Gå til innhold

Foto

RompehullBlotting av anus, ja eller nei.

• Please log in to reply
13 svar på dette emnet

#1 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 913 370 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 10 oktober 2011 - 00:35

OK, så det er et lite problem. - Det er mange gode stillinger som blotter rompehullet, og for min del syntes jeg det er "flaut" at mannen ser RETT inn i rompa mi mens vi er i action.
Er dette noe dere er sjenert for, eller liker dere å vise hva dere har? OG tenner egentlig mannen på synet av kvinnens anus? Hvor frie er dere ångående dette, og er det et tema for diskusjon med mannen...?
  • 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#2 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 913 370 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 10 oktober 2011 - 00:36

Jeg tror du bekymrer deg for mye! :)
  • 2
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#3 utoginn

utoginn

Fast inventar

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4 734 innlegg
  • Ble med 18. sep. 11
  • Kjønn: Mann

Skrevet 10 oktober 2011 - 01:12

Jeg er mann, og jeg bryr meg ikke om jeg ser et rumpehull i ny og ne. Ikke vil jeg bruke det til noe spesielt heller.

Men om din mann syns det er støtende, så vil du nok legge merke til det. Snakk med han om det.
  • 0

#4 Gjest_Katten._*

Gjest_Katten._*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 10 oktober 2011 - 01:32

Her lekes det med rumpehull, så da bryr det meg overhodet ikke at jeg ser på det i ny og ne. Heller motsatt :lur:
  • 4

#5 padawan

padawan

Fast inventar

• Medlem
  • 4 752 innlegg
  • Ble med 7. juni 06

Skrevet 10 oktober 2011 - 10:24

som det sies over her så har du ikke mye å bekymre deg over. uansett om man utfører oralsex på dama eller tar henne i diverse stillinger så ser man jo rompehullet ganske lett.
  • 1

#6 muesli

muesli

Ivrig skribent

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 658 innlegg
  • Ble med 2. feb. 07
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 10 oktober 2011 - 17:40

OK, så det er et lite problem. - Det er mange gode stillinger som blotter rompehullet, og for min del syntes jeg det er "flaut" at mannen ser RETT inn i rompa mi mens vi er i action.
Er dette noe dere er sjenert for, eller liker dere å vise hva dere har? OG tenner egentlig mannen på synet av kvinnens anus? Hvor frie er dere ångående dette, og er det et tema for diskusjon med mannen...?

Nei, her er verken eg eller han sjenert :P
Me leker ofte med området der bak, så om det er synlig utenom og, er ikkje noko problem.
Men eg skjønner deg, var ganske sjenert tidligare og følte at rumpa mi var litt på utstilling til tider. Men det gav seg når han klarte å overbevise meg om at han syntes det var opphissande å både sjå og leke med rumpehullet mitt. Hjalp og at han sa eg hadde eit "søtt rumpehull" :fnise:
Det vil kanskje hjelpe at du uttrykker at du er litt ukomfortabel med det? For alt du veit så kan det hende at han bare ELSKER å få eit glimt av rumpehullet ditt ;)
  • 1

#7 spinnwild

spinnwild

Fast inventar

• Medlem
  • 2 720 innlegg
  • Ble med 3. jan. 11

Skrevet 10 oktober 2011 - 17:47

Typen min sier at det verken er turn-on eller turn-off å se rumpehullet mitt når vi har sex. "Det bare er der."

Av og til synes jeg det er litt flaut, f.x. om jeg føler jeg må fise/baise under sexen :P hehehe men bryr meg ikke så mye. Er ganske komfortabel med min anal, da jeg har nytt analsex mange ganger. Og håper egentlig min kjære skal bli godt vant til rumpehullet mitt, slik at det kanskje blir litt analkos på oss også :fnise:
  • 0
"now doesn't that make you feel better?"

Varium et mutabile semper femina

#8 SuperSexy

SuperSexy

Sjenert

• Medlem
  • Pip
  • 3 innlegg
  • Ble med 10. sep. 11

Skrevet 10 oktober 2011 - 17:48

Syns det er bare pirrende...... Vet jo han liker det.
Det beste er når han bytter hull uten å si fra :lur:
  • 0

#9 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 913 370 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 10 oktober 2011 - 17:54

Typen min sier at det verken er turn-on eller turn-off å se rumpehullet mitt når vi har sex. "Det bare er der."

Av og til synes jeg det er litt flaut, f.x. om jeg føler jeg må fise/baise under sexen :P hehehe men bryr meg ikke så mye. Er ganske komfortabel med min anal, da jeg har nytt analsex mange ganger. Og håper egentlig min kjære skal bli godt vant til rumpehullet mitt, slik at det kanskje blir litt analkos på oss også :fnise:

:eeeh: :eeeh:
  • 0

#10 spinnwild

spinnwild

Fast inventar

• Medlem
  • 2 720 innlegg
  • Ble med 3. jan. 11

Skrevet 10 oktober 2011 - 17:59

:eeeh: :eeeh:

Ja. Analsex! :scorpis: æsj bæsj :rolleyes:
  • 1

#11 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 913 370 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 10 oktober 2011 - 18:02

Ja. Analsex! :scorpis: æsj bæsj :rolleyes:

analsex = opprør mot naturen!! utgang er ikke inngang skjønner?? :briller:
  • 2

#12 spinnwild

spinnwild

Fast inventar

• Medlem
  • 2 720 innlegg
  • Ble med 3. jan. 11

Skrevet 10 oktober 2011 - 18:08

analsex = opprør mot naturen!! utgang er ikke inngang skjønner?? :briller:

Eh prevansjon = opprør mot naturen! Sex er jo for forplantning skjønner?? :briller:
  • 3

#13 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 913 370 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 10 oktober 2011 - 18:13

Eh prevansjon = opprør mot naturen! Sex er jo for forplantning skjønner?? :briller:

hmmmm, det er noe annet....
så lenge jeg slipper å bruke kondom :briller:

men jeg tenker intelligent: vaginalsex er det eneste rette!!
  • 0

#14 Stefan

Stefan

Fast inventar

• Medlem
  • 3 148 innlegg
  • Ble med 26. aug. 08

Skrevet 10 oktober 2011 - 18:14

Det er ikke akkurat rompehullet jeg har fokus på i en slik situasjon, for å si det slik. Det synes jeg ikke du heller bør ha.
  • 1

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere