Du har for øvrig ikke så mye du skulle sagt. At de måtte kaste et blikk på deg, er vel ikke noe annerledes enn at du ser på de?!
Dette innlegget har blitt redigert av -Alva-: 03 juni 2012 - 14:04
Skrevet 03 juni 2012 - 14:01
Dette innlegget har blitt redigert av -Alva-: 03 juni 2012 - 14:04
Skrevet 03 juni 2012 - 14:04
Er mange som tar med barn på nudiststrand da. Og nudiststrender er jo for alle i alle aldre og kroppsfasonger. Jeg har faktisk hørt at folk stirrer minde der enn på vanlige strender. Det handler om å kunne ha et naturlig forhold til kropp. Har ikke vært der selv men har hørt det fra andre som går på slike strender.Er ikke så nøye åssen man ser ut på slike steder liksom.Jeg synes det er helt gallskap å ta med datteren med på sånt. Du høres ikke så veldig gammel ut så datteren kan ikke være så gammel heller. Jeg antar hun er et barn og ikke 18..
Skrevet 03 juni 2012 - 14:05
!!! :O Hvem tvang deg til å se på de andre som var der?!?
Skrevet 03 juni 2012 - 14:06
Skrevet 03 juni 2012 - 14:09
Ingen tvang meg og som jeg sa, vi holdt oss mer for oss selv og jeg sier jo også at det sikkert bare var inbildning at de glodde. Men hadde ikke du også følt deg litt alene om du og to andre jenter var de eneste som badet naken sammen med menn som nesten kunne vært faren din? Det synes jeg og det er det som er min største skuffelse da jeg følte meg alene og beglodd.
Ja, det var sikkert dumt at jeg ikke undersøkte mere, men hva var det liksom å undersøke? Jeg jeg trodde at dette ble det samme som å gå i en vanlig svømmehall, bare naken. Og jeg kan nevne at jeg er ikke den eneste som reagerte, datteren min reagerte mye mer enn jeg og det uten at jeg hadde sagt noen ting til henne.
Skrevet 03 juni 2012 - 14:10
Hvorfor er menn i 50-årene mer ekle enn kvinner i 50-årene??
Jeg vil anta at det "henger" både her og der på kvinner også, eller er kvinner i denne alderen stramme som strikk med sprettrumper, glattbarbert venusberg og stram mus?
Skrevet 03 juni 2012 - 14:12
De er ikke, men de er damer, akkurat som meg så jeg føler ikke noe ubehag av å stå naken med damer på 100 år heller. Jeg bare føler at mennene glor og alt. Jeg vet det sikkert bare er innbilning og som sakt, det er litt anderledes når man er den eneste som er dame (bortsatt fra venninna mi og datteren da). Vi var tre hunkjønn med kanskje 15 menn.
Skrevet 03 juni 2012 - 14:33
Skrevet 03 juni 2012 - 14:36
Første konserten jeg var å¨var et mareritt. Hadde det vært merkelig om jeg var åpen for å prøve igjen, men var usikker på om det var vanlig slik det var på den jeg var?Først skriver du innlegget om hvor ille du synes dette var. Og senere skriver du at du kunne tenke deg å prøve dette igjen!!! Du vil bar høre om du var uheldig først.
![]()
Selv hadde jeg aldri bevegd meg inn på noe slags naturiststed, nettopp fordi jeg ikke liker å se på andre nakne mennesker. Men da har jeg også vett til å holde meg unna. Og om jeg likevel skulle komme "til skade" for å se en stygg naken mann på min vei, ville aldri laget et innlegg om det. Det er en menneskeret å være stygg. Og det går an å ha respekt for andre mennesker.
Skrevet 03 juni 2012 - 14:39
Først skriver du innlegget om hvor ille du synes dette var. Og senere skriver du at du kunne tenke deg å prøve dette igjen!!! Du vil bar høre om du var uheldig først.
![]()
Selv hadde jeg aldri bevegd meg inn på noe slags naturiststed, nettopp fordi jeg ikke liker å se på andre nakne mennesker. Men da har jeg også vett til å holde meg unna. Og om jeg likevel skulle komme "til skade" for å se en stygg naken mann på min vei, ville aldri laget et innlegg om det. Det er en menneskeret å være stygg. Og det går an å ha respekt for andre mennesker.
Skrevet 03 juni 2012 - 14:49
Skrevet 03 juni 2012 - 14:50
Skrevet 03 juni 2012 - 15:05
Vedder på det var en haug med pedoer der... Barnevernet anyone?
Skrevet 03 juni 2012 - 16:11
Skrevet 03 juni 2012 - 16:15
Noe sånt kunne fint ha skjedd på en vanlig strand også..Var dette felles garderobe også? Tenk om du hadde snudd ryggen til ett sekund og datteren din ble tatt bilde av eller verre? Barn har ingen verdens ting på slike steder å gjøre
Skrevet 03 juni 2012 - 16:17
Var dette felles garderobe også? Tenk om du hadde snudd ryggen til ett sekund og datteren din ble tatt bilde av eller verre? Barn har ingen verdens ting på slike steder å gjøre

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere