Gå til innhold

Foto

Flere bilder, takk!KG's temaer

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Anjah

Anjah

Skravlebøtte

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 905 Innlegg:
  • Joined 7. okt. 08
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 22 september 2011 - 12:42

Hei!
På KG's startside i dag finnes det blant annet to sider som handler om sotede øyne, og om enkle hverdagsfrisyrer. Hver gang det kommer slike sider om tips og triks for sminke og hår, MÅ jeg inn å titte litt. Likevel blir jeg nokså skuffet hver gang. Det er jo ingenting galt med selve teksten, men jeg svaner ALLTID flere bilder med eksempler! Dere er jo så flinke når dere presenterer nye mote-kolleksjoner. Hvorfor ikke hjelpe til med litt flere bilder når dere tar opp temaet sminke og hår? En ting er å få¨en forståelse av det som blir skrevet, men ofte er ikke bildene i eget hode nok. Jeg hadde i allefall blitt veldig glad for flere fotoeksempler!

MVH Anjah
  • 3

#2 Linn

Linn

Journalist

• Medlem
  • PipPipPip
  • 100 Innlegg:
  • Joined 16. mars 07
  • Kjønn: Mann

Skrevet 22 september 2011 - 13:32

Hei!
På KG's startside i dag finnes det blant annet to sider som handler om sotede øyne, og om enkle hverdagsfrisyrer. Hver gang det kommer slike sider om tips og triks for sminke og hår, MÅ jeg inn å titte litt. Likevel blir jeg nokså skuffet hver gang. Det er jo ingenting galt med selve teksten, men jeg svaner ALLTID flere bilder med eksempler! Dere er jo så flinke når dere presenterer nye mote-kolleksjoner. Hvorfor ikke hjelpe til med litt flere bilder når dere tar opp temaet sminke og hår? En ting er å få¨en forståelse av det som blir skrevet, men ofte er ikke bildene i eget hode nok. Jeg hadde i allefall blitt veldig glad for flere fotoeksempler!

MVH Anjah

Hei!

Takk skal du ha for tilbakemeldingen, dette tar vi helt klart til etterretning. Vi er i en prosess hvor planen er å utvikle dette mot det bedre.

Mvh,
Linn :)
  • 0

#3 Anjah

Anjah

Skravlebøtte

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 905 Innlegg:
  • Joined 7. okt. 08
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 22 september 2011 - 13:45