Gå til innhold

Foto

Dexter sesong 7?

• Please log in to reply
3 svar på dette emnet

#1 FruLuna

FruLuna

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 715 innlegg
  • Ble med 16. jan. 08
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 12 mai 2012 - 20:43

Jeg så ferdig Dexter sesong 6 i går, og holdt på å begynne å grine når jeg ikke fant sesong 7 tilgjengelig noe sted...

Noen som tilfeldigvis vet om den er tilgjengelig for streaming eller nedlasting noe sted (selvsagt på lovlig vis ;)), evt. når den kommer på DVD? Jeg har googlet litt, men tør ikke gå inn på mange av linkene fordi det varsles om spoilere. Så jeg vet ikke en gang hvor langt den har kommet i USA.

Har du sett noen av episodene, så vennligst ikke si noe om hva som skjer! :sjenert:
  • 0

#2 Cathrine88

Cathrine88

B-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 466 innlegg
  • Ble med 14. juli 11

Skrevet 12 mai 2012 - 20:48

Sesong 7 eksisterer ikke ennå. Første episode kommer på tv i USA i slutten av september.
  • 1

#3 FruLuna

FruLuna

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 715 innlegg
  • Ble med 16. jan. 08

Skrevet 12 mai 2012 - 21:04

Sesong 7 eksisterer ikke ennå. Første episode kommer på tv i USA i slutten av september.

Aha. Jeg trodde det var sist høst. Men da får jeg bare smøre meg med tålmodighet...
  • 0

#4 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 892 364 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 12 mai 2012 - 21:32

Sesong 7 kommer nok ikke på dvd før om 2 år her i Norge. Sesong 5 kommer til sommeren. Du kan kjøpe sesong 6 i USA i hvertfall og sikkert sesong 7 på dvd om rundt ett år, men da uten norsk tekst.
  • 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere