Gå til innhold

Paradise Hotel 2012


mia83

Anbefalte innlegg

Siden den andre tråden er opprettet av en anonym bruker, er det vel neppe mulig å redigere emnetittelen..

Så jeg tok meg den friheten å opprette en tråd jeg :)

Gleder meg til det starter! :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på denne jeg:) Synes det er rart det ikke har kommet ut noe deltagerinfo enda jeg.. Er jo bare et par uker til det starter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som nevnte 8. mars i den andre tråden. Noen sa slutten av mars. :vetikke:

Satser på at det står på sidene til Tv3 snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som nevnte 8. mars i den andre tråden. Noen sa slutten av mars. :vetikke:

Satser på at det står på sidene til Tv3 snart! :jepp:

8. mars kan det ikke være for det er en torsdag, og jeg regner med det begynner på en mandag?

Tipper det er 5. eller 12. mars det begynner jeg, for det skal jo holde på i en del uker også:P

*Og iogmed at de har kommet ut med sånn "kommer snart"-reklame, kommer nok datoen snart. I løpet av uken forhåpentligvis:)

Endret av challenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innspillingsperioden er fra 1. januar til 8. mars 2012, så tviler på det begynner 8 mars.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg skikkelig :bolledeig: :bolledeig:!!! Håper det blir bedre enn forrige sesong og at flere lekre menn kommer til hotellet i år. Er det noen som vet om Tv3 skal sende PH Danmark i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg skikkelig :bolledeig: :bolledeig:!!! Håper det blir bedre enn forrige sesong og at flere lekre menn kommer til hotellet i år. Er det noen som vet om Tv3 skal sende PH Danmark i år?

De sender det kanskje til sommeren, etter den norske sesongen er ferdig.. Det er jo det de pleier å gjøre:) Men de sender det altfor seint på kvelden til at jeg gidder å følge med på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sender det kanskje til sommeren, etter den norske sesongen er ferdig.. Det er jo det de pleier å gjøre:) Men de sender det altfor seint på kvelden til at jeg gidder å følge med på det!

HD-pvr opptaker er tingen, hehehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og webtv ;)

Ja, men i forrige sesong av PH Danmark ble ikke lagt ut på nettsidene gratis da. Tror forsåvidt ikke at episodene kom på tv heller. Får se om det blir annerledes i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men i forrige sesong av PH Danmark ble ikke lagt ut på nettsidene gratis da. Tror forsåvidt ikke at episodene kom på tv heller. Får se om det blir annerledes i år...

Hmm.. Ligger det ikke på tv3play.dk? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Ligger det ikke på tv3play.dk? :klo:

Ja, men bare for de som bor i Danmark :sur: Vet noen hvordan jeg kan få flyttet ip.adressen min til Danmark? :)

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men bare for de som bor i Danmark :sur: Vet noen hvordan jeg kan få flyttet ip.adressen min til Danmark? :)

Det var da som svarte :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper i hvertfall denne sesongen ikke blir like kjedelig som sist sesong. Forrige sesong var jo bare et stort gjesp. :Gjesp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...