Gå til innhold

Gode pappablogger


Gjest Krusedull

Anbefalte innlegg

Gjest Krusedull

Hei, mannen min overtar snart permisjonen og han er skeptisk til både hva han skal finne på og om det blir gøy. Jeg forsøker å få han til å se positivt på det, men det hjelper ikke når hans mannlige venner og kollegaer vrir det hele negativt. Ifølge dem bestod permisjonen kun av bleieskift, sikling og uinteressante samtaler med barnet. Jeg vet at det ikke vil bli slik, men jeg vil samtidig at mannen min skal glede seg. Som kvinne når jeg ikke helt frem, men jeg har selv hatt stor nytte av flere mammablogger. Har noen noen tips om gode, positive pappablogger? Gjerne som er aktive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Se her:

Hei, mannen min overtar snart permisjonen og han er skeptisk til både hva han skal finne på og om det blir gøy. Jeg forsøker å få han til å se positivt på det, men det hjelper ikke når hans mannlige venner og kollegaer vrir det hele negativt. Ifølge dem bestod permisjonen kun av bleieskift, sikling og uinteressante samtaler med barnet. Jeg vet at det ikke vil bli slik, men jeg vil samtidig at mannen min skal glede seg. Som kvinne når jeg ikke helt frem, men jeg har selv hatt stor nytte av flere mammablogger. Har noen noen tips om gode, positive pappablogger? Gjerne som er aktive?

Jeg kjenner igjen situasjonen mien gi han lenken pappabloggen superpapsen.no.

Til tider morsom og hysterisk her er det permisjonen for menn som kommer frem. Mannen din kan få noen gode tips og innspirasjon her. Bare vær oppmerksomm på at ikke alt det trenger være positivt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen situasjonen mien gi han lenken pappabloggen superpapsen.no.

Til tider morsom og hysterisk her er det permisjonen for menn som kommer frem. Mannen din kan få noen gode tips og innspirasjon her. Bare vær oppmerksomm på at ikke alt det trenger være positivt for deg.

Hahaha, utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei, mannen min overtar snart permisjonen og han er skeptisk til både hva han skal finne på og om det blir gøy. Jeg forsøker å få han til å se positivt på det, men det hjelper ikke når hans mannlige venner og kollegaer vrir det hele negativt. Ifølge dem bestod permisjonen kun av bleieskift, sikling og uinteressante samtaler med barnet. Jeg vet at det ikke vil bli slik, men jeg vil samtidig at mannen min skal glede seg. Som kvinne når jeg ikke helt frem, men jeg har selv hatt stor nytte av flere mammablogger. Har noen noen tips om gode, positive pappablogger? Gjerne som er aktive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner igjen situasjonen mien gi han lenken pappabloggen superpapsen.no.

Til tider morsom og hysterisk her er det permisjonen for menn som kommer frem. Mannen din kan få noen gode tips og innspirasjon her. Bare vær oppmerksomm på at ikke alt det trenger være positivt for deg.

Gus så morsom! Har lest høyt for mannen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...