Gå til innhold

Aseksuell


Gjest Amann

Anbefalte innlegg

Gjest Amann

Er en mann på 24 år og jeg tror jeg er aseksuell.

Jeg synes jenter er vakre, men jeg har ingen seksuell interesse av dem. Jeg har aldri hatt sex, rett og slett fordi jeg ikke har vært interessert. Kunne det vært mulig å leve med en mann som er aseksuell. Jeg har kyssa jenter før og kan like det. Jeg kan også gi de klemmer og kjæretegne de. Holde hånd og holde rundt de etc.

Men knulling og oralsex synes jeg er ekkelt.Jeg kan gjøre alt bortsett fra å ha sex rett og slett. Kunne det vært aktuelt å leve med en slik mann for akkurat deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo finne en kvinne som mer aseksuell så kan dere ha ett fint liv uten skuffelser

Det er ikke noe skuffelse for meg og ikke ha sex.

Det er kun 1% av befolkningen som er aseksuelle så det er vanskelig, det er ikke sikkert og ogsp usannsynlug at den rette for meg er aseksuell.

Dessuten er ikke jenter/damer så interessert i sex.

Min erfaring er at man kan være med dem lenge før det kommer til sex.

Jeg har måtte avvise jenter flere ganger når de har blitt for intime, jeg kan som sagt gjøre alt bortsett fra å ha kjønnslig omgang.(knulling,oral).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig feil å si at vi ikke er interesserte i sex! Jeg er mer interessert i det enn kjæresten min :P Og jeg kunne ikke levd med en aseksuell.

Endret av Dobbeltseng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner generelt har nok ikke så sterke seksuelle drifter at det gjør noe(mange kvinner kan jo ikke engang FÅ orgasme), så å finne seg en kvinne som kan leve med deg vil jeg tro er fullt mulig. For kvinner dreier sex seg mer om oppmerksomhet enn noe annet, og så lenge du klarer å gi henne den oppmerksomheten hun trenger på andre måter, tror jeg det er gode muligheter for at dere begge kan leve lykkelig sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner generelt har nok ikke så sterke seksuelle drifter at det gjør noe(mange kvinner kan jo ikke engang FÅ orgasme)

Det er like stor forskjell på kvinnelig seksuall appetitt, som på alt annet som damer bedriver. Et fåtall kan ikke få orgasme av medisinske årsaker, men de andre som har problemer med det har ikke lært sin egen kropp godt nok å kjenne. De har kanskje heller ikke lært seg å være glad i sin egen kropp. Med tålmodighet, utforskertrang og kanskje noen enkle hjelpemidler (hvis det trengs), kan de aller fleste kvinner oppnå orgasme. Det er min påstand. :biggrin: Endret av Margareth
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at du ikke liker "knulling og oral" når du sier du ikke har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herr Nelson, du har vært med feil damer!

Eller så har du bare virket frastøtende på kvinnene du har vært borti, så du ikke har fått oppleve skikkelige kåte kvinner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er mere intressert i sex enn alle gutter jeg har vært med, så jeg hadde heller ikke klart det :gjeiper:

Damer er generelt ikke så veldig interessert i knulling og oralsex, et fåtall av de er avhengig av det i et forhold.

Det som betyr mest for dem er tanker og følelser. Jeg kan være glad i ei jente å vise det og det kan bli et bra forhold. De sier alltid at de at de savner nærhet, kos,berøring og kyss at det er det viktigste og det kan jeg gi på lik linje med andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linneea

Damer er generelt ikke så veldig interessert i knulling og oralsex, et fåtall av de er avhengig av det i et forhold.

Det som betyr mest for dem er tanker og følelser. Jeg kan være glad i ei jente å vise det og det kan bli et bra forhold. De sier alltid at de at de savner nærhet, kos,berøring og kyss at det er det viktigste og det kan jeg gi på lik linje med andre menn.

Det er veldig tydelig at du ikke vet hva du snakker om. Skjønner ikke hvordan du kan fremstille deg som en bedreviter og uttale deg på oss kvinners vegne, herregud sier jeg bare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Er en mann på 24 år og jeg tror jeg er aseksuell.

Jeg synes jenter er vakre, men jeg har ingen seksuell interesse av dem. Jeg har aldri hatt sex, rett og slett fordi jeg ikke har vært interessert. Kunne det vært mulig å leve med en mann som er aseksuell. Jeg har kyssa jenter før og kan like det. Jeg kan også gi de klemmer og kjæretegne de. Holde hånd og holde rundt de etc.

Men knulling og oralsex synes jeg er ekkelt.Jeg kan gjøre alt bortsett fra å ha sex rett og slett. Kunne det vært aktuelt å leve med en slik mann for akkurat deg?

Jeg kunne vært sammen med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig tydelig at du ikke vet hva du snakker om. Skjønner ikke hvordan du kan fremstille deg som en bedreviter og uttale deg på oss kvinners vegne, herregud sier jeg bare.

Kvinner har ihvertfall et mye mindre behov for sex enn menn.Det vises feks med at det er et stort marked for kvinnelig prostitusjon og et ikke-eksisterende marked for mannlig prostitusjon.

På byen er det alltid gutter som er ute etter sex og kvinner som avviser de fordi de ikke har lyst.Jeg hører aldri enn dame klage over manglende sex eller hvor kåt hun er, gutter derimot. Jeg mener at flere kvinner vil oppleve det som uporblematisk og ikke ha sex så lenge man kan gjøre alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt nevneverdige problemer med dette, så sant det ikke var et monogamt forhold.

Nettopp, jeg mener det aller fleste jenter er enige i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner har ihvertfall et mye mindre behov for sex enn menn.Det vises feks med at det er et stort marked for kvinnelig prostitusjon og et ikke-eksisterende marked for mannlig prostitusjon.

På byen er det alltid gutter som er ute etter sex og kvinner som avviser de fordi de ikke har lyst.Jeg hører aldri enn dame klage over manglende sex eller hvor kåt hun er, gutter derimot. Jeg mener at flere kvinner vil oppleve det som uporblematisk og ikke ha sex så lenge man kan gjøre alt annet.

Det er jo ihvertfall mange tråder her på KG om nettopp dette, damer som savner sex i forholdet. Du får prøve å finne ei aseksuell dame. Sikker på at det ikke finnes egne nettdatings-steder for aseksuelle? Selv om det bare er 1% som du sier så blir jo dette ganske mange i sum likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, jeg mener det aller fleste jenter er enige i det.

Jeg er også enig! Dersom forholdet ikke hadde vært monogamt kunne jeg lett ha vært sammen med deg jeg også! Hadde vært herlig å ha en omsorgsfull, snill og god mann hjemme, og så kunne jeg flydd ute på byen i helgene og knulla hvem jeg ville! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig! Dersom forholdet ikke hadde vært monogamt kunne jeg lett ha vært sammen med deg jeg også! Hadde vært herlig å ha en omsorgsfull, snill og god mann hjemme, og så kunne jeg flydd ute på byen i helgene og knulla hvem jeg ville! :)

Det fungerer ikke sånn for jenter. De må like personligheten å føle seg trygge på mannen for å kunne ha sex med han. Det er få jenter som drar på byen for å knulle.

De færreste jenter er ute etter sex når de er på byen, så da bare finner jeg meg ei som har det synet på det. Altså at hun må kjenne han og føle noe for han for å ha sex med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Det fungerer ikke sånn for jenter. De må like personligheten å føle seg trygge på mannen for å kunne ha sex med han. Det er få jenter som drar på byen for å knulle.

De færreste jenter er ute etter sex når de er på byen, så da bare finner jeg meg ei som har det synet på det. Altså at hun må kjenne han og føle noe for han for å ha sex med han.

For mange, ja. Men for en som faktisk ikke engang VIL ha sex med damer så synes jeg du generaliserer fælt uten å ha peil på hva du snakker om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...