Gå til innhold

Klystèr før analsex ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymForØyeblikket

Jeg har tenkt å prøve analsex med min kjære (vi har begge gjort dette i tidligere forhold)

MEN, mitt problem oppe i det hele, er at jeg klarer ikke slappe av uten å vite at tarmen er TOM.

Tanken på at han kan få seg en overasskelse idet han stikker den inn gjør at jeg ikke klarer å slappe av.

Jeg har sagt dette til han, men han sier at det er da ingen krise om det skulle skje.

Men for meg er det altså det, og jeg vil jo helst ha mest mulig ut av dette jeg også, uten å bli anspent.

Jeg lurer derfor litt på om klystèr er tingen.

Er dette veldig skadelig å bruke om det ikke er høyst nødvendig eller er det ingen fare iblandt ?

Jeg fikk noe som het Microlax mot treg mage av en gynekolog engang, det fungerte jo greit til sitt bruk, men jeg husker ikke om dette er reseptfritt, noen som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv microlax du. det er ikke så skadelig, men bare ikke bruk det for ofte. men en gang iblandt går sikkert bra. ellers kan du jo spørre på apoteket, men det er vel ikke så gøy og stå og snakke om sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bare bruk dusjen da vel, gjør jeg alltid her og det fungerer bare helt best.

Skrur av slangen fra dusj hodet og vasker rent først så holder jeg tett inntil og skrur på lunkent vann så det fylles opp til du kjenner trykket øke ganske mye, så er det bare å sitte på do å blåse ut, gjenta til det ikke kommer ut no mere (ca 3-4 ganger)

Lykke til, enjoy :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det går også an å få kjøpt spesielle dusjhoder som er formet som en liten dildo som du kan føre opp i rumpa for å skylle ut. Eller ballongsprøyter som du kan fylle med vann som du spruter inn i rumpa. Funker bra synes jeg. Slikt selges på mange av de erotiske butikkene på nettet, du finner et lite utvalg på www.norshopper.no/erotikk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

huff, jeg er glad for at det kun er normal sex i mitt forhold. Det virker da utålelig mye stress med analsex? Åpne nye hull, masse dritt, ødelagte lukkemuskler osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil dere virkelig ødelegge tarmen for å få hatt analsex

PØH!

Nå må dere slutte å krisemaksimere alt som folk gjør som er litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk vil ha analsex er helt fint for meg, så lenge jeg selv kan bestemme hvordan mitt sexliv skal være.

At folk tømmer endetarmen før de skal ha sex derimot, må jeg få lov til å finne en anelse...ehh... annerledes... Selv om det kanskje bare er meg...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PØH!

Nå må dere slutte å krisemaksimere alt som folk gjør som er litt annerledes.

vet du ikke at langvarig bruk av microlax ødelegger tarmsystemet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du ikke at langvarig bruk av microlax ødelegger tarmsystemet

Jo. Men om man tar det med ujevne mellomrom fordi man har lyst på analsex tror jeg ikke man tar så skade av det. Kjenner folk som bruker det hver 3. dag (etter beskjed fra lege), og som har gjort det i mange år. Om man da gjør det noen ganger i måneden, eller hvor ofte man har sex, tror jeg ikke det er noen big deal.

http://www.medisinhandboken.no/preparat/691.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

analsex er like vanedannende og deilig som vaginal sex for de som liker det, så da må dere la dem gjøre hva f@en de vil, anbefaler også vann til rengjøring som forklart over, bruk sånn dusjhode som kan kjøpes mange steder.

Til de som ikke synes det er greit, kan dere ikke bare pelle dere vekk fra tråden å passe deres egene saker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Er det vanlig å bruke klystér før man har analsex? :o

Jennifer - Uvitene

En gang i blandt hvis du vet det er no der og har lyst så er det jo bare å bruke 3 minutter på å flushe, går ut fra at de fleste vasker seg og holder seg rene nedentil hvis de skal ha "vanlig" sex også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Men om man tar det med ujevne mellomrom fordi man har lyst på analsex tror jeg ikke man tar så skade av det. Kjenner folk som bruker det hver 3. dag (etter beskjed fra lege), og som har gjort det i mange år. Om man da gjør det noen ganger i måneden, eller hvor ofte man har sex, tror jeg ikke det er noen big deal.

http://www.medisinhandboken.no/preparat/691.htm

jeg mente bare at man kanskje burde tenke seg om før man bruker det...

går fint an å ha analsex uten å bruke microlax også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i blandt hvis du vet det er no der og har lyst så er det jo bare å bruke 3 minutter på å flushe, går ut fra at de fleste vasker seg og holder seg rene nedentil hvis de skal ha "vanlig" sex også!

Alminnelig renslighet er en ting, men jeg personlig spyler meg ikke inne i skjeden før jeg skal ha sex. Men for all del, folk må få lov å gjøre som de vil, og andre folk må få lov til å stille spørsmål da dette er et diskusjonsforum.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd, kjenner mange andre som har prøvd-men har aldri hørt at noen hverken har brukt eller trengt klyster i den forbindelse!

Man går faktisk ikke med nedre del av tykktarm fylt med dritt, med mindre man virkelig må på do..Og må man det er det jo litt søkt å ønske seg klyster&analsex?...

Hver sine lyster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, jeg er glad for at det kun er normal sex i mitt forhold. Det virker da utålelig mye stress med analsex? Åpne nye hull, masse dritt, ødelagte lukkemuskler osv...

Analsex ER normalt. Hvis man gjør det på riktig måte ødelegger det heller ikke lukkemusklene. Blir så lei av at noen alltid skal dømme andre så fort!

:evil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...