Gå til innhold

Foto

Varmt vær i November

• Please log in to reply
6 svar på dette emnet

#1 Dine

Dine

B-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 103 innlegg
  • Ble med 3. okt. 09
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 30 mai 2011 - 11:02

Har du noen bra reisetips til steder med varmt vær i november (som ikke har en kjempe lang flytur)? Vi reiser med en baby på rundt 10 måneder og ønsker derfor ikke at flyturen skal være for lang, samtidig som stedet er barne (vogn) vennlig :)

Vi har tidligere bodd på et hotell med eget basseng til rommet vårt og det er jo ikke dumt om det er der heller.. :sjenert: Vi bodde i Hellas da, men det er vel for kaldt i november??

På forhånd tusen takk :)
  • 0
hvSfp2.png

HyWCp2.png

#2 gard

gard

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2 315 innlegg
  • Ble med 19. juli 06
  • Kjønn: Mann

Skrevet 30 mai 2011 - 22:58

Er ikke sikker på om jeg kan anbefale noen plass men dersom du kikker på http://www.weatherbase.com kan du iallefall se snitt temperaturer for mange plasser rundt om i Europa og verden og det gir deg en indikasjon om hva du kan forvente deg :-)
  • 0

#3 Dine

Dine

B-Kjendis

• Medlem
  • 6 103 innlegg
  • Ble med 3. okt. 09

Skrevet 31 mai 2011 - 10:20

Takk! Får vel titte litt nærmere på det ettersom det tar litt tid å konvertere fra Fahrenheit til Celcius. Men takk for tipset.

Er det andre som har tips om varme feriesteder i Europa i november måned tas det i mot med takk!
  • 0
hvSfp2.png

HyWCp2.png

#4 gard

gard

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2 315 innlegg
  • Ble med 19. juli 06
  • Kjønn: Mann

Skrevet 31 mai 2011 - 16:38

Takk! Får vel titte litt nærmere på det ettersom det tar litt tid å konvertere fra Fahrenheit til Celcius.

Du trenger ikke å konvertere. På weatherbase.com kan du velge å se temperatur i C eller F. Du velger det rett over flagget når du har klikket deg inn på en spesikikk by eller sted :-)
  • 0

#5 Dine

Dine

B-Kjendis

• Medlem
  • 6 103 innlegg
  • Ble med 3. okt. 09

Skrevet 31 mai 2011 - 17:12

aha :)
  • 0
hvSfp2.png

HyWCp2.png

#6 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 890 583 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 01 juni 2011 - 08:42

Vi var i Egypt i slutten av oktober, der var det veldig varmt og fint, regner med det er varmt i deler av november også. Men flyturen blir kanskje litt for lang...? (5 timer ca, tror jeg)
  • 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#7 Vibi

Vibi

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2 351 innlegg
  • Ble med 31. aug. 08

Skrevet 02 juni 2011 - 08:20

Jeg vet ikke hva du ser på som for lang flytur, men jeg kan anbefale Dubai på det varmeste! Har ikke vært der i november, men regner med at været er bra da også - litt varmere enn Egypt og Kanariøyene tenker jeg. Vi reiste med vår som da var halvannet i februar iår, og han storkoste seg! Vi leide leilighet ute på Palmen, og hadde flott sandstrand rett utenfor boligkomplekset, og fint bassengområde i lukket beachclub - helt supert!

Norwegian har rimelige direkteruter som tar 7 timer. Litt i lengste laget, men din er jo mindre enn vår, så dere får det sikkert enklere, fordi h*n antakelig sover mer enn vår gjorde. På vei hjem flyr man dessuten om natten.
  • 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere