Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks


Saeria

Anbefalte innlegg

Jah...

Da fikk Saeria også seg en liten dagbok... Om Saeria the innkeeper kommer til å skrable så mye ned på disse sidene er enda uvisst, men noe vil det bli.

Det er litt ok da å ha et lite "herberge" hvor alle er velkomne...da kan jeg øse ut om mine gleder og sorger (ja hvordan det er å slutte å røyke) til dem som måtte søke ly for en liten stund. :D

Med min familie kommer det nok til å bli mange frustrasjoner og utblåsninger. Sånn har det alltid vært i min familie. Alltid noe som skjer.

Ellers håper jeg på gode dager og at my little inn blir besøkt.

Velkommen skal dere være.

Her er det ledig rom..både soverom for reisende og hjerterom for de som trenger det. Mat og drikke besørges også her hvor reisende møtes.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:D

Første hilsen! Så koselig... Ha en fin søndag du også, og...*trommevirvel*... velkommen tilbake..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..da var jeg tilbake igjen da... Mannen er sur, enda han har sett fotball i hele dag. Ikke noe gøy å slutte å røyke sammen. :evil: Vi er jo ikke mugne samtidig..skjønt det ville vel være litt mye å kreve. :ler:

Jeg skulle vel egentlig ha lest en masse om bergkunst (helleristninger og hulemalerier) til tirsdag, men gud så mye annet som blir gøy når en burde lese..

Ellers har jeg vært flink jente i dag. Laget mat og greier.. :D han ble jo glad for det, selv om han spiste lite...falt vel ikke i smak da. :( Jeg prøvde en ny oppskrift på tomatsaus til pasta.

Håper han blir i bedre humør ut over kvelden... får prøve å lese litt pensum til den tid da...prøve altså... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom for å se hvordan det går med røykeslutten...

Er jo midt oppe i det selv også, så jeg vet hvordan du har det.

Lykke til ! Vi klarer dette !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, da var jeg også tilbake :D

Skal snart spise pasta vi også, sambo har laget den selv, så da blir han vel fornøyd :blunke:

Slutte å røyke er ikke så lett nei, vet hvordan det er!Men du klarer det helt sikkert, lykke til!

Studerer du noe som har med kunsthistorie å gjøre forresten?

Høres veldig interessant ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige hilsener.. Jeg har nettopp begynt å studere arkeologi, og derfor må jeg lese om bergkunst..

Jeg vet at det eldste daterbare maleriet er fra Australia og er ca. 60.000 år gammelt. Det eldste norske er fra steinalderen (mellom neolitikum som er ca 6000 f. kr.) og befinner seg i nord.. :D Flinke meg!

Nei...får gjøre noe annet...har sittet på KG i nesten hele dag. :ler2:

:klem2: til mine besøkende... og farewell for i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint ute, men så distre som jeg er for tiden er det ikke så rart... :ler:

Litt om meg! :D

Snart 24...(9.feb.),og bor i Bergen med Saeriamannen. Vi har vært sammen siden 11.3.00, og forlovet siden 17.5.00.

Nå for tiden studerer jeg arkeologi på UiB, og er ellers en av de mest plagsomt giftesyke her inne på KG. (Beklager alle arme sjeler som har fått høre mitt jammer, men i mitt lille herberge kommer det sikkert mer.) :ler:

Kommer opprinnelig fra en liten øy i Rogaland. Flytta til Haugesund da jeg var ni, og til Bergen i forbindelse med førstegangstjenesten i marinen. Der traff jeg Saeriamannen, som ikke gikk i gakk-gakk, men var sivilarbeider. Siden har jeg blitt her, og har lovt på tro og ære å ALDRI flytte tilbake til Haugesund.

Interesser...vel...liker å lese, se film, late meg og spise god mat i godt selskap.. Fisketur med mannen og kameratene våre er faktisk en ganske gøyal sommeraktivitet. Jeg passer grillen og pølsene..De fanger fersk fisk til vår lille (?) kastratpusegutt Tito som blir 6 år i år.

Er det noe mer noen av mine gjester her inne ønsker å vite om The Innkeeper så bare spør! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria, ville bare stikke innom og si hei på deg!

Hadde ikke fått med meg at du hadde dagbok, men det har du jo fått - gratulerer! Blir spennende å følge med deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Grattis med dagbok da! Ganske kjekt å ha en plass å kunne si akkurat det en lyster :)

..og er ellers en av de mest plagsomt giftesyke her inne på KG. (Beklager alle arme sjeler som har fått høre mitt jammer, men i mitt lille herberge kommer det sikkert mer.)  

Heh, da har jeg kanskje ei å jamre med ? :lol:

Det er ikke noe konkret på gang her i vår heim - foreløpig, men dæven å giftesyk jeg er til tider :ler: Lov å drømme i allefall ;-)

Ønsker deg lykke lykke til med studier og røykeslut :)

Ha en god tirsdag :D

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst takk for hilsenene og lykkeønskningene. Alltid koselig det. Ikke minst er det fint å få vite at jeg ikke er den eneste giftesyke galningen her inne. :D

Operasjon røykeslutt går fremdeles bra. :D

Måtte luske meg opp tidlig i dag for å komme meg til legen, og når jeg endelig kom dit så måtte jeg vente i en halvtime før jeg fikk komme inn. :frustrert: Håper det var verdt det med tanke på at jeg var der for å få bytte p-piller siden Trionetta har tatt fra meg lysten og gitt meg litt problemer med kviser. :(

Selvfølgelig så hadde det snødd i natt. Jeg hadde jo brukt over en time på å måke fortauet i går, bare for så å måtte gjøre det igjen i dag. :evil: Det skal alltid snø når Saeriamannen og jeg har måkeuke. Dessuten så er det is på innsiden av halve vinduet på soverommet. Noen som sa enkle vinduer, null isolasjon og trekk??? Noe positivt har skjedd i dag. Fikk B på Tekst og Kultur eksamenen min. :hoppe: Hadde ikke forventa noe dårligere enn det da, siden jeg følte meg så fornøyd når jeg leverte inn oppgaven, men det er ok å få det på papiret.

Skulle egentlig ha skrevet her mye tidligere i dag, men av en eller annen grunn slutta tastaturet mitt å fungere?!? Nei, jeg og dataen har liksom alldri være helt på god fot med hverandre. Den klikker alltid når jeg sitter der. :roll: Når mannen sitter med den maler den som en kattunge. :ler:

Vel...nok for i dag... Skal ha fri i morgen...sove...MASSE!!! :ler2: Saeria gleder seg allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hei, Saeria!

Liker du også rollespill?

Jeg har spilt Baldors gate noen ganger. Nå holder jeg på med Icewind dale 2.

Hvilken figur liker du å være? Selv er kvinne/halv-alv/cleric/nøytral noe av det jeg liker best å være. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, GreenSky!

Jeg har desverre ikke rukket å kjøpe Icewind Dale 2, men har veldig lyst på det... Synd det ikke kommer flere i Might and Magic serien. :( De stakkars ansatte ble presset til å gjøre ferdig nummer IX innen første kvartal av utgivelsesåret, noe som førte til en del bugs og andre småting. Spillet var alikevel ok. Kunne vært supert om programmererne hadde fått den tiden de trengte, men de fikk sparken som takk for innsatsen. :evil:

Vel.. det var hva jeg spiller du lurt på da...sporer lett av, jeg.. :ler: jeg er female, half-elf, dual classed mage/thief, neutral good/ lawful good... Alt etter hva mannen vil... :wink: Han er..Human, fighter, male..og den samme alliancen som meg.. Han liker å være tøffelusk..stor og sterk.. :sjarmor:

Baldurs gate har vi spilt..Might and Magic 6-9, Icewind Dale med Heart of winter og holder på med Baldurs Gate 2.. Spilt lite i det siste siden han jobber en del.. Vi spiller alltid sammen.

:klem: fra meg (til alle som har giddet å ta turen innom meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Baldurs gate 2 var det som fikk meg hekta.

Eksen tok spillet da det ble slutt, :evil: så nå må jeg kjøpe det på nytt. Har lyst til å prøve å spille det som ond, da blir visst spillet litt anderledes med litt forskjellige quest-er. 8)

Så du kommer fra en øy utenfor Haugesund? Hvilken da?

Grunnen til at jeg spør, er at jeg er født i Kr. sand, men da mamma traff stefaren min, flyttet vi til Tysvær. Bodde der i ti år, men trivdes aldri noe særlig. Ble bl.a mobbet fordi jeg snakket en annen dialekt! :x Flytta så snart jeg fikk sjangsen, og bor nå i Oslo. Men har mange barndomsvenner som kommer fra området, besøker dem av og til.

Om et par uker skal jeg "hjem" (til Tysvær), broren min har bursdag. Han blir 18, jeg har lovet å ta han med en tur på byen.

Du får ha en fin helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kommer fra en øy utenfor Haugesund? Hvilken da?

Den ligger ikke akkurat utenfor Haugesund..mer innover i Ryfylke. Ombo heter øya. Ikke akkurat verdens navle. :ler: Utrolig nok så har det blitt funnet spor av menneskelig aktivitet der, i form av helleristninger, som stammer fra jernalderen. :o Jada, øya er/var rik på vilt, men ikke spesielt praktisk å komme seg frem der. Øya er jo bare et digert fjell med en liten platåkrans rundt.

Og, ja....ekser er gøye de. :evil:

Nok om det.. Du får ha en riktig god helg du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..

Tordnet i natt. :o Saeria liker ikke torden. Desuten så var katten i ordentlig lekehumør, så han jaktet på lekemus midt på natta. Fikk ikke sove da, nei. :(

Akkurat nå er mannen ute å måker. Jeg har jo måkt tre ganger denne uka, så nå var det has tur. Måkte i går også, og da jeg var ferdig begynte det å snø. :frustrert:

I dag har jeg begynt dagen med en god hårvask. Sitter med håndkleturban på hodet og har det egentlig ganske fint. Regner med at jeg må ut en liten tur i dag. Må jo ha mat, og levere inn lottokupong. :oops:

Men før det så skal jeg late meg litt til. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...