privatøko

Gå til innhold

Foto

Lønn som assistent & PPU

• Please log in to reply
3 svar på dette emnet

#1 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 854 692 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 06 februar 2012 - 21:14

Skal begynne jobbe som assistent i skole/sfo. Håper å kunne jobbe litt som lærervikar også etterhvert. Har ingen pedagogisk utdannelse men har en bacholor samt noen masterfag i økonomi og ledelse.
Lurer samtidig på om noen har tatt praktisk pedagogikk? Kan jeg ta det for å bygge videre på min bahelorgrad? Og kan jeg kun jobbe som lærer på videregående da?
  • 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#2 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 854 692 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 06 februar 2012 - 21:15

Skal begynne jobbe som assistent i skole/sfo. Håper å kunne jobbe litt som lærervikar også etterhvert. Har ingen pedagogisk utdannelse men har en bacholor samt noen masterfag i økonomi og ledelse.
Lurer samtidig på om noen har tatt praktisk pedagogikk? Kan jeg ta det for å bygge videre på min bahelorgrad? Og kan jeg kun jobbe som lærer på videregående da?

Og jeg lurte altså på om noen vet hva timelønnen som assistent er?
  • 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#3 Mamma1

Mamma1

Verdensvant

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8 128 innlegg
  • Ble med 27. mai 04

Skrevet 06 februar 2012 - 21:20

Ppu kvalifiserer for arbeid fra femte klasse i barneskolen. Eller er det fjerde?
  • 0

#4 Mamma1

Mamma1

Verdensvant

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8 128 innlegg
  • Ble med 27. mai 04

Skrevet 06 februar 2012 - 21:21

Og ja, med en ppu kan du bygge videre på en bachelor.
  • 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere