Gå til innhold

hvordan selge brukte truser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skal du selge brukte truser ?

Sikkert fordi det finnes et marked for det.

Mange perverse folk i verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.

Prøv Finn.no, sett inn annonse i avisa eller google deg fram til ei side som selger skitne, ekle ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og venninne la ut en annonse på nakenprat, hvor vi ville selge sokkene våre. Og ble bomba ned av henvendelser av folk som ville kjøpe :P Så anbefaler deg å prøve der.

(Skal sies at vi faktisk ikke hadde tenkt å selge de, og heller ikke gjorde det. Var bare et resultat av alkohol/nysgjerrighet/god fantasi/kjedomhet).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sokker!? Usj!!

Ikke at truser er noe bedre da!

Går vel an å selge de via postoppkrav om du er redd for navnet skulle komme til mottaker...elle det tror jeg da. Det hadde iallefall jeg vert redd for. Mener jeg leste i en avis for en tid tilbake at en hadde tjent over 100 000kr på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Husker det fantes en side på nett hvor jenter solgte sine truser. Man la inn informasjon om hvor lenge trusa skulle være brukt osv. Prøvd å søke på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hvor mye koster skitne truser for tiden? Før hadde jeg en nabo som jeg delte vaskerom med som jeg mistenkte for å stjele trusene mine, kanskje jeg bør sende han en fet regning. er vel momsfritt og dette. iom at det er brukt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sokker!? Usj!!

Ikke at truser er noe bedre da!

Går vel an å selge de via postoppkrav om du er redd for navnet skulle komme til mottaker...elle det tror jeg da. Det hadde iallefall jeg vert redd for. Mener jeg leste i en avis for en tid tilbake at en hadde tjent over 100 000kr på det...

Jeg har også hørt at noen har tjent på dette.

Så selv om det er ekkelt, er det ikke ulovlig. Hvis det var mulig å gjør dette helt anonymt, skulle jeg gjerne solgt både truser og sokker...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det brukte vaskede truser (og sokker), eller er det uvaskede truser, altså møkkete truser folk er på jakt etter? :klo:

Hva gjør de med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det brukte vaskede truser (og sokker), eller er det uvaskede truser, altså møkkete truser folk er på jakt etter? :klo:

Hva gjør de med de?

Hva tror du? :gjeiper:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg husker den nettsiden "trudes truser" eller hva den het, og jeg kunne ikke fatte at noen egentlig ville selge sine møkkete truser og håpet vel egentlig på at de spyttet i trusene eller gned de under armen etter en trening og så solgte de...

Men googler du kan du jo bare se hvordan andre har gjort det, opprettet blogger osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh....... "Fittene våre i trynet ditt"

:ler:

Hvorfor ikke slå seg på lag med dem?

Edit: måtte bare legge ved Enda En Lenke

:ler: Unnskyld at jeg ler altså, menne... Og for bare 299,- får man altså tilsendt en truse med mensen-flekk i? (kanskje ikke flekken er inkludert i prisen, men siden tiss var så....)

:skratte:

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har profil på cupido.no, og husker at jeg for en tid tilbake fikk flere henvendelser fra menn der som ønsket å kjøpe truser av meg.

Nå er det sikkert minst et år siden sist jeg fikk et slikt tilbud, og jeg tviler vel egentlig på at siden tillater at man reklamerer med det i profilteksten sin, men kanskje det går an å reklamere for det på en litt pen måte?

For øvrig finnes det en mann på facebook som ganske åpent kjøper brukte sokker, men jeg vil anta at betalingen for det er litt lavere enn betalingen for brukte truser. Han finner du lett ved å google...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal jo trusemannen fengsles i 11 mnd, så jeg vil tro etterspørselen på dine skitne truser har dalt noe.

Ved å selge trusene dine kommer du til å komme i kontakt med en hel haug folk som ikke er helt i vater, ønsker du egentlig det for noen skarve kroner? Tenk om de oppsøker deg eller fortsetter å sende ekle meldinger og mailer?

Hvorfor ikke rydde i kjelleren og selge unna gammelt sportsutstyr og klær i steden?

Endret av linnformasjonen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Trusepikene blir sikkert glade for de skitne trusene dine. Gjerne med bremsespor og inntørket mensenblod også.

Fy faen.. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...