Gå til innhold

Onanere en fremmed.


Gjest Gråmus

Anbefalte innlegg

Gjest Gråmus

Jeg har vært gift i 29 år og har aldri hatt et forhold siden jeg ble gift, ei heller hatt noen form for behov for det. Det som sjokkerte meg i høst skjedde etter en bytur med mine klubbveninner.

Vi hadde vært på nattklubb og hatt det kjempehyggelig i selskap med noen godt voksne menn som vi traff der. De var alle sammen gift.

På vei for å ta nattbussen hjem, skulle en av mennene samme vei og spurte om å få slå følge.

På vei til bussen måtte vi gå gjennom Byparken ( i Bergen ). Det var ikke ett menneske å se uten om oss to. Plutselig spør han om å gjøre ham en tjeneste. Hva da spurte jeg? Har du noe imot å onanere meg var svaret. Først ble jeg sjokkert, men så tenkte jeg: Hvorfor ikke? Jeg hadde jo ikke tatt i en annen pikk siden før jeg ble gift, og ble momentant opphisset av tanken av tanken. Som tenkt så gjort. Bak en hekk trakk jeg ut pikken hans og onanerte ham. Da han nærmet seg utløsning spurte han om han kunne få se fitten min når det gikkfor ham. Jeg var da så opphisset at jeg dro opp skjørtet og trakk trusen ned på lårene så han fikk fritt syn. Da jeg merket at han nærmet seg styrte jeg pikken mot skritten og lot ham gå i kjønnshårene.

Jeg bare dro opp trusen etterpå og hadde sæden hans i trusen. På bussen hjem var jeg omtrent sjokkskadet.

I min villeste fantasi hadde jeg aldri noensinne trodd at jeg skulle gjøre noe slikt.

Min mann sov heldigvis når jeg kom hjem, så jeg fikk vasket både meg selv og trusen.

Min elskede lurer den dag i dag på hvorfor han ble vekket av en overkåt kone som fikk sitt livs knull den natten.

Spørsmål: Er det noen her som ville gjort det samme som meg, eller er jeg nærmest som et ludder å regne? Jeg har heller ingen snev av dårlig samvittighet, og hadde gjordt det samme om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

For meg er dette utroskap og jeg ville ALDRI gjort noe slikt om jeg var i et forhold.

Vet ikke om jeg ville gjort det om jeg hadde vært singel heller for den saks skyld...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-i

For meg er dette utroskap og jeg ville ALDRI gjort noe slikt om jeg var i et forhold.

Vet ikke om jeg ville gjort det om jeg hadde vært singel heller for den saks skyld...

Helt enig med deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette utroskap og jeg ville ALDRI gjort noe slikt om jeg var i et forhold.

Vet ikke om jeg ville gjort det om jeg hadde vært singel heller for den saks skyld...

Signerer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen få seg selv til å ikke se på dette som utroskap? Hadde min mann gjort noe som dette hadde det vært på hue og ræva ut med en gang. Du hadde sex med en annen, at penetrering ikke var en del av pakka gjør ikke dette til et mindre svik enn om han hadde pult deg.

Så nei, dette ville jeg så absolutt ikke gjort og om du ikke er et ludder så er du hvertfall ikke trofast.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor du har dårlig samvittighet?

Det er jo fordi du har vært utro.

Hadde det vært annerledes om du hadde samleie - gav oralsex - hadde sex med flere - eller om du var den som ble tilfredsstilt?

Nei. Utroskap er utroskap, enkelt og greit.

Hva er det du egentlig vil frem til med å beskive hva som skjedde, og at du let hadde gjort det ogjen?

Skal vi fortelle det at du er et ludder, og så skal du unnskyldes fordi du er "forvirret og tøsete"? Nei. Du fikk et spørsmål, tok et valg, og hadde lett gjort det omigjen.

I tillegg gikk du rett hjem og hadde sex med din mann mens en annen hadde gjort deg klar på forhånd.

Ditt valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke på svake mennesker, men et svik mot mannen din kommer du ikke unna. At du ikke har samvittighet er kanskje det værste. Du kommer til å være utro flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråstarters liv, trådstarters kropp, trådstrarter er ikke slave av noen.

Dere som mener trådstrarter har vært utro, har det hent at dere har vært utro ved å tenke på en annen person en kjæresten når dere har onanert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Tråstarters liv, trådstarters kropp, trådstrarter er ikke slave av noen.

Dere som mener trådstrarter har vært utro, har det hent at dere har vært utro ved å tenke på en annen person en kjæresten når dere har onanert?

For meg (og for mannen min) så er det ikke utroskap ved å tenke/fantasere om noen.

Å ha fysisk samvær med en annen person derimot er utroskap.

Godt mulig at tanker klassifiserer seg som utroskap hos deg, men ikke her ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråstarters liv, trådstarters kropp, trådstrarter er ikke slave av noen.

Dere som mener trådstrarter har vært utro, har det hent at dere har vært utro ved å tenke på en annen person en kjæresten når dere har onanert?

Det er forskjell på fantasi og virkelighet! Dersom man skal følge ditt resonnement, så er alle som fantaserer også utro? Fantasier blir ansett som naturlig og sunt, men i det øyeblikket man handler går man over en grense. Jeg mener at ts har hatt sex med et annet menneske enn den hun er forpliktet til, og har derfor pr min definisjon vært utro. Hvis det ikke er utroskap, hvorfor forteller hun ikke dette til sin mann?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på fantasi og virkelighet! Dersom man skal følge ditt resonnement, så er alle som fantaserer også utro? Fantasier blir ansett som naturlig og sunt, men i det øyeblikket man handler går man over en grense. Jeg mener at ts har hatt sex med et annet menneske enn den hun er forpliktet til, og har derfor pr min definisjon vært utro. Hvis det ikke er utroskap, hvorfor forteller hun ikke dette til sin mann?

Fordi han kan bli sur? Så vidt jeg forstår TS så elsker hun fortsatt mannen sin og ønsker fortsatt å være i et forhold med han. Så det er jo ikke slik at hun har sluttet å være glad i han. Så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han kan bli sur? Så vidt jeg forstår TS så elsker hun fortsatt mannen sin og ønsker fortsatt å være i et forhold med han. Så det er jo ikke slik at hun har sluttet å være glad i han. Så hva er problemet?

Ts er tydeligvis ikke helt sikker på om det hun har gjort "er lurt" - hun lurer nemlig på om hun "er som ludder å regne". Problemet her er jo nettopp det at hun har vært utro - sviktet og lurt sin mann. Hun angrer ikke. Kan man være oppriktig glad i noen hvis man med vitende og vilje svikter den man er glad i, og i tillegg er villig til å gjøre det igjen?

Selvsagt blir mannen sur om hun forteller hva hun har gjort, utroskap og svik har en tendens til å fremskaffe slik reaksjon! :forvirret:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok dette er en fantasi, mye mulig skrevet av en mann :ler:

Jeg er tilbøyelig til å tenke det samme. :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trolljegeren

Jeg har vært gift i 29 år og har aldri hatt et forhold siden jeg ble gift, ei heller hatt noen form for behov for det. Det som sjokkerte meg i høst skjedde etter en bytur med mine klubbveninner.

Vi hadde vært på nattklubb og hatt det kjempehyggelig i selskap med noen godt voksne menn som vi traff der. De var alle sammen gift. Troll - enkelt og greit. Høyst sannsynlig skrevet av en fjortisgutt. Fatter ikke at det er mulig å gå på noe så lite raffinert

På vei for å ta nattbussen hjem, skulle en av mennene samme vei og spurte om å få slå følge.

På vei til bussen måtte vi gå gjennom Byparken ( i Bergen ). Det var ikke ett menneske å se uten om oss to. Plutselig spør han om å gjøre ham en tjeneste. Hva da spurte jeg? Har du noe imot å onanere meg var svaret. Først ble jeg sjokkert, men så tenkte jeg: Hvorfor ikke? Jeg hadde jo ikke tatt i en annen pikk siden før jeg ble gift, og ble momentant opphisset av tanken av tanken. Som tenkt så gjort. Bak en hekk trakk jeg ut pikken hans og onanerte ham. Da han nærmet seg utløsning spurte han om han kunne få se fitten min når det gikkfor ham. Jeg var da så opphisset at jeg dro opp skjørtet og trakk trusen ned på lårene så han fikk fritt syn. Da jeg merket at han nærmet seg styrte jeg pikken mot skritten og lot ham gå i kjønnshårene.

Jeg bare dro opp trusen etterpå og hadde sæden hans i trusen. På bussen hjem var jeg omtrent sjokkskadet.

I min villeste fantasi hadde jeg aldri noensinne trodd at jeg skulle gjøre noe slikt.

Min mann sov heldigvis når jeg kom hjem, så jeg fikk vasket både meg selv og trusen.

Min elskede lurer den dag i dag på hvorfor han ble vekket av en overkåt kone som fikk sitt livs knull den natten.

Spørsmål: Er det noen her som ville gjort det samme som meg, eller er jeg nærmest som et ludder å regne? Jeg har heller ingen snev av dårlig samvittighet, og hadde gjordt det samme om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på at om du har fått noe av hans sæd inn på det våte hos deg er du i fare for både graviditet og kjønnsykdommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på at om du har fått noe av hans sæd inn på det våte hos deg er du i fare for både graviditet og kjønnsykdommer.

Om dette skjedde på høstparten så tror jeg at hun ville funnet ut av en eventuell graviditet nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Var vel strengt tatt ikke en fremmed, I og med at dere hadde blitt kjent i løpet av kvelden.

Men jeg har faktisk blitt runket av en fremmed kvinne.

....og det var herlig.

Men nå var jeg hverken gift eller sambo da, så det blir vel en helt annen setting.

Ville vel karakterisert det som utroskap om jeg hadde vært mannen din, men om det er alt du har gjort på 29 år, er det sannelig ikke verst altså!

Yngre kvinner og menn vil jeg påstå er mye mer utro enn det du tilsynelatende er/har vært, så tror ikke du skal ta kritikken så høytidelig.

Men det er sikkert lurt å gruble litt over dette, for det kan lett føre til gjentakelser, spesielt når du ikke føler anger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...