Gå til innhold

Forhåndsbetalt moms på strawberrynet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk mail fra strawberrynet om at de forhåndsbetaler momsen. Sitat fra mail Siden momsen er forhåndsbetalt kommer ikke bestillingen din til å bli tilbakeholdt i tollen for påkreving av ekstra betaling. Pakkene må fortsatt klareres i tollen, men du kan være sikker på at beløpet du ser i utsjekken er alt du behøver å betale

Betyr dette at man slipper noe som helst gebyrer om man bestiller for over 200kr?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør de med tilbakebetalingen da, mon tro, hvis de selv legger på momsen?

(Jeg har nå mailet og spurt)

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du slipper tollgebyr, og du slipper å hente pakken på posten (med mindre den er for stor for postkassen). Men du må nå betale 25% moms (hos StrawberryNET), og du får ikke dette refundert lengre. Dette betyr 25% prisøkning for oss! Men det er visst for vår skyld :P De har nå mistet én kunde nå, ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du slipper tollgebyr, og du slipper å hente pakken på posten (med mindre den er for stor for postkassen). Men du må nå betale 25% moms (hos StrawberryNET), og du får ikke dette refundert lengre. Dette betyr 25% prisøkning for oss! Men det er visst for vår skyld :P De har nå mistet én kunde nå, ihvertfall!

25% prisøkning?? Damn, nei det gidder jeg ikke. F også, jeg likte strawberrynet, nå blir det feelunique for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mail nå om at de ikke hadde innført det enda i Norge. Det var en feil. Men det kommer! Synes uansett at prisene begynner å bli voldsomt høye der nå! Og så skal det etterhvert komme moms i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...