Irriterer meg over svært mye. Kan ramse opp litt som har irritert meg i det siste.
-
Mennesker som overhodet ikke kan holde fartsgrensen og som virkelig ikke kan å kjøre ordentlig på veien! Det verste som finnes er å ligge bak en eller annen inkompetent idiot som kjører i 50/60 km/t i en 80-sone, gjerne lavere. Når man endelig skal prøve å kjøre forbi, gasser personen plutselig på! Enda verre er det med idioter som bremser når en skal kjøre forbi, men må avbryte på grunn av møtende bil som plutselig dukker opp fra ingensteds. Dette skjedde senest for noen dager siden, og den forbanna satanen foran meg bremset ned slik at jeg ikke kom meg tilbake i kjørefeltet mitt. Når jeg endelig fikk rygget og kommet meg tilbake i kjørefeltet, viste idioten finger. Som takk gasset jeg på forbi han og sprutet bilen hans full i svart, ekkel eksos. Og selvfølgelig en feit finger tilbake. Noe så dustete og barnslig..... Og når folk skal svinge av, så må de absolutt bremse ned til 10 km/t kanskje 1000 meter før! ARG!!!!
-
Sure kassebetjente på butikken. Er det vanskelig å smile, si hei, spørre om jeg vil ha betjening, gi meg poser uten at jeg nødvendigvis må spørre? Her en dag hadde jeg handlet og la alt på disken, personen sa ikke hei, så jeg sa hei, fikk ikke et hei tilbake, bare et surt og tørt smil som lyste "jeg er sur gå vekk". Spurte ikke om jeg ville ha kvittering, måtte spørre etter det selv. Spurte også selv etter pose. Sa ha det bra, fikk bare det sure smilet tilbake. Vær glad! Alt blir så mye bedre om butikkbetjente smiler og sier hei!
-
Justin Bieber haters på Facebook som har veldig lite å finne på. Siden det var JB konsert i dag, har selvfølgelig the haters tatt av. Slenge dritt om JB og fansen som ikke greier å oppføre seg og blir hysteriske. En smakebit fra min venneliste er ei kjerring som syntes det var så patetisk at ungdommen gikk mange timer uten mat og drikke og presterte å besvime så snart deres store drøm kom på scenen. Hæ? En annen person skrev at han hadde fått tak i JB billetter og brente dem. Hæ? En annen person lo av de som ikke kom seg inn og at de var patetiske. Hæ?
Ellers, i korte drag flere ting jeg irriterer meg over:
- Jenter som ikke kan med å sminke seg. Kjører på med ett tonn brunkrem som er tre ganger brunere enn den opprinnelige hudfargen deres, samt svære, tykke og svarte striper på brynene, edderkoppvipper og gjerne hvit leppestift.
- Veiene i Norge. De er jo helt gudsforlatte og forferdelige, til og med Irak har bedre veier enn Norge. Og dette betaler vi veiavgift for.
- Apotek. De er jo så trege. Skal man hente en resept må man regne med å vente iallefall ett kvarter eller lenger, deretter et kvarter til fordi personen bak disken må lage til resepten. Enda verre er det når de ikke har medisinen din inne og prakker på deg andre medisiner som liksom skal gi samme effekt og er 100% like.
- Anti-røykere som absolutt skal fortelle verden hvor skadelig røyk er, at alle dør av det, at det er livsfarlig og skadelig for absolutt alle. Dette er vi fullt klar over, men så langt er det ikke ulovlig i landet, så la nå oss røykere få lov til å røyke i fred. Blåser noen røyk i trynet på deg, si ifra til den personen, ikke la det gå utover oss som greier å ta hensyn til ikke-røykere.
- Folk som skriker og roper og prater i kinoen mens andre faktisk prøver å følge med på filmen.
- Folk som smatter.
- Gamle kjerringer som går igjen på butikken og er der kanskje 3-4 timer for dag for å få med seg dagens sladder og gjerne sladre om oss andre som går rundt om. Hvisking og tisking, peking, latter osv. Gå hjem og vask huset deres fremfor å le og hviske om andre.
- Idiotiske anonyme brukere på dette forumet som kommer med nærmest livsfarlige og nedlatende kommentarer til personer som søker hjelp. Et eksempel er noen av de få selvmordstrådene som noen ganger dukker opp, at noen kan for eksempel skrive "ok" eller "ha det bra, lykke til med døden" osv er faen meg så umodent og ikke minst idiotisk og ufordragelig at jeg får lyst til å spore opp personene og fortelle dem om livets harde fakta. Å skrive slikt er uakseptabelt, det er så råttent. Aner slike personer hva konsekvenser slike små (men samtidig store) kommentarer kan få?
Er veldig irritabel av meg for øyeblikket.