-
Unngå dette om du vil ned i vekt
-
- Det er like ille for frisøren som det er for kunden
-
Du kan lære 1000 desimaler på ti timer
-
- Nei, du får ikke «modellmus»
Dr.MartensStørrelse
Skrevet 25 februar 2011 - 23:50
Skrevet 26 februar 2011 - 18:28
idakaroline skrev 25 februar 2011 - 23:50:
Jeg kjøpte meg et par Dr.Martens i høst, med fòr. Jeg er kjempefornøyd! Det eneste er kanskje at de er litt trange hvis man skal ha tjukke sokker i! xD
Så de med fòr er kanskje litt små i størrelsen. Uansett så anbefaler jeg deg å ta en tur til en skobutikk for å sjekke og prøve. Det er dyre sko, etter min mening, men virkelig verdt penga! Dessuten er de råkule! :D
Skrevet 26 februar 2011 - 18:54
Men sånn generelt, er de gode å gå med? Jeg syns kanskje de virker litt stive.
Skrevet 26 februar 2011 - 19:13
Men jeg er ikke hundre prosent sikker, så hør med andre i tillegg. For sikkerhets skyld!
De er litt stive, ja. Men det er tross alt skinn, så når du får brukt de en del så går de seg til. Jeg fikk selv gnagsår de første gangene jeg brukte mine, men nå er de kjempegode!
Skrevet 26 februar 2011 - 23:07
mindiii097 skrev 26 februar 2011 - 19:13:
Er de glatte under?
Skrevet 26 februar 2011 - 23:15
Det anbefales vel også å kjøpe den størrelsen man vanligvis bruker. De kjennes trange ut i starten, men siden de er i ekte skinn vil de forme seg etter foten. Skinn virker ofte litt stivt og trangt i begynnelsen. Men selvfølgelig, skal du ha veldig tjukke sokker i bør du nok gå opp en størrelse. Men da blir de nok litt store om du også skal bruke de uten såle og med vanlig sokk.
Wide awake - en dagbok
The rebel inside
A mind of my own
I haven't felt right
Since the moment I gave up
I challenged my limits
I'm feeling I'm becoming limitless
I take it all in and inhale
Skrevet 26 februar 2011 - 23:28
*Numi* skrev 26 februar 2011 - 23:15:
Det anbefales vel også å kjøpe den størrelsen man vanligvis bruker. De kjennes trange ut i starten, men siden de er i ekte skinn vil de forme seg etter foten. Skinn virker ofte litt stivt og trangt i begynnelsen. Men selvfølgelig, skal du ha veldig tjukke sokker i bør du nok gå opp en størrelse. Men da blir de nok litt store om du også skal bruke de uten såle og med vanlig sokk.
Jeg tenker i grunn at hvis jeg skal ha sånne sko, så blir de nok kun brukt på høsten og vinteren. Våren og sommeren er det som oftest tøysko og mer åpne sko som gjelder for min del. Jeg bruker som sagt 38 til vanlig, men hvis de vier seg ut og former seg etter foten er det kanskje dumt å kjøpe en størrelse større? De koster såpass mye penger at jeg må være helt sikker før jeg kan kjøpe et sånt par med sko.
Skrevet 27 februar 2011 - 13:16
Wide awake - en dagbok
The rebel inside
A mind of my own
I haven't felt right
I challenged my limits
Skrevet 27 februar 2011 - 23:34
*Numi* skrev 27 februar 2011 - 13:16:
Skrevet 27 februar 2011 - 23:38
Jeg kjøpte mine en størrelse større enn jeg vanligvis bruker, da de virka veldig trange når jeg prøvde de. De er nok litt store når jeg ikke bruker ullsokker/ekstra såle i, men gjør ikke meg noe.
Så må jeg legge til at de er VIRKELIG verdt pengene. Jeg har hatt mine i tre år nå, og brukt de kanskje 300 dager i året (Jepp, sommer som vinter), og de har vært like fine hele tiden. Nå begynner de desverre å bli litt slarkete, så må nok kjøpe et nytt par.
Skrevet 27 februar 2011 - 23:41
idakaroline skrev 25 februar 2011 - 23:50:
Helt enig, de er litt små i størrelsen! Så, bestill kanskje heller en str større og legg inn innlegg
Lykke til!
Skrevet 28 februar 2011 - 00:47
idakaroline skrev 27 februar 2011 - 23:34:
De har dem på shoebar i strøget og på dna og eurosko, mener jeg ihvertfall. Sikkert lurt å prøve dem ja.
Wide awake - en dagbok
The rebel inside
A mind of my own
I haven't felt right
I challenged my limits
Skrevet 28 februar 2011 - 16:58
idakaroline skrev 26 februar 2011 - 18:54:
Jeg har to par Dr. Martens-boots, de er helt jævlige å gå med dessverre. Må ha dobbelt lag gnagsårplaster for å orke å gå med de en hel kveld. Vet ikke om jeg har hatt uflaks eller hva, jeg.
Dette innlegget har blitt redigert av Paine: 28 februar 2011 - 16:58
0 bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere