Skrevet 06 juli 2012 - 06:36
Dro ut på byen i noen man kunne hatt på seg når man er og trener. Fikk ekstremt mye oppmerksomhet fra en gutt tross dette og da byen stengte ville han ha meg med på nach. Jeg sa nei, men han maste og maste, tilslutt ga jeg bare han nre mitt og håpet det ville gjøre han glad og kanskje han lot meg være ifred. Det hjalp, hvertfall for en sund.
Da jeg var kommet hjem og skulle legge meg ringe han og sendte meg veldig mange mldinger. Jeg svare på noen av mldingene, men ville ikke at han skulle kommer hjem til meg. Han visste tydeligvis hvor jeg bodde, for plutselig sendte han meg en mld der det sto at jeg måtte komme ut og møte han på busstoppet. Svarte ikke med det første, men fikk dårlig samvittighet etter en stund. Kunne se han fra vinduet og gikk tilslutt og hentet han.
Da vi kom inn til meg var det en meget pinlig stemning, begge visste hva som kom til å skje, men hvordan starte? Jeg var ganske edru og er ikke en sånn person som liker å ha sex me folk jeg møter på byen, men for å bli kvitt han så tenkte jeg at jeg måtte bare gjøre det, regnet med han dro når han hadde fått det han ville.
Jeg tok han med på romme, "hoppet" på han og lot han gjøre det han hadde kommet for å gjøre. Etter noen få minutter var han ferdig, kjente faktisk ingenting og lo samtidig som jeg prøvde å fake underveis.
Han dro ikke hjem, men la seg ned for å sove, jeg gikk og la med på sofan. Våknet etter en time av at han var i kjøleskaper å hentet seg noe å drikk, han drakk rett fra kartongen, så gikk han å la seg igjen. Jeg hadde fådd mer enn nok og kjørte derifra, dro til mitt 2. hjem. Sendte han mld og sa jeg måtte være barnevakt hele neste dag.
Dagen etter ville jeg vente en stund med å dra hjem, bare for å være sikker på at han var dratt. Fikk plutselig masse mldinger fra han igjen og han ringte hele 17 ganger. Da var klokken 18.00 og han var enda hjemme hos meg. Han skulle dra og lurte på om døren bare skulle stå åpen. Fikk boren min på 11 til å ta tlfen min da han ringte, tror han tok hintet da om at han bare skulle la døren stå åpen og komme seg hjem.
Jeg har skjønt at jeg må bli flinkere til å si nei til gutter i slike situasjoner og ikke få dårlig samvittighet for at jeg ikke vil ha noe med de og gjøre. Ingenting av dette hadde skjedd om jeg hadde vært litt mer bitch:p
Anonym poster: 81883ed96e4f8148b9504533f0a5a158
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".