-
Du kan være bi-nysgjerrig
-
Unngå dette om du vil ned i vekt
-
- Det er like ille for frisøren som det er for kunden
-
Du kan lære 1000 desimaler på ti timer
Dexter-freaks inn hit! - Mulig spoilerLets talk about Dexter Morgan <3
Skrevet 21 desember 2011 - 09:52
Iah, mod
Skrevet 22 desember 2011 - 03:25
Har også hørt flere fordømme at de spiller søsken når de på ordentlig var gift også :suk:
Selv likte jeg ikke sesong 6 og synes det var en giga skuffelse, men liker Dexter for det og skal selvsagt se videre. Fortsatt en av de beste seriene.
Skrevet 22 desember 2011 - 11:53
Jeg kan nå si at jeg har faktisk blitt ordentlig "creeped out" for første gang i løpet av 5 år som fan av denne serien. Og det er med denne historien de leker med nå.
Vet ikke hva dere andre føler, men jeg håper de ikke drar den lengre i sesong 7.
Skrevet 22 desember 2011 - 23:05
Skrevet 02 januar 2012 - 22:43
Og for en cliffhanger! Gleder meg veldig til sesong 7 nå. Litt usikker på om noen har nevnt det i tråden, men dere er klar over at sesong 8 blir den siste? Skaperne av serien har derfor uttalt at det blir mye spenning nå som de vet at det går mot slutten, da behøver de ikke å holde igjen ideer og spenningsmomenter. Trist at det blir slutt, men er nok kanskje greit å gi seg mens man er på topp!
Skrevet 02 januar 2012 - 23:10
De har ikke sagt at det kun blir 8 sesonger. Men de har sagt at det blir ihvertfall 2 sesonger til, og er usikkert på om det blir en sesong 9.
Skrevet 02 januar 2012 - 23:11
Skrevet 02 januar 2012 - 23:17
Cervix skrev 02 januar 2012 - 23:11:
Ja, det er sant! Har også lagt merke til at Deb ikke banner like mye, som hun gjorde i de første sesongene. Og Masuka er ikke like morsom lenger!
Skrevet 02 januar 2012 - 23:21
Susiq skrev 02 januar 2012 - 23:17:
..og ikke minst var Dexter særdeles urutinert med tanke på sin egen sikkerhet og hemmelighet. To ting jeg kommer på i farta: han ringer 911 fra sin egen telefon med sin egen stemme, og han sender morderen en jævla videomelding også fra sin egen telefon. Altfor dumt og lite typisk Dexter.
Skrevet 02 januar 2012 - 23:26
Mononoke skrev 02 januar 2012 - 22:43:
Og for en cliffhanger! Gleder meg veldig til sesong 7 nå. Litt usikker på om noen har nevnt det i tråden, men dere er klar over at sesong 8 blir den siste? Skaperne av serien har derfor uttalt at det blir mye spenning nå som de vet at det går mot slutten, da behøver de ikke å holde igjen ideer og spenningsmomenter. Trist at det blir slutt, men er nok kanskje greit å gi seg mens man er på topp!
Når du kommer med slike utsagn så passer det seg vel med en link til hvor dette står. Det jeg har hørt (som Susieq nevner) er at den er fornyet for i alle fall to nye sesonger.
Skrevet 02 januar 2012 - 23:27
Cervix skrev 02 januar 2012 - 23:21:
Stemmer! Men han ringte faktisk fra en slik "untraceable phone". Men videomeldinga! Hva fader er det de tenker med? Hadde det vært politiet som hadde funnet Travis hadde de jo fort fått vite alt om Dexter.. Vil ha tilbake de som lagde manus og slikt for sesong 1 og 2!
Skrevet 02 januar 2012 - 23:41
Cervix skrev 02 januar 2012 - 23:11:
Cervix skrev 02 januar 2012 - 23:21:
Aha, det forklarer en del. Jeg reagerte også på tingene nevnt over her, pluss en del andre ting som var rart i denne sesongen.
Cervix skrev 02 januar 2012 - 23:26:
Nå klarer jeg selvfølgelig ikke finne igjen akkurat det jeg leste sist, men HER er et intervju med skaperne, og jeg tolker ihvertfall svarene de her gir som at sesong 8 skal bli den siste. OBS: Linken inneholder spoilere!!!
Skrevet 02 januar 2012 - 23:56
Mononoke skrev 02 januar 2012 - 23:41:
Nå klarer jeg selvfølgelig ikke finne igjen akkurat det jeg leste sist, men HER er et intervju med skaperne, og jeg tolker ihvertfall svarene de her gir som at sesong 8 skal bli den siste. OBS: Linken inneholder spoilere!!!
Ah, takk! Ja, det virker veldig som om de avslutter etter sesong 8. Noe som kan være greit, spesielt hvis denne Scott Buck styrer skuta helt til slutten.
