Var utslitt og lei meg da jeg ankom syden, og etter for mye alkohol og sjarmerende ord fra en meget sjarmerende mann jeg hadde blitt kjent med på de to ukene jeg var der nede (han er norsk) havnet jeg til sengs med ham.
Da jeg våknet dagen etter var jeg kvalm og lå og gråt hele dagen. Jeg som alltid har hatet utroskap mer enn alt hadde faktisk vært utro! Blir kvalm bare jeg tenker på deg. Jeg fikk følelser for denne mannen før dette skjedde, men etter at vi hadde sex droppet jeg han helt.
Da vi kom hjem (2 dager etterpå) gjorde jeg det slutt med forloveden min. Han var knust, og skjønte ingenting (selv om jeg flere mnd før sa at nå måtte han skjerpe seg,ellers orket jeg ikke mer). Han flyttet ut av leiligheten min, og alle felles venner og bekjente ble rasende på meg. De ser ham kun som en snill mann. Det er han, men han er utrolig dum og lite omtenksom. Og utrolig barnslig.. Derfor er det kansje lett å ta hans side. Ingen andre enn meg og denne mannen vet sannheten,og jeg har valgt å tie for både min x skyld, og for min egen. Det hadde blitt et helvete for meg. Jeg har allerede mistet alle vennene mine fordi jeg gjorde det slutt med xn min.
Dette er altså et år siden, og jeg har fått nye venner. Alikevel får jeg vondt i magen, og gråter nesten hver dag.Ikke fordi jeg savner han, men fordi jeg kan ikke forstå hva jeg gjorde. Jeg burde gjort det slutt, og skulle aldri aldri aldri vært utro! Jeg hater meg selv for det jeg har gjort. Skulle ønske jeg kunne skru tida tilbake. Jeg ble aldri meg selv igjen etter denne turen, og det er så utrolig slitsomt å ha den ekle følelsen i kroppen hver eneste dag!
Ja, jeg vet jeg gjorde noe helt jævlig. Gjorde det slutt med en gang jeg kom hjem, og hadde tenkt å gjøre det slutt før jeg reiste, men hadde ikke samvittighet til det, og klamret meg til håpet om at ting skulle bli bra.
Ikke spark meg når jeg ligger nede, med moralpreken. Jeg vet jeg er en fæl person, er også derfor jeg sliter sånn. For det er virkelig ikke sånn jeg er.
j24