. Det har vært utrolig mange penger å hente når det gjelder dette. Hadde man funnet en løsning som faktisk fungerer, hadde det selvsagt vært en verdenssensasjon, og noen hadde gjort enorme penger på dette. I stedet sitter legestanden igjen med behandling av strekkskader på menns private deler, fordi lyssky internettsider forteller at dette fungerer. Og forteller ut i fra dette at det faktisk ikke finnes noen måte å gjøre penis større på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet sitter legestanden igjen med behandling av strekkskader på menns private deler.

Har du noen kilde på dette eller tar du det fra løse luften? For dette har jeg aldri hørt om der inne eller ute i den virkelige verden.

Jeg har vært i dette miljøet i flere år nå, så jeg vet hva jeg snakker om. Selvsagt er det ikke 100% risikofritt og det er mange som har skadet seg, men dette er folk som har gjort ekstreme øvelser, ikke varmet opp først, etc.

Mange prøver å gjøre store penger på dette og mye er tull. For eksempel piller vil aldri kunne gjøre penis større. Enkelte sider tar seg betalt for å gi samme informasjon du finner gratis på siden jeg linket til.

Mange tjener penger på JES og lignende produkter som virker, selv om de ikke er mitt førstevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Har du noen kilde på dette eller tar du det fra løse luften? For dette har jeg aldri hørt om der inne eller ute i den virkelige verden.

Dette har jeg selv hørt fra leger, og tviler på at de tar det fra løse lufta. De vet vel selv hvilke skader de må behandle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg selv hørt fra leger, og tviler på at de tar det fra løse lufta. De vet vel selv hvilke skader de må behandle.

I call bullshit.

Sist jeg linket til siden hadde du ikke du hørt om at slikt eksisterte en gang og nå er du plutselig en autoritet på området og har snakket med leger som behandler strekkskader?

Tull og tøys.

Fortsett med PC-øvelsene dine du, men om andre vil ha en større penis så er det deres valg uten at de trenger om å høre noe moralisering fra din side.

Ok?

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tro hva du vil. Jeg vil bare advare mot nettgalskap.

Jeg tror ikke noe som helst, jeg VET, på bakgrunn av egne erfaringer og en penis som er 4 cm lengre, tykkere og hardere enn noensinne.

Først avviser du at dette er mulig og støtter deg til vitenskapen. Når jeg gir deg vitenskapelige publikasjoner som viser at det faktisk er mulig, så er plutselig vitenskapen uinteressant. For min del virker det som om det eneste som betyr noe for deg er å ha RETT. Barnslig oppførsel.

Å moralisere om at størrelsen er bra nok som den er har du hatt anledning til i andre tråder og repetert til det kjedsommelige. Det blir en annen diskusjon enn den TS la opp til her.

AB: Hva er formålet med penispumpen du ønsker å kjøpe? Økt størrelse? Eller for behandling av impotens?

Som Bandit sikkert ikke vet, så er bruk av penispumpe vanlig i behandling av impotens og kan i enkelte tilfeller reversere tilstanden. Mange vil også oppleve økt volum over tid om de bruker en penispumpe korrekt, men personlig så ville det ikke vært mitt førstevalg om målet er permanent økning av volum. Mange opplever bedre økninger med øvelser de gjør manuelt med hendene og som er helt gratis og om man skal bruke en pumpe er det uansett lurt å kombinere den med slike øvelser.

Jeg anbefalte tidligere pumpene fra lapdist dot com. Har selv en slik som jeg har hatt i snart 10 år og den fungerer fortsatt utmerket. Det viktigste er uansett at den har en trykkmåler, slik at du ikke pumper med for sterkt trykk. De billige pumpene de har på kondomeriet har som regel ikke trykkmåler, noe som kan være "farlig". Trykket bør være maksimalt 5 HG, men helst bør du som nybegynner ligge på 2-3 HG. Går du høyere enn det, vil du risikere impotens og også veskeansamlinger i penis, noe du ikke ønsker. Løsningen er lavt trykk og korte sett på 5-10 minutt. Start med 5 minutt. Om du gjør det korrekt, så vil du oppleve sterkere ereksjoner og bedre penis-helse, fordi du stimulerer blodomløpet. Å øke størrelsen tar lang tid. Ha minst et 6-måneders perspektiv til å begynne med. De berømte PC-øvelsene til Bandit er også et fint supplement.

Siden jeg anbefalte først er egentlig alt du trenger for å utdanne deg om emnet. Bare å spørre om du lurer på noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Dette nivået gidder jeg ikke legge meg på. Vitenskapelige bevis, sier du. Man skal ikke ta alt på nett for god fisk, og det er det jeg forsøker å formidle. Kos deg med penisnappinga di. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte å kombinere jelqing med pumpe. Det jeg er egentlig er ute etter en brukbar pumpe som jeg kan stole på og fungerer. Denne har trykkmåler, https://www.kondomeriet.no/produkt/digi-penispumpe/28512758. Er den grei å bruke? Og ja, jeg vil være varsom med å bruke den :)

Linken fungerte ikke, men jeg var inne og så hva de hadde og det så ikke særlig bra ut ved første øyekast.

Jeg anbefaler lapdist dot com. LA pumps.

Men egentlig så anbefaler jeg ikke at du begynner med penispumpe om målet kun er økt størrelse. Spar den til senere om du i det hele tatt trenger den. Jelqing er langt bedre for seg selv. Du kommer langt med å følge NEWBIE rutinen på den siden jeg linket til. Ikke ha hastverk, dette tar tid. Avanserte øvelser er langt frem i tid for din del og jo mer du øker ved enkle øvelser som tar liten tid, jo bedre er det.

Om du insisterer på å pumpe, så anbefaler jeg ihvertfall at du følger retningslinjene som er anvist inne på det forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvor lenge har du drevet med dette for å oppnå 4cm lengde? Hvor mye av økningen skyldes forbedret EQ mener du?

Er ikke så mye på Thundersplace, men er ofte inneom Pegym. Holder på med JP90s beginner routine, og kommer nok til å holde meg til den rundt 6mnd før jeg tar steget til litt mer avanserte øvelser.

Hvordan ser økten din ut?

warmup

stretching

jelqing

warm down/cool down?

Artig med innspill fra en som driver med det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...