-
- Bare frisørens knep for å få tjene penger
-
Derfor bør du ha kredittkort
-
Her er sommerens heteste solbriller
-
Ikke kast kaffegruten
Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?
Skrevet 24 april 2012 - 18:55
Skrevet 24 april 2012 - 19:02
Gjest_Nuppdupp_*
Skrevet 24 april 2012 - 20:17
tør ikke fortelle om flauere ting siden jeg kjenner folk her inne
ramlet og dunket hode diverse plasser har jeg også gjort. veldig hardt også
Dette innlegget har blitt redigert av Nuppdupp: 24 april 2012 - 20:28
Skrevet 24 april 2012 - 20:23
Skrevet 24 april 2012 - 20:29
det var siste gang jeg var hjemme hos han, for å si det sånn.
Skrevet 24 april 2012 - 22:31
Jeg var på byen og møtte en mann, og selv om det overhodet ikke var mine intensjoner så endte vi opp i senga (var litt i overkant kåt). Vi hadde sex og etter hvert så kjente jeg at det snart gikk for ham.
Tankegangen gikk sånn ca sånn (jeg hadde drukket altså): Nå går det snart for ham, da kommer han i meg. H"€#"%€!!!!!! HAN KAN IKKE KOMME I MEG!! JEG GÅR IKKE PÅ P-PILLER!! JEG KAN BLI GRAVID!!!!! Hvorpå jeg heldigvis hadde vett nok til å avbryte. Sa vel: WOPS! Du.. jeg går ikke på p-piller, og jeg vil ikke bli gravid. Han tok det fint da, og han fikk en blowjob. Men ikke akkurat mitt stolteste øyeblikk. Dro å kjøpte angrepille ved første anledning, og vurderer seriøst å begynne på pillen igjen
Skrevet 24 april 2012 - 22:34
Han ville ha blowjob, ok, vi satte igang. I det det gikk for ham gikk spruten rett og slett opp i ganen min og ut nesen min. Jeg hostet og brakk meg og var døden nær. Men vi lo etter jeg var kommet meg igjen
Skrevet 25 april 2012 - 08:42
Skrevet 25 april 2012 - 10:07

POPULÆR POST!
Dette skjedde for ikke så mange dager siden. Jeg har barn (jeg og barnefaren er ikke sammen) og siden jeg sluttet å amme for laaang tid siden så har jeg ikke hatt behovet for å begynne på p-piller da jeg ikke har hatt verken sex eller kjæreste.
Jeg var på byen og møtte en mann, og selv om det overhodet ikke var mine intensjoner så endte vi opp i senga (var litt i overkant kåt). Vi hadde sex og etter hvert så kjente jeg at det snart gikk for ham.
Tankegangen gikk sånn ca sånn (jeg hadde drukket altså): Nå går det snart for ham, da kommer han i meg. H"€#"%€!!!!!! HAN KAN IKKE KOMME I MEG!! JEG GÅR IKKE PÅ P-PILLER!! JEG KAN BLI GRAVID!!!!! Hvorpå jeg heldigvis hadde vett nok til å avbryte. Sa vel: WOPS! Du.. jeg går ikke på p-piller, og jeg vil ikke bli gravid. Han tok det fint da, og han fikk en blowjob. Men ikke akkurat mitt stolteste øyeblikk. Dro å kjøpte angrepille ved første anledning, og vurderer seriøst å begynne på pillen igjenI alle fall hvis jeg skal fortsette å være så tankeløs. At det ikke slo meg før at jeg kunne bli gravid
En ide å bruke kondom når du ligger med randoms da. Bare et tips liksom!
Skrevet 25 april 2012 - 10:11
Skrevet 25 april 2012 - 15:33
Jeg sovnet midt i hele greia.
Jeg var litt full og veldig trøtt, friend with benefits var litt full og brukte tusen millioner år på å komme, jeg var ferdig forlengst og ventet bare høflig på han, han lå øverst og fungerte vel som en litt aktiv men varm og god dyne. Zzzzzz.
Han ble fornærmet og såret og det kan jeg forstå.
Skrevet 25 april 2012 - 16:39
Jeg hadde etter om og men fått kjæresten til sengs, var kåt og keen, men hadde strekk i låret som gjorde det hele litt vanskelig.
Vi satte i gang, og alt gikk ok så lenge jeg slapp å spre beina for mye... Etterhvert glemte vi dette litt, og tilslutt knakk vi bare sammen i latter ettersom jeg sa au mer enn jeg nøt det...
Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har skalla hodet enten i nattbordet mitt eller i veggen... Alltid en fryd...
Skrevet 26 april 2012 - 00:14
Skrevet 26 april 2012 - 13:09

POPULÆR POST!
Skrevet 26 april 2012 - 13:49
Plutselig får han ett rart utrykk og sier, det er jo blod...
Jeg løp på badet og aldri følt meg så flau før.. hadde visst fått mensen litt tidligere gitt..
Trusa var helt ren så var maks uheldig. Han tok det helt greit, heldigvis, men jeg syns det var kjempeflaut!
Gjest_Bud_*
Skrevet 26 april 2012 - 14:22

POPULÆR POST!
Du puster og peser mens svetten renner når du kjemper deg gjennom de siste støtene mot orgasmen...
Jeg var der, så hørte jeg en lyd, en fjern roping.
Løfta på dyna og ropingen og latteren ble tydeligere, joda, der lå jobbtelefonen...
Jeg: eeeeeeh, morn..?
Andre enden: HAHAHAHAHAHA *hikstehoste* Det er`n Jan på driftssentralen HAHAHAHAHAHAHAHAHA, er du ferdig snart?, det er strømløst på blablabla.
Det er det flaueste jeg har opplevd under sexakten.
Skrevet 26 april 2012 - 14:27
0 bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere