Gå til innhold

Chiyo sin dagbok


Chiyo

Anbefalte innlegg

Okay da starter jeg også en dagbok. Trodde aldri jeg skulle gjøre det, men fikk litt lyst til det nå.

Først om meg:

*Jeg er en 22 år gammel jente (vil ikke kalle meg kvinne enda, det får meg til å føle meg gammel).

*Jeg har mørkebrunt hår og blå/grønne øyne.

*Jeg er lesbisk, men sliter med å komme ut av skapet til alle, enda jeg er mye lykkeligere nå som jeg har godtatt den jeg er til meg selv.

*Jeg er veldig glad i språk. Jeg snakker både britisk og amerikansk engelsk, jeg har vært borti fransk, spansk, tysk, kinesisk og nederlandsk. Prøver å fokusere mest på fransk nå da, men det blir som oftest til at jeg tar på meg litt av hvert. Jeg liker nederlandsk veldig godt.

Håper at dere tar en titt på dagboken min av og til, og håper den varer en stund. Det kan jo være at den dør etter to-tre innlegg. :fnise:

Min nye utfordring er å bli i skikkelig god form. Jeg er ikke så flink til å trene, men i går tok jeg det første steget å begynte å jogge. Jeg skal jogge nå senere i kveld, og jeg håper at nå når jeg har startet en dagbok vil det motivere meg litt til å fortsette å trene. Jeg har to venninner som spurte om jeg ville trene med dem på treningsstudio, men jeg kjenner meg selv og jeg vet at da blir det til at når jeg er med dem så prater vi for mye, og når jeg er alene gidder jeg ikke går. Jeg har bestemt meg for å trene ute i naturen. Det er jo gratis. Dessuten har jeg en plass hvor jeg kan jogge uten at så mange ser meg. Jeg syns nemlig at det er ganske flaut å trene i all offentlighet.

Målet mitt er at jeg skal bli mye sprekere til neste studie år og melde meg på et sportslag på skolen. Jeg prøvde fekting i fjor men det var ikke så veldig kjekt likevel. Nå vil jeg spille Volleyball tror jeg. Vi får se. Vi har jo over 120 sportslag og klubber jeg kan være med i.

Edit: Har endret på alder og sånn.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Michelet

Jaaaaaa! Første til å skrive i dagboka di og si hei *vinker* :danser:

trenger du å komme ut til alle da? eller kanskje det er like greit å bare hoppe i det selv om det er skummelt? :)

Lykke til med treninga :ball: (ikke helt volleyball,men ball hvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for første kommentar Iza'bella. ;)

Emh... ja skrev sist at jeg skulle ut å jogge. Det skjedde ikke. Jeg mente og gjøre det, men jeg var så trøtt etter en lang dag på jobb at jeg måtte bare ha en lur først noe som førte til at jeg omtrent gikk i koma. Jeg våknet ikke før halv tolv og det var mørkt og overskyet ute. Grunnen til at jeg våknet var at storebroren min hadde funnet "Tangled" DVD'en min og hadde lyden veldig høyt på. Jeg våknet til "Mother knows best" sangen. Det som har sett "Tangled" eller "To På Rømmen" som den heter på Norsk vet hva jeg snakker om. Så jeg sto opp og sammen så vi på den.

I dag skal jeg gjøre noe. Men... det regner. :regn:

:sukk:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger du å komme ut til alle da? eller kanskje det er like greit å bare hoppe i det selv om det er skummelt? :)

Jeg har jo sagt det til de nærmeste vennene mine og moren min. Jeg har ikke fått noe negativ kommentar så langt.

Det eneste er at jeg vet at venninnen min har litt fordommer fordi familien hennes er fra et Afrikansk land der det ikke er akseptabelt. Det er ikke slik at hun har noe i mot homofile og bifile, men hun sier at hun ikke vil ha barn som er det. Vi har pratet om dette en del og hun sier at hun merker at hun har mindre fordommer nå enn det hun hadde før jeg sa til henne at jeg liker kvinner så det er jo positivt. Men familien hennes kan ikke få vite om at jeg er bifil, og det er trist fordi faren hennes liker meg veldig godt.

Jeg syns det er veldig skummelt å komme ut fordi jeg bor i et tett område hvor rykter sprer seg fort. Hvis jeg sier til noen at jeg liker kvinner, så vil plutselig alle som kjenner eg vite om det innen en uke. Det vil være mye støtte å få, men også masse baksnakking av en del jenter som jeg ikke liker. Dere vet hvordan jenter kan være.

Ja jeg er veldig pysete. Jeg har ikke turt å si det til faren min en gang. Kanskje han vet det. Håper at mamma har sagt det, men han har ikke nevnt det.

Det er vanskelig, men til neste år vil jeg melde meg inn i universitetets LGBT klubb. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på joggetur. Herre Gud jeg er ute av form! Jeg er så glad det ikke er noen som kan se meg der jeg jogger. Men jeg følte at det gikk litt bedre enn sist gang, så det er jo en forbedring. Da jeg kom hjem gjorte jeg mageøvelser. Jeg føler meg skikkelig sunn akkurat nå. Det er deilig å kjenne at jeg har trent og vite at fra her kan det bare bli bedre.

*Pat on shoulder* :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Flinkis!

:duskedame:

Jeg må innrømme at jeg snoket i boken din tidligere i dag, så nå syns jeg det var på tide å hilse skikkelig på :fnise:

:vinke:

Jeg er forresten veldig misunnelig på at du bor i England :jolie:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Awww. Søtt av deg og stikke innom. :klem:

Ja jeg bor i England. Ikke nå da. Nå i sommer bor jeg hos foreldrene mine og jobber.

Jeg har utrolig lyst til å komme inn på Columbia i NY for en master senere, men jeg har hørt at bare 11% av de som søker kommer inn så jeg må jobbe drit hardt i så fall. :sukk:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Oi! 11 prosent?! :daane: Men hvem vet? Kanskje du er en av de heldige 11 prosentene? Du skal ikke se bort i fra det! Æ har trua :):hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Fliiiiink å jogge :nigo:

Tipper du er i mye bedre form en denne slakkisen uansett :nocomment:

Hvis du bor i bygd/veldig lite sted så skjønner jeg det ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliiiiink å jogge :nigo:

Tipper du er i mye bedre form en denne slakkisen uansett :nocomment:

:skratte: :skratte: :skratte:

Tviler jeg på. Runden jeg skulle jogge er ca. 1.5 km (kanskje litt mer) og jeg måtte stoppe flere ganger og gå litt. :klaske:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Michelet

:skratte: :skratte: :skratte:

Tviler jeg på. Runden jeg skulle jogge er ca. 1.5 km (kanskje litt mer) og jeg måtte stoppe flere ganger og gå litt. :klaske:

hahaha,kanskje vi er i samme "godform" vi to da,for det hørtes ut som noe i min stil :gjeiper:

jeg må fader meg har 2-3 pauser om jeg skal sykle 5km på ergometersykkelen liskom :skratte:

Men flink likevel som faktisk kom deg ut på joggings :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mauna Lee

Grattis med dagbok :)

Jeg vil også følge med litt her!

Litteraturstudier i England ja, det hørtes jo helt fantastisk ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Men du har jo begynt å jogge - det er det viktigste :)

Er bifil selv, kom ut da jeg var 15, det er ikke noe man må tvinge frem - ikke stå frem før du er sikker på at du takler de negative sidene som evt vil komme,slik som sladrekjerringer osv.

Ville egt bare si hei :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så gøy med alle som kom innom dagboken min da!

Iza'bella og Alyah dere kan jo begynne å jogge dere også, så kan vi være en forum joggings gruppe! :rulle:

Jeg har i alle fall ikke tenkt å gi meg denne gangen. Jeg slutter ikke før jeg er skikkelig fit! :bolledeig:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hajjooooooooooooooooooooo :vinke:

jeg vil også væme å leke inni dagboken diiiin!

du vet det nok ikke, men jeg har lissom et litt godt øye til deg jeg, du var den aller første her inne som "pratet til meg" på en måte...eller ga meg noe oppmerksomhet om du vil!

jeg husker ikke helt hva du sa, men jeg tror det var et innlegg du svarte på å var enig, og litt smiliefjeser å sånt! og da ble nozzi så glaaaaad :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...