Gå til innhold

"Fant kjærligheten på Wordfeud"


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på om man kan finne kjærligheten på Wordfeud. Det kan vel skje? Men de bildene er ganske små, eller? I alle fall på min telefon...uansett...er det noen her som har begynt å chatte med en "random opponent"?

Spiller de fleste av dere med venner, eller bruker dere mye "random opponent" også? Jeg bruker det en del, for det er så greit å spille med mange samtidig hvis man kjeder seg. Bruker dere da chatten?

Se her, ganske søtt, egentlig:

http://www.chicagotribune.com/news/local/ct-talk-words-couple-0104-20120104,0,2989223.story

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei så søtt!

Tenke seg til... det er noe å fortelle barnebarna!

Jeg har aldri chattet med en random. Kanskje jeg burde? men jeg VIL vinne og da er det ikke noe tid til koseprat :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke sant!

Men du har spilt med en random? Det er jo noen søte, hehe. Jeg lagrer de som venn i alle fall, slik at jeg kan spille med de igjen. Merker de at jeg lagrer dem, tror du? Det er jo bare å legge de til og så evt. invitere igjen. Men blir man lagt til i deres liste også, sånn automatisk når man gjør det?

Hehe...ganske spennende, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spesielt!

Snakker med både med vennene mine og de som jeg har som "random opponent" :) Du burde prøve det du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel bare å si noe morsomt om et ord eller noe, og så ta det derfra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest True Khaleesi

Jeg har chattet med noen, men ikke om romantiske ting. Men nå som jeg er singel, så kanskje jeg møter min fremtidige mann der inne. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner et par som møttes da de spilte World of Warcraft. Dette var på videregående, de bestemte seg for å møtes og det klaffet perfekt. Etter videregående flyttet han til landet der hun bodde, for å studere der. Så vidt jeg vet har de nå giftet seg og venter barn. En veldig hyggelig historie :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Jeg kjenner et par som møttes da de spilte World of Warcraft. Dette var på videregående, de bestemte seg for å møtes og det klaffet perfekt. Etter videregående flyttet han til landet der hun bodde, for å studere der. Så vidt jeg vet har de nå giftet seg og venter barn. En veldig hyggelig historie :)

Jeg og min mann møttes der. Han flyttet rett inn til meg første gang vi traff hverandre.

Men der er det jo litt enklere å ha lengre samtaler og slikt da

Endret av Consensio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir vel en hel del annerledes på Wordfeud enn på World of Warcraft. Et annet spill, kan man si. ;) Men ja, jo. Det er iallefall spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: dobbelpost.

Men...ser dere bildene stort nok til å få et inntrykk av utseendet til folk? Hmm!

Endret av Kristen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowLeopard

Jeg har blitt flørtet med på wordfeud en del ganger, så jeg ser ikke bort ifra at det er mulig:p

+ 1. Utrolig slitsomt å bli kalt "sexy", spesielt når du har bilde av bikkja di på profilen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde først et bilde av meg og sønnen min på WF. Det jeg opplevde da, var at mange menn og gutter resignerte med en gang de hadde mulighet. Men en del menn ville chatte, og de hadde alltid barn selv. Men ofte ble det litt vel mye flørting, og jeg ble kjapt spurt om jeg var sammen med barnefaren. Jeg spiller ikke WF for å flørte.

Jeg skiftet til et helt nøytralt bilde, nå er det mye mindre chatting og færre som resignerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...