Marokko var fantastisk! Jeg var i Taghazout og prøvde å lære meg å surfe!
Ble ikke så mye mer enn saltvann og god mat, egentlig. Men av Nord-Afrikanske land så må jeg si at Egypt står på førsteplass hos meg, pga det fantastiske, fantastiske Rødehavet!
Det må bare oppleves. Merker jeg får lyst til å bestille billett dit bare jeg skriver om det... Savn på! Vil ut og reise! Dumme studentøkonomi...
Hvordan var Marrakech? Jeg hadde så lyst til å dra dit (og Casablanca, men mest pga navnet, tror jeg
), men reisefølget mitt var ikke helt enig. Også har jeg lyst til å dra opp i Atlasfjellene!
Marrakech var fantastisk, men vi var der dessverre bare et par dager. I tillegg var det transportstreik da vi var der, så det var vanskelig å komme seg rundt omkring.
Hvem reiste du med? Jeg var der med to venninner. Hun ene er marokkansk, så hun kunne tolke for oss, noe som var veldig kjekt. Da kom vi jo tettere innpå kulturen også.
Jeg ville også til Casablanca, men faren hennes sa at den byen ikke var trygg for tre unge jenter alene på tur. Så da valgte vi å høre på ham, og dro ikke dit.
Hvor i ligger Taghazout? Jeg skjønner at det ligger ved kysten, men hvor langt sør ligger det?
Jeg vil også dra til Egypt.
Det får bli et annet år, for i år skal jeg til Asia.