Gå til innhold

Jobbe i nordsjøen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg har så lyst å prøve ut noe nytt i arbeidslivet.

Så har tenkt masse og lurer på hvordan mulighetene er for å komme seg inn på en plattform som renholder.

Jeg har videregående utdanning (innen helse og sosialfag) og har etter dette 6 års arbeiderfaring, fra butikk og kontor.

Jeg vet man må ta sikkerhetskurs og førstehjelpskurs, men må man ta skole også?

Noen som har tips om hvor man kan søke seg inn å gå frem?

Setter pris på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tips: kjenner du noen som jobber på plattform som kan gå god for deg? det er lurt å ha noen på innsiden da det er stor konkurranse på disse jobben siden de er meget godt betalt!

og disse kursene koster faktisk en del.får du ikke jobb innen det etter på er det penger rett i toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimumskrav er fagbrev innen renhold. Det vil si: Om du ikke har det kan du bare glemme det, for det er så mange søkere til den type stillinger offsohre at kun de med relevant fagbrev vil bli tatt med i betraktning. Deretter renger du en del års arbeidserfaring fra renhold, allerhelst industrirenhold. Det er heller ingen ulempe med utvidede førstehjelpskurs. Når alt dette er på plass tar du sikkerhetskurs for offshore, så kan du ta kontakt med et av byråene som har rammeavtale på utleie av renholdspersonell til plattform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tips: kjenner du noen som jobber på plattform som kan gå god for deg? det er lurt å ha noen på innsiden da det er stor konkurranse på disse jobben siden de er meget godt betalt!

og disse kursene koster faktisk en del.får du ikke jobb innen det etter på er det penger rett i toalettet.

hmmm...hjelper ikke stort å kjenne noen som jobber på plattform.

Vi som jobber der ute har ingen verdens ting med ansetttelseprosessen å gjøre...

Hvis en kjenner direktøren for forpleining personlig er det kanskje mulig å legge inn et godt ord....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...