Gå til innhold

Har ikke hatt kjæreste på flere år, bør jeg klippe meg?


xiando

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har ikke hatt kjæreste på over tre år nå. Jeg lurer på om det kan ha noe med at jeg har langt hår å gjøre?

Dette er ett kvinneforum, så jeg går ut ifra at noen kvinner her kan gi meg ett ærlig svar:

Bør jeg klippe meg?

Video av meg finnes her,

http://oyvinds.trykker.com/2012/04/04/a-nej-jeg-mistet-ballen-det-var-da-som-surt/

Bilde av meg finnes her:

http://oyvinds.livelyblog.com/files/2012/04/2012-04-05_oyvinds.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Langt hår er hvertfall IKKE et problem for meg. :rodmer: :rodmer: !!

Men har inntrykk av at de fleste jenter ikke liker langt hår på gutter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har noe med håret ditt å gjøre. Er mange kvinner som liker menn med lengre hår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Franzen

Ja, du burde klippe deg. Personlig får jeg dårlige assosiasjoner til menn med langt hår.

Edit: Greit med halvlangt hår, men det der er litt i lengste laget.

Endret av Frk.Franzen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker menn med langt hår jeg altså, men langt og "ustelt" hår er litt turn off.. ikke at du har det, men bare et tips! jeg ville ikke klippet det kort, stusset litt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Gjest, legg vekk saksa! Det finnes vi kvinner som tenner ekstra på menn med langt hår, så det er nok heller noe annet. Alle mine venninner liker langhåra mannfolk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret ditt er da ålreit det, men bloggen ser fryktelig ut. Klipp den. :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så trådtittelen så trodde jeg dette var en kvinne som ikke har hatt kjæreste på mange år, og nå lurte på om hun burde klippe kjønnshårene sine. Jeg er glad jeg tok feil, for å si det sånn! :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da ikke noe galt der! :)

La håret være du. Stylet langt hår er det jo mange som liker!

Du må bare være sikker på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt forvirret av alle disse motstridende svarene. Skal jeg la håret være, eller klippe det halvlangt, eller rett og slett ta alt og skinne meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Jeg blir litt forvirret av alle disse motstridende svarene. Skal jeg la håret være, eller klippe det halvlangt, eller rett og slett ta alt og skinne meg??

også spør du igjen, og da kommer du til å få forvirrende og motstridende svar IGJEN.. kan ikke du bare gjøre det du har lyst på?? Du vet at du kommer til å få forskjellige svar da alle er forskjellige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste litt mer på bloggen, og kom over dette:

Hei. Jeg er bare en tidligere norsk svenske, jeg er ikke viktig. Jeg var den første som skrev om NATOs falsk-flagg terroraksjon 11. september 2001 på norsk på Internett. Dette ga meg så store problemer med det norske terrornettverket PST at jeg ble nødt til å flykte fra Norge i 2006. Nå er jeg svensk og bosatt i den lille bygda Kristinehamn i Sverige. Jeg ser ikke på TV, og jeg har ikke tv. Jeg leser med kritiske øyne, og jeg stiller kritiske spørsmål. Det gir meg ett perspektiv på virkeligheten som er veldig forskjellig fra måten folk flest ser ting. Ellers liker jeg å kaste ball(er), jeg går tur i skogen to-tre ganger om dagen og jeg er generelt en noe annerledes person.

Du ser jo normalt bra ut, og mange liker sikkert håret, men, no offense, du virker utfra dette litt som en konspirasjonsnøtt. Jeg tror det setter i gang flere varsellamper enn litt pels på skuldra. :gjeiper:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ville blitt veldig flott med litt kortere hår, sånn skulderlangt omtrent. Da hadde det nok blitt litt fyldigere også :) Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også spør du igjen, og da kommer du til å få forvirrende og motstridende svar IGJEN.. kan ikke du bare gjøre det du har lyst på?? Du vet at du kommer til å få forskjellige svar da alle er forskjellige.

Det jeg har lyst på er en snill og vakker kjæreste. Håret mitt betyr null for meg utover det, så jeg er villig til å gjøre hva som helst med det så lenge det hjelper meg med å oppnå førstnevnte mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...