Gå til innhold

Transseksuelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tror dere er den beste måten å komme i kontakt med en transseksuell på?

Altså for å innlede et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de ikke en egen forening?

TS her.

Hva vet jeg? Hvis de har en forening, så er den vel for transer? Hvis det ikke finnes "støttemedlemsskap" for heterofile menn, da. Eller hva vi skal kalle menn som alltid har tent på damer, men som tiltrekkes av transseksuelle. Eller rettere sagt: TROR at jeg tiltrekkes av transseksuelle. Jeg er jomfru på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt mangelfull info, TS. Er det transer eller transseksuelle du er ute etter? Og kvinner eller menn?

Tiltrekkes du transseskuelle menn (kvinne til mann) så er du homo. Tiltrekkes du transseksuelle kvinner (mann til kvinne) så er du hetero. Tiltrekkes du transer (menn som kler seg ut som kvinner, eller omvendt) så er du homo eller bi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt mangelfull info, TS. Er det transer eller transseksuelle du er ute etter? Og kvinner eller menn?

Tiltrekkes du transseskuelle menn (kvinne til mann) så er du homo. Tiltrekkes du transseksuelle kvinner (mann til kvinne) så er du hetero. Tiltrekkes du transer (menn som kler seg ut som kvinner, eller omvendt) så er du homo eller bi.

Jeg tror jeg vet best selv hva jeg er, og jeg trenger ikke kommentarer fra apeberget på akkurat den biten. Det jeg tiltrekkes av, bortsett fra kvinner som har vært kvinner hele sitt liv, er transseksuelle som går fra å være menn til å bli kvinner, men altså de preoperasjonelle. Altså før de fjerner penis og får en konstruert vagina. Når den prosessen er gjennomført, så er de i det alt vesentlige kvinner, på alle andre måter enn rent genetisk.

Det er noe med kontrasten mellom det ultra feminine som noen av de preoperasjonelle dyrker frem gjennom den prosessen, og det at de fortsatt på sett og vis er menn, som er veldig spennende. Dem jeg tenker på, opplever jeg som feminine, til tross for at de har vært menn. Jeg vet ikke om jeg kan forklare det, og jeg tror ikke at jeg trenger det, heller.

Jeg har stilt et ganske greit spørsmål om hvordan man best kan komme i kontakt med en. Hvis noen har et skikkelig svar på det, så er jeg takknemlig, og har de idiotiske kommentarer, så er jeg likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med du finner en del på gaysir?

Er ikke det mer et homsested?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det mer et homsested?

Nei, gaysir har MANGE transer og er å anbefale. :) Mange hetero og bi-folk der også (hallo!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt mangelfull info, TS. Er det transer eller transseksuelle du er ute etter? Og kvinner eller menn?

Tiltrekkes du transseskuelle menn (kvinne til mann) så er du homo. Tiltrekkes du transseksuelle kvinner (mann til kvinne) så er du hetero. Tiltrekkes du transer (menn som kler seg ut som kvinner, eller omvendt) så er du homo eller bi.

Du glemmer å nevne at din post går ut på om han/hun BARE liker en type menneske.

F.eks liker jeg alle typer transer. Det er forresten transvestitter som kler seg ut som menn, kvinner etc. Transer er kort for transeksuelle. :)

Personlig synes jeg alt dette er på en skala, få mennesker er svart-hvitt hetero/homo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaysir er for alle som er skeive. Eller bare nysgjerrige. Eller homo, eller bi, eller lesber, eller...Ja, alle igrunn. Mange heteroer henger også der, og jeg har sett mange transesksuelle profiler. Så det er bare å ta en titt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaysir er for alle som er skeive. Eller bare nysgjerrige. Eller homo, eller bi, eller lesber, eller...Ja, alle igrunn. Mange heteroer henger også der, og jeg har sett mange transesksuelle profiler. Så det er bare å ta en titt!

En fordel med gaysir er også at folk er veldig åpne på hva de er ute etter. :) Ganske avslappende, egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemmer å nevne at din post går ut på om han/hun BARE liker en type menneske.

F.eks liker jeg alle typer transer. Det er forresten transvestitter som kler seg ut som menn, kvinner etc. Transer er kort for transeksuelle. :)

Personlig synes jeg alt dette er på en skala, få mennesker er svart-hvitt hetero/homo.

Transer er en forkortelse for transpersoner og gjelder både transseksuelle og transvestitter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transer er en forkortelse for transpersoner og gjelder både transseksuelle og transvestitter ;)

Ok, tar kritikk på den, varierer sikkert fra miljø til miljø. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei :) Vet denne tråden er litt gammel men siden jeg selv er transseksull tenkte jeg jeg kunne svare.

Akkurat hvor det er lettest å komme i kontakt med en vet jeg ikke så jeg kan ikke hjelpe med det. MEN jeg kan gi deg noen råd om hva du skal og ikke skal gjøre når du først har kommet i kontakt med en. Jeg husker den gangen jeg var pre-op og forøkte å få meg en kjæreste. Ofte traff jeg ganske hyggelige gutter men de klarte altid å ødelege det hele med helt utrolig teite forventlinger til hvordan jeg var som kvinne.

Nesten all behandlet meg på en måte som ingen mann ved sine fulle fem ville funnet på å behandle en hvilken som helst vanlig jente. Fks. chattet jeg med en på nettet og vi ble enige om å treffes for en date. Jeg går og møter ham og det første han gjøre, nesten før vi har sagt hei, er å begynne å beføle meg og rote med meg midt blandt alle de andre gjestene på pubben og spør om vi ikke kan stikke hjem til meg så han kan feie over meg. En annen fyr jeg dro på date med begynte nesten umiddelbart å klage over at jeg ikke hadde kledd meg horete nok. En tredje begynte å fantasere om at jeg skulle ta ham bakfra (Urk!!) og mistet all interesse når jeg gjorde det klart at det var helt uaktuelt.

Menn som er interesert i pre-op jenter er godt kjent blandt oss og de går under betegnelsen "Chasers". Problemet til de fleste av disse mennene er at de tror vi er som menn og er ute etter kinky og casual sex på et offentilig toalett. Jeg ble rett og slett helt målløs over disse mennene og hva slags jente de trodde jeg var.

Hvis du treffer en så er mitt råd til deg å behandle henne nøyaktig slik du ville ha behandlet en hvilken som helst annen jente. Å behandle henne annerledes er det samme som å si til henne at du ikke ser på henne som en ordentlig jente, og tro meg, det er det siste vi vil høre.

Og for guds skyld, ikke kall henne en transe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Vent litt... liker ikke alle jenter at man tafser rett etter man har hilset på dem, en kjappis på toalettet og bli fortalt at de er som en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...