For noen år siden veide jeg rundt 60 kg, og var egentlig helt normal. Jeg er knappe 160 høy. Nå derimot er jeg 77kg! Hvordan i all verden kan dette ha skjedd? Jeg har blitt en liten julegris, helt uten å gjøre noe videre med det enn halvhjertede forsøk på å gå ned i vekt. Jaja, nå har jeg meldt meg på Extravaganza på Sprek og Blid. Jeg skal overleve 3-4 uker MINST på disse teite posegreiene, med 600 kalorier dagen, og trene MINST 3 ganger i uken, men passe på å gå en halvitmes tur hver dag jeg ikke trener. Nok er NOK!
Dette er en av de første gangene jeg har sagt vekten min høyt, pinlig, men sant. Så nå setter jeg hardt mot hardt. Jeg har vært på fjelltur de siste 3 dagene, i morgen er det felles trening med gruppen. Til helgen begynner jeg på supper og shakes, og ingenting annet. Jeg har planer om å holde på med dette frem til jeg har nådd målet mitt, som blir under 60 kg. Deretter skal jeg virkelig gjennomføre en livstilsendring, mer trening, sunnere mat.
Håper at folk her ikke ikke vil begynne diskusjonen om det er lurt eller ikke å drive på med ekstremslanking i perioder, men heller er positivt innstilt og hjelper meg litt på vei med oppmuntring når ting er tøft. Så skal jeg heller dele opplevelsene mine underveis, på godt og vondt
Dette innlegget har blitt redigert av Pialill: 10 mai 2012 - 12:38