Skrevet 03 januar 2012 - 00:17
Cervix skrev 02 januar 2012 - 23:56:
Får håpe han kommer seg litt til neste sesong. Vet du hvorfor de byttet produksjonsfolk? Det største med serien er jo karakterene i den, og jeg føler vel egentlig at alle har blitt ganske tonet ned i denne sesongen.
Jeg kan uansett ikke se for meg at de kan drive karakteren Dexter videre i uendelig tid, så da synes jeg det er bedre at serien (forhåpentligvis) får en verdig avsluttning snart.
Jeg er spent på Louis videre jeg. Han er jo passe creepy, og kan tenke meg at han blir en sentral rolle i neste sesong. Han sendte jo håndprotesen til den prostituerte, som bare ble stuet vekk oppå kjøleskapet i siste episode. Jeg har en teori om at han kanskje vet hva Dexter driver med? I en av episodene ba han Dexter om å bruke en annen, bedre søkemotor, kanskje det er en han har laget selv (er jo datafyr), og at han har kunnet overvåke det Dexter driver med på pcen og dermed funnet ut av hva som skjer?
Skrevet 03 januar 2012 - 13:50
Mononoke skrev 03 januar 2012 - 00:17:
Hvordan håper dere alle at serien avslutter forresten? Jeg synes de skulle blitt ferdig med serien for lenge siden, og håper ikke at det blir mere enn 8 sesonger. Satt å spekulerte litt etter finalen på sesong 6, hvordan jeg vil at hele historien skal ende for Dexter. Hva synes dere?
Skrevet 03 januar 2012 - 14:05
Suvana skrev 03 januar 2012 - 13:50:
Hvordan håper dere alle at serien avslutter forresten? Jeg synes de skulle blitt ferdig med serien for lenge siden, og håper ikke at det blir mere enn 8 sesonger. Satt å spekulerte litt etter finalen på sesong 6, hvordan jeg vil at hele historien skal ende for Dexter. Hva synes dere?
Ja det er litt sånn jeg tenker ang Louis og. Tror neste sesong kommer til å bli spennende jeg!
Jeg er veldig usikker på hvordan jeg ser for meg at de skal avslutte serien. Generelt liker jeg ikke at de avslutter ting ved å ta livet av hovedpersonen. Så det håper jeg ikke skjer. At han blir tatt og havner i fengsel ville ihvertfall ha blitt en skikkelig nedtur. Kanskje det skjer noe så han blir kvitt eller klarer å overstyre "The dark passenger"? Noe må jo skje som gjør at det blir en avsluttning ihvertfall, men klarer ikke helt å tenke ut noe som kan bli bra her egentlig....
Skrevet 03 januar 2012 - 14:19
Jeg føler det blir for åpenlyst og kjedelig at han havner i fengsel. Men jeg tror kanskje jeg synes at hele serien faller på plass og blir komplett hvis det ender med at han dør. Nå er det jo selvfølgelig mange måter han kan dø på, så det trenger jo ikke bli kjedelig. Det kan være alt fra at Debra dreper han, til selvmord, til at han har en hjernesvulst (han ser jo faktisk ting som ikke er virkelig), at han blir påkjørt av en bil, at en slemming ender opp med å ta rotta på han osv osv. Det er mange muligheter der.
Jeg er enig med deg at jeg håper han blir kvitt "the dark passanger" på et eller annet vis (nå vet vi jo ikke hva the dark passanger er). Men selv om dette hadde skjedd, betyr jo ikke det at han plutselig blir forvandlet til en godhjertet mann som plutselig er helt kurert. I hvertfall håper jeg ikke det, det hadde blitt alt for klisjé.
Skrevet 04 januar 2012 - 01:51
Jeg håper ikke Dexter dør i slutten av serien! Det blir liksom så "vanlig" slutt. Har tenkt en del på at det kanskje ender sånn sesong 1 endte? Med at han blir "hedret" for at han har drept seriemordere. Bare at han får en straff selvfølgelig.
Skrevet 04 januar 2012 - 13:03
Uansett, hvis Dexter forandrer seg til det gode (enten ved hjelp av religion eller Debra) så synker serien enda mer. Dexter er en evig skurk som MÅ drepe. Vi får vente og se hva som skjer, men har liten tro på at f.eks. Louis kan bli en spennende morder. Hvis man kunne delt opp sesong 7 i et nemesis og en Dexter på flukt (slik som med Doakes) kunne serien blitt kvalitet igjen.
Skrevet 05 januar 2012 - 22:50
Enig med de over som sier at karakterene har endret seg litt, dette er ikke nødvendigvis positivt.
Synes slutten på sesong 6 var bra, det mest spennende har jo vært når han nesten er blitt avslørt av søsteren..
George Eliot
0 bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere