Hei igjen!
Nå har jeg sneket meg en tur ned til mamma og pappa for å låne nettet! Forhåpentligvis er internett på plass i leiligheten om noen få dager. Vi er i hvertfall på plass og har fått UTROLIG masse god hjelp av venner og slektninger! Det er så fiiint i leiligheten vår!!!

Er utrolig fornøyd! Er virkelig noe med det du sier Envy, å starte med blanke ark og innrede et helt nytt sted akkurat som man vil! Herlig!!
Svigerfar var nok noe overrasket da vi kom flyttende med alt vi har av møbler, har spart opp og unnet oss litt nye ting og han så en smule himmelfallen ut da vi pakket ut og kom oss på plass

Han har hatt lite kontakt med oss når vi har bodd borte og har nok ikke helt trua på at vi skal få til ting. Da kjennes det ekstra godt at den teorien hans knekker litt i hop
Bryllupsplanlegginga går faktisk så det suser FruLykkeLi! Datoen er som du sier satt, kirke og lokaler er bestilt, meny er bestemt (med drikke), baren har vi en som skal ta seg av, kaker er vel relativt på plass, til og med bryllupskaka (den skal mamma lage) Antrekkene er på plass (blir bunad på både meg og mannen)jeg driver å planlegger pynting sammen med noen venninner, har tema klart for meg så håper på at dette skal bli bra
Jeg driver med siste innspurt på bachelor, skal levere om 3 dager. Veilederen har virkelig villedet meg.. Jeg fikk plutselig beskjed om at hun mente jeg risikerte å stryke eller få en elendig karakter. (1 uke før innlevering!!!) Det var dårlig med tips å hente fra henne om hvordan jeg skulle få rettet dette opp igjen. I går etter at jeg hadde grått mine modige tårer ringte jeg en venn av familien som er lærer og sensor. Der fikk jeg masse god hjelp og jeg ser enden på dette. Håper på å bli ferdig i dag (måtte bare ha en liten KG pause

)
Vi har oppi alt dette travle såvidt fått tid til å starte prøvinga! EL er ikke før rundt den 16/4, men her er det bare å kjøre på å krysse fingre og tær!
Dette ble lange greier, sånn er det etter en liten periode uten nett ja! DA var det bachelorskriving igjen..